Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Rozmyslam nad kupou SS zatial sa mi do draftu dostali samozrejme vsetky masiny z japonskej stvorky. Rocnik som rozmyslal okolo 2004 - 2005, v pripade splnenia mojho cenovaho stroku samozrejme aj vysie. A tak ma napadlo niekolko otazok: |
urcite je mozne kupit taky rocnik v dobrom stave.. ale je to na nahodu. od koho to kupis a ako sa s tym zaobchadzalo. ja som kupil jazdenku dovezenu z usa, ktora ocividne jazdila na okruhu a zatial slape ako hodinky. aj vnutro motora vyzera tip top. ventily v tolerancii, olej nezere, rozvodovku som musel vymenit, ale inak ziadne ryhy na vackach, nic. |
V roku 2005 bola z litrových SS najlepšia asi ta GSXR-a. Samozrejme záleží od stavu. |
Aky je rozdiel medzi 954 a 1000 rr (okrem toho ze je starsi rocnik 954 aj starsi model) |
Aha uz mi to je jasne :D :D |
ZX10 z tej doby je celkom kladivo, ked som ju svojno casu mal a previezol sa na nej kamos ktory mal K5 tak o nej povedal ze je to bestia aj ked v podstate nebola silnejsia ako K5ka. |
bacyl, hadam nechces, aby ti tu niekto vymenoval vcetky suciastky, ktore boli nove alebo inovovane na modely 2005 vs 954 ? |
pitaz samozrejme som nechcel aby si vymenoval vsetky suciastky skor som myslel taky popis ako dal nerd |
pitaz - dakujem za stranku uz sa v nej vrtam |
Bratranec ma K5 a nevie si ju vynachváliť, predtým mal K7 ale vrátil sa ku K5 |
jaaj, tak taky popis ti mozem dat aj ja, len neviem, ci sa da podla takychto popisov spravne rozhodnut Upravené 2 krát. Naposledy upravil pitaz (07.02.2012 13:15) |
je na nete vela porovnavacich testov tychto strojov, vtedy sa zacala pisat nova era litrovych sportov tak sa to dost sledovalo. na kawe som najazdil dost kilometrov a mozem povedat ze tlmic riadenia je nutnost + ja som menil brzdovu pumpu. nie ze by si musel ale ja som co sa tyka pumpy extremista cize moj nazor nie je moc relevantny inak moto nema ziadnu slabinu, jedine tu ze je pre tych najskusenejsich zo skusenych. honda je pre mna strasne siroka a celkova dost obrovska, nema antihoping... to su veci preco by som si ju nekupil. K5 je rovnako rychla ako ZX10 (rozdiely sa meraju v picnych chlpoch) ma tlmic riadenia, radialnu pumpu aj ked su to veci ktore posobia dost rozpoctovo tak funguju. (ja by som tlmic menil). K5 je celkovo menej nebezpecna ako ninja. |
zeleny som aj ja (Kawy mozem) ale skor chcem vyskusat SS a nejazdim az tak na doraz, mozno aj raz do roka kus turistiky riesim. Este k tomu niesom z tych najmensich 187 cm a 100 kg robia svoje takze aj velkostne by mohla byt trosku vacsia. |
187cm a 100kg? |
cees2r myslim ze su vsetky +/- rovnako velke ked tak asi najvacsia bude honda, najtlstejsia urcite |
nerd, |
tu si mozes popozerat ergonomiu vsetkych bikov: |
Mam toho plnu hlavu, uz som pozeral aj cbr 954 aj 929. |
Bacyl,ja so ZX10R skusenost nemam,GSX-R1000 K5 je opravnene legenda,neskutocny bike z kazdeho pohladu /jazdil ju aj GhostRider/ a CBR1000RR mi vobec nesadla a to som si od nej dost sluboval,nakolko som bol majitelom Farosa 954RR a to bol dobry bike.Mojou konecnou stanicou bola nakoniec GSX-R750 K8,ale flirtujem s litrovicou |
najturistickejsia je 954 ja mam na nej uz cez 62000km bez poruchy radit ti je velmi tazke kedze kazda masinka ma nieco do seba je to iba na tebe ako sa rozhodnes ja by som isiel do K5 ale inak MV Agusta F4 1000 R ale to uz je ine kafe |
Myslim si, ze tahat litrovy superbike na cestu je zbytocne. Ale treba skusit a sam sa rozhodnut, ci to ma zmysel. Ak by som chcel superbike na vozenie sa po okreskach, urcite by som si kupil dvojvalec. Na trhu je vela zaujimavych dvojvalcov, ale treba najprv vyskusat, lebo nie kazdemu sadne. |
Agusta je trosku ina ako som tu vymenoval moje kandidatky aj technicky aj financne. |
bacyl, tak vyskúšaj a uvidíš, možno tá cebra sadne |
Nad hayabusou som neuvazoval, zda sa mi velka .... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 18028 | Včera: 165918