Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Potreboval by som poradiť s mojou GSkou. Motorka za chodu zdochla, potom sa ju podarilo ešte dva krát naštartovať, prešla cca 2 Km a potom ani cuk.Nejak mi nechce ísť palivo do valcov. Iskru hádže, ale keď som ju točil bez sviečky a pripchal som ju prstom,tak som ho odtiahol suchý. Myslíte že postačí prečistiť karbíky a nádrž. Nevie niekto ako funguje ten ventil na palivo?? Za každú radu Ďakujem. |
Ten palivový ventil má 3 polohy: |
No a funguje to vacsinou tak ze je to gulovy viaccestny ventil. ON a RES prepinas tym ze sa zmeni cesta. Pri ON tecie benzin z trubicky ktora sa stara o to aby tam ostala rezerva. Cize trci zo dna tak aby pri urcitej hladine preslal benzin tiect. Potom prepnes na rezervu ktoru ventil prepusta priamo zo spodu nadrze a dojazdis to do posledneho litra. Poloha PRI - zaplavovanie karbecov je poloha ktora pusta rovnako ako rezerva ale narozdiel od predoslich dvoch nepotrebuje na spustenie podtlak so sacieho. Cize tecie aj ked netocis motor. |
no, a ja som mal na TDM ON, RES a OFF. Ziadne startovacie som tam nemal... |
No už sa mi to podarilo rozbehať. Tie tri polohy mi boli jasné, len som nevedel, či to uzatvára elektromagnetický ventil, alebo čiste podtlak. Keď som to zhodil tak som to rýchlo prekukol. Vypláchol som nádrž vyčistil sitko nalial nový benzín. Motorka zakašlala zadymila a drapla. Dík za radu pre istotu ešte vypustím tie karbíky. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 22467 | Včera: 117713