Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
chcem sa spitat ci s babety by sa dalo dat zapalovanie do 250tky ......je to mozne? |
No ja som dopasoval babetacke do 250-ky Gilery...dal som tam vysustruzit redukciu medzi blok a cievky a do magnetu novy kuzel a bolo... |
no a dobre islo setko v pohode..? hmm kolko ta to vislo ....? |
Moto poradňa: Ak sa toci zapalovanie opacne... Upravené 3 krát. Naposledy upravil jarro (11.02.2007 15:26) |
Urcite to pojde len treba sustruh, vediet nastavit predzapal, zapalovanie s babety. Problem moze vzniknut ak budes chciet svietit svetlami lebo toto zapalovanie nie je dost vykonne aby si dobre videl pri rychlosti vacsej ako ide babeta... |
A chcelo by to potom nejaky ustalovac napatia lebo babetam stresne kolise napatie. sice ty svojom homecrosse nemas svetla takze to nemusis riesit inac kukni na www.jawamania.info tam sa toho popsali haldy |
na kokot my svetla:Dstaci ked naskoci motor a ide... |
Technicky nie je problém, kužel upraviť na sústru, medzikus pre stator, dbať o také natočenie magnetov na rotore (klínom...), aby v momente zápalu bol aktuálny pár magnetov naproti jadru cievky pre zapalovanie. Ak budú mimo, nebudeš mať žiaden prúd, ak teda nemáš akumulátor. Aj tak bude problém s malým napätím, magnety sa musia točiť rychle, aby dali potrebné (napr. 6 V) napätie. Na pionieri na jedno kopnutie sa kľuka pretočí 3x, na dvaapolke 1x. Na pedálovej babete točíš, kým ťa to baví. Pomalá rýchlosť magnetu vychádzajúca z prevodovania štartovacej páky dvaapolky dáva malú šancu na vysoké otáčky a tým silnú iskru pri štartovaní. Šanca ale tu je, musím však dodať, že kedysi sme aj my väčšinou roztláčali. Alebo silno (= SILNO!!!) kopali Nemuseli sme však akumulátor.... |
K tomu patrí, ža staré mašiny s magnetovým zapalovaním mali magnety po obvode veľkého zotrvačníku, tým bola väčšia ich obvodová rýchlosť a pomáhalo to aj pri menších otáčkach produkovať dostatočné napätie. |
takze ja uz mam rperobene zapalovanie z pioniera na moju 250-tku.. vyzera to velmi dobre lepsie ako som tam mal to zapalovanie z buldozeru to trcalo este dva dni za motorkou, teraz tam mam to z pioniera staci mi nastavit zapalovanie a tie veci to viem, ale ci mi to bdue hadzat dostatocnu iskru, zevraj pioneir na jedno kopnutie da tri iskry a 250 da len jednu a poriadnu bude to stacit na nakopnutie motora. ked sa to vlastne nastavi ci to bude stihat a ci to nebude robit nejake problemy.. dakujem za rady a skuste co najkor bo mi to stoji doma.. a nebudem to zby tocne nastavovat ak to nebude fungovat dobre...diky moc |
no to som zvedavy. tede ci ti to pojde. ale mozno ano. ja mam z pioniera na cz 175 ale to je 1 valec. tak drzim palce |
keď je dodržané všetko čo má byť , tak ani netreba silno kopať , alebo roztláčať. |
Zapalovanie s pekaca je bezne montovane do Jawiek,CZ175,250.Ked je dobre nastelovane,tak to musi slapat.A pionier ti da na jedno kopnutie 3 iskry preto,lebo sa motor 3 krat pretoci!!! |
da sa to pohode spravit na 250 kamarad to ma a ide to pohode neni su s tim ziadne problemi len to treba nastavit poriadne |
Z babety sa da prisposobit zapalovanie do Jawa 250 typ 559, netreba ani sustruzit rotor. Ja som upravil uchyty na statore a pasuje v pohode. Svetla som neskusal lebo mam cross bez svetiel, ale mali by ist. Predzapal som nastavil klasicky 3,5 - 4 mm, zatial funguje paradne chyta na kopacku a netreba ani silno kopat. Prispievam do tejto starsej temy lebo nechcem zakladat novu a kto hlada si to najde. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 161206 | Včera: 228212