Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Studený štart - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuStudený štart - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém.

22.01.2012 21:03

Studený štart

1marek695
 Kávičkár 

Dobry den, chcel by som sa spytat mam Keeway speed 125 pri nastartovaní nedrzí volnobeh a pri pridaní plynu motor zhasne. Neviete cím to moze byt? Karburátor je vyčistený a triska volnobehu nereaguje... Po zohriatí už motorka ide bez problémov. Dakujem za vaše rady..


22.01.2012 21:06

Re: Studený štart

ked na volnobehu ti motor nedrzi otacky a pri pridani plynu zdochne .. ako dpci dokazes zohriat motor ? :-O :-D

skus vybrasit filter .. šikmooké motorky su na to nachylnejsie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil qNNi (22.01.2012 21:09)


22.01.2012 21:44

Re: Studený štart

shift01
 Kávičkár 

Ikona

nedus studeny motor pridanim plynu.... jasne ze ti chcipne
Co znaci, ze trYska volnobehu nereaguje?


22.01.2012 22:10

Re: Studený štart

nepreštartovávaj v zime :D

teraz vážne, ako si prišiel na to, že voľnobežná tryska nereaguje? ako sa to správa?


23.01.2012 0:10

Re: Studený štart

Joyo16
 Jogurťák 

Ikona

Ostarnutý benzín karburátore+zima nič nevýdané ked naťahá trošku čerstvejší benzín tak sa to chytí a samozrejme ked sa zohreje môj názor


23.01.2012 0:35

Re: Studený štart

Predpokladám, že tam máš karbec Keihin a že tam máš dvojpolohovú štartovaciu klapku.

Ak ti pod +5°C ani na hornej polohe páčky neudrží voľnobeh, pomôže ti len zvýšenie hladiny v plavákovej komore o cca pol milimetra. Bude to žrať o pár deci viac, ale stojí to za to... ;-)

A kým sa nezohreje, nepridávaj - to v zime väčšinou skape aj pri dobrom nastavení...

A za jazdy potom samozrejme páčku (klapku) vyradiť ;-)


23.01.2012 8:02

Re: Studený štart

dando
 Bahniak 

keihin v cine?? hahahahaha


23.01.2012 17:08

Re: Studený štart

Husky610
 Motarďák 

Ikona

Ešte dávno rovnaký problém, na číne, nepomohlo nič, ani nový sytič...sposobovali velke vole na ventiloch, treba doštelovať, malo by to fakčiť, a neriaď sa číslami od výrobcu, pri takom nastavení to nejako nefunguje, sací 10 výfuk 15 myslím to v desatinách....a pofrčííí...


23.01.2012 17:55

Re: Studený štart

1marek695 - poslúchni cenné rady, predovšetkým tú od člena dando. :-D

Čítam jeho poznámku, tak som sa pobral do garáže a odfotil som originál karbík (z výroby) na Šarkánkovi (Keeway Exceed 125 >:-) ). Kupované ako nové, na Slovensku v GVP-MOTO (KN), som prvý majiteľ - žiadne čachle-machle sa s tým karbíkom nerobili. Len čo som poradil. Lebo jazdím na ňom už komplet ôsmu zimu, šlapala aj za -10 °C a chytala aj na nakopávačku, keď bola už pôvodná batéria úplne v puči... ;-)

Nie je to celé vidieť, ale kto pozná logo Keihin, s tým nemôže mať problém...

Pozri obrázok

Upravené 2 krát. Naposledy upravil papiboy (23.01.2012 17:58)


23.01.2012 18:16

Re: Studený štart

josi
 Kávičkár 

Ikona

Husky610: to bude poriadny rachot. 10 a 15 v desatinach je 1 a 1.5 mm >:-)


23.01.2012 21:44

Re: Studený štart

dando
 Bahniak 

LLLOOOOOLLLLL

pocuvaj radsej papiboya, ten ani nevie ze ma cinsku kopiu keihinu. papi keby si sa pozrel na to logo hned je ti jasne ze je to najlacnejsia kopia lebo logo keihin nie je na nijakom karbeci prerusovane, je to obycajna lacna kopia KEIHINu PWK. lepsie kopie maju aj rovnake logo, lenze ak to chcu predavat na slovensku/europe/ musia zmenit logo KEIHIN na KEI*HIN, KE*HIN, alebo podobne.

papi [dobre] |si zabeu

Upravené 3 krát. Naposledy upravil dando (23.01.2012 21:48)


23.01.2012 22:10

Re: Studený štart

>:-) Polovica karburátorov sveta sa robí v Číne, netvrdil som, že tam nebola vyrobená. ;-)


23.01.2012 23:30

Re: Studený štart

SCANDAL
 Kávičkár 

Ikona


:-D


24.01.2012 11:45

Re: Studený štart

Husky610
 Motarďák 

Ikona

josi : šak vieš ako som to myslel - saci 0,10 výfukový 0,15 >:-) :-D


24.01.2012 11:47

Re: Studený štart

Husky610
 Motarďák 

Ikona

papiboy - to je síce pravda že sa vyrába polovica karbecov v číne, lenže rozdiel je v prísnosti výstupnej kontroly.....


24.01.2012 13:00

Re: Studený štart

roberto18
 Veteránista 

Ikona

ja vždy hovorím, že niet nad dobrú starú JAWU 8-) [dobre] tam sa nema čo skurviť a ak ano stačí par krat poklepať kladivom vo večšine prípadov to pomôže :-D


24.01.2012 13:15

Re: Studený štart

Chlapci, môj názor na čínu asi poznáte z kopy iných tém. Ani tu nič nevychvaľujem, skúšal som identifikovať karbec na chalanovej motorke - a poradiť na základe vlastných skúseností. Zatiaľ sa ani neozval... >:-)

Som nevedel, že musím pripojiť prednášku so životopismi karbecov, o výstupných kontrolách v Číne a štatistiku kazivosti čínskych vehiklov. >:-)

Ale vám to neberem, šup do Gúgla a potom to sem prekopčite. 1marek965 podľa získaných poznatkov určite vyrieši ten svoj problém. >:-) >:-) >:-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 79710 | Včera: 158340