Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Planujem buduci rok zabezpecit GSko. Paci sa mi ked je kapotovane, ale medzi jazdenkami je kapotovanych len zopar. Preto bych rad vedel, ci sa da zohnat ako origos nahradne diely od Suzuki predne plasty, maska so svetlom a spatakmi. Kolko by to tak mohlo tiez stat......rozdiel medzi nekapot. a kapot. novym GS je len 10 litrasov, bol by ten rozdiel rovnaky aj ked by to boli len nahradne dielce, alebo ako samostatne dielce to bude drahsie? A bolo by vobec mozne tu novu capotage namontovat na nahe GS, rocnik tak cca 98? No neviem, ci mi bude niekto vediet poradit, sak pripadne mailneme distributorovi alebo pod... |
Neviem ale ta cena za kapotaze bude urcite vacsia ako 10.000 (len svetlo podla mna stoji 8.000 a viac) Moj nazor-takych 40000. To si daj radsej niekde urobit s laminatu. |
Hmm......Tak preco, ked z moto zoberu spataky a svetlo a pridaju na nu par plastov, ine svetlo a ine spataky + zopar skrutiek sa cena zdvihne len o 10 litrasov? Beriem, ze cena plastov a svetla dohromady moze byt vyssia ako tych 10k, ale zase 40? To nejak prehanaju, ne? |
To bude fest drahe, kasli na to a kup si Kawasaki GPZ 500S. V porovnaniach vysla lepsie a ma celkom pekny dizajn. Ja som mal tuto: www.agressor.sk/kawa |
Ta Agreeho GPZ sa mi zacala bars sumne pacit a este ako ju opisuje budem nad nou uvazovat . |
Tiez mam GPZ (sice o dost starsiu) a vozil som sa na Rudyho GS 500 r.v.2001, no kapotaz ma ocarila viac. Vietor vsade je sice super ale len prvych par dni, potom ocenis na dlhsich trasach prave tu kapotaz... |
no na normalnu nekapotovanu je to naozaj hlupa prplacka tiez som ju tam chcel dat ale kaslal som na to vietor mi sice vadi ale inak setko OK a myslim ze sa to ani neoplati pokial nebudes chodit ako blazon tak sa to da vydrzat a ako nahac je krajsia (vkus) |
Hmm......tak som si trochu zasurfoval a veruze sa mi to GPZ zacina dost lubit. Vykon pekny (i ked mi tych 60 zrebcov prijde z mojho zaciatocnickeho pohladu dost...), vzhlad tiez, ceny vyzeraju byt do pohody. |
Taurendil - mam 183cm. Ono aj GSsko aj GPZta nie su velke motorky - ak chces ale nieco vacsie, mal by si sa poobzerat po inej kategorii - 600 a vyssie (skor vyssie), alebo rovno nejake endurko. GPZta vypada opticky o dost vacsia ako GS (kapotaz) a nie je problem na nej zvysit zadok (vymenis ocelove Ucko pod zadnym tlmicom za vacsie a bude to vyssie a aj omnoho lepsie vyzerat), takze tieto dva faktory, myslim, mozu zavazit... |
Ja mam kapotovane GSko a maximalna spokojnost. Teda az na ten vykon, preto ju chcem tento rok predat (bola to moja prva). Viezol som sa na Banditovi 600N a musim povedat ze pri cestovani 130 km/h je to dost velky rozdiel. Kapotaz z casti chrani aj kolena. Pri jazde po dialnici (skrceny za stitom) v dazdi som mal mokre iba ruky |
Agressor, to "zvacsenie" sa mi celkom pozdava. Skusal si to robit na svojej? Nenarusi sa tym nieco? Nebudem potom musiet nejako predlzit stojany? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 253348 | Včera: 132490