Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
pocujte mam taky problem, kamos sa vysipal na svojej cbr 1000 F rv 90, nieje moc ale ma prasklinku na rame, hovori ze to tam bolo ale ja kedze ju xcem kupit a nexcem sa zabit tak ma to trosku hneva...da s ato zavarit abo co sa s tym robi???a este zere olej a tvrdi ze je to normalne, co vy na to??? |
Ak je tam prasklina - hoci aj malá, treba to dať zavariť dá sa to. A to že žere olej tiež nie je s kostolným poriadkom však predsa Hondy by olej žrať nemali - apoň čo ja viem. No vzhľadom na ročník, ktorý uvádzaš tak tam malý úbytok oleja môže byť. |
Kokos, to sa musel dobre vysypat. eFka ma tuhy ram jak hovado! |
Mne olej nežerie ani mililiter a to mám ročník 94´ a nabehaných 20 000 originál km. |
no zerie asi pol litra oleja na 100 km ked ju drzi v otackach nad 10 000 ze do 5 000 nezerie....a nevysipal sa moc sa suchal po jednej strane treba este zavarit bocny blok teda kryt ale tam len mala dierka v tom problem nevidim...a ake zerie vymena piestnych staci??? |
feras, to chces zo simsona rovno na CBR 1000 F? |
joj simsonik je uz od zimy prec a podla mna ta honda za ´35 papierov nieje az taka zla.......ved idu po 70 000 |
"zerie asi pol litra oleja na 100 km" - co si sa s konom zrazil?! To aby si nosil 5l bandasku so sebou |
tomxx no tak ju rozhodim vymenim piestne...a uvidime ale ja ju snad nebudem tocit tolko nexcem darovat organy volade... |
je to staršia motorka, ak budeš meniť piestne vymeň aj guferá ventilov, |
feras - predstavuješ si to jak Hurvínek válku. 0,5 l na 100 km - kde berieš presvedčenie , že výmena krúžkov niečo porieši? ak sú krúžky v totál stave tak maximálne 2-3 litre na 1000 km . pri tamtakej spotrebe - 100% sú v prdeli válce - vybehané do kužeľa a krúžky nestíhajú sledovať zmenu prierezu . |
nodiky zneistil si ma ako sa len da!!!!!! ale co ma robit ked strasne xcem motorku toto je asi jedina sanca...potom to vyzera na dllllllho nic... |
Feras, kup si ju a kupis si aj problemy, kopec roboty a este viac uctov. A nakoniec to budes lutovat a budes hladat takeho nadsenca ako nasiel tvoj "kamos". |
feras: ruky prec od toho... Mal som 1000F, ale srot by som nekupil ani za 35... |
ked som potreboval niečo na svoju hondu písal som na mail na tejto stránke www.cb-4zylinder.de/index.html , je to v nemecku , chlapík mi odpísal za kolko ten diel má nový a kolko použitý, ak som ho chcel poslal som mu peniaze a on poslal diel, do dvoch týždňov mi prišiel, je to ale len na staršie štvorvalcové hondy teda aj na cbr1000f |
Nekupuj to. Pol litra na 100 km je trochu moc. Prečo je tá cana taká dobrá. Kamarát asi vie čo predáva. Do opravy dáš ďaľších 30 tis a nebudeš sa voziť celé leto. Nemusia to byť len krúžky, ale aj valec v keli a taká nová vložka alebo nikasil nie je lacná záležitosť. |
andy to ste sa bavili po nemecky?? no ja neviem ja este za nim skocit popytat sa co to tam je......ale diky vam ze mi radite aj ked sklamany bo strasne xcem cestnu motorku...a prve pady uz mam zasebou.....no ma odhvarate ale mam stale velke oci.... |
Vsetci ti tu radia dobre, nekupuj to!!! Do tyzdna to olutujes! Pol litra na 1000 km je vela, vtedy treba menit kruzky, robit vybrus a podobne hovadiny, ale pol litra na 100 km, to je odpisane, to skoncilo! A ak tu prasklinu sposobil "maly pad a suchanie" po asfalte, tak ti darujem moju VFR a este ti zaplatim rok benzinu! Vsak to je donebavolajuca p.... (dokelu, skoro som zanadaval). Povedz take nieco Silardovy a ten na teba skoci a vytrha ti vsetky vlasy a potom bude pokracovat... |
ja neviem co mam robit...este motorka co pripada do uvahy je zzr 600 tie idu po 60 000 aspon myslim, ta sa mi tiez paci |
bavili sme sa anglicky, teda vlastne písali, vždy som mu poslal mail a odfotil som ten diel ak som nevedel jeho názov, a to som postupne bral od neho, prepínač smeroviek, šroub na ventilový dekel, šponovák , atd. |
feras - urcite si kup radsej ZZR 600vku. Jednak je to rozumnejsia kubatura a jednak je o dost sikovnejsia. |
Feras nekupuj tu macku vo vreci (F-ku) ako pisali chalani do tyzdna mas hlavu v smutku stara brhlina a este aj praskliny,blok-ram. to tie peniaze radsej odloz a dosetri daco a kup napriklad tu ZZR-ku 600,daj si poradit. |
Momentálne mám ročník 94´, mám ju od vianoc 2004 a doteraz som na nej najazdil 6800 km absolútne bez problémov. Má najazdených 21 500 km originál. |
Damac Neregistrovaný |
Tam sa zaoberaj kupou pomaly druheho motora, pretoze kruzky nic nvyriesia. Pozri, ked ich aj vymenis tak s olejom si nepomozes a jedine co dosiahnes je poriadne rozhodenie tlakov vo valcoch. Pozri si piestne sady aj s vlozkami od VISECO aby si vedel do coho ides(z USA sa daju doviest lacnejsie ako sa ponukaju tu). A nezabudni ze ked ta nezruinuje klukovy mechanizmus tak ta dorazi hlava, ventily, vacky gufera, tesnenie pod hlavu... Robil som podobne GO(+ vymena zlomenej kluky a vsetky lagre ) na GSX1100F a uz nikdy viac... O rame ani nehovorim. Ta moto ma cenu tak 12 litrov(na ND), alebo 1 liter benzinu na podpalenie... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 264364 | Včera: 130070