Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte, rozoberám 4T vzduchom chladený 1valec a potrebujem si naznačiť polohu klukového hriadela k vačkovému hriadelu na rozvodovej reťazi.Farbou to nechcem riešiť, mám obavu že by odpadla .Ako to robíte vy? Poraďte |
nemás tam original risky? co je to za motor? |
tak len rozoberaj,rozoberaj..(-: |
Ja to robim tak, ze si zozeniem manual k tej ktorej motorke, v prvom rade kvoli momentom, a zaroven nemam problem s casovanim. Odporucam to iste aj tebe. Nie je nic krajsie ako strhnuty zavit, alebo uvolnene loziskoo vackoveho hriadela |
a na čo by som si to značil na reťazi? u jednovalca ??? - veď to nastavím so zavretými očami (skoro). |
piest v hornej uvrati a vacky do v.ja mam na to fixsku na pneumatiky |
peto-a ked dam vacky do A? TAK CO? |
...tak sa mu to bude na cikulu skladat.... |
vacsinou mas na kluke znacky(TI) a na vackovych riadeloch tiez rysky ktore maju byt vodorovne s hlavou valca ALE vacky musia smerovat k sebe alebo od seba,samozrejme nepomiesat front a rear ak su dve vacky |
barlac moze byt aj na A,robil som len 3 a viac valcove motory, |
Ahojte, |
peto - ja som sa pytal preco? tak odpovedaj preco? |
milujem mechanikov - cvičené opice , ktorí sú bez značiek v RITI. |
Ako dobre ti radia a s karolom by som sa nepustal do debaty Nakoniec to zabalis do krabice a posles karolovi, aj s flasou a on ti isto halfne ;) |
KAROL1 dakujem,tusim to myslis aj na mna???-tie cvicene opice.hmmmm??? |
su aj take rozvody kde musis povolit kolesa hriadelov,ktore nemaju ziadne znacky ,ziadne zarezy ziadne kajle,skratka nic a predsa je jedno v akej su polohe,musis povolit sroby(na kluke,vackach) s retazou(remenom) a koleckami si otacas kam len chces a kolko chces,hriadele ti stoja,znacenie nepomaha,staci kusok ze sa netrafis s jednou hriadelou ,motor bud nenastartujes vobec alebo ide v nudzovom rezime.KAROL1 ako by si to riesil???samozrejme mas jeden pokus leba zakazdym to treba zlozit a vyskusat |
niektori ludia si robia pi.u kto potrebuje pomoc hruza |
PETOrf - pri tých motoroch máš prípravky na presné uchytenie vačiek , ale na motorkách som sa s takými ešte nestretol. U áut je to bežné. A kontrolu robíš najlepšie osciloskopom a pokiaľ viem , tak sa kontroluje synchronizácia signálu z vačky a kľukového hriadeľa . |
to to presne som si tu chcel precitat,tym padom sme tu cvicene opice dve. miesto osciloskopu ti staci obycajna diagnostika,dokonca som sa stretol aj s tym ze piesty nie vsade su na prvy valec(1piest v hornej uvrati) ale moze byt aj ze musia byt v rovine Upravené 1 krát. Naposledy upravil PETOrf (21.01.2012 11:37) |
Mohlo by to vyzerať aj takto img854.imageshack.us/img854/639/snmka1.png Upravené 2 krát. Naposledy upravil zeleno (21.01.2012 12:42) |
karol1- ale ten motor bol dobre zlozeny v tom farebne zladenom barely |
Takže motor je rozobratý, polohy zaznačené - bodka na reťazovom kolese vačky proti perku na klukovom hriadeli. Ďakujem ZELENOvi za link - zatial druhá konkrétna rada v tejto diskusii, tie motorky nie sú úplne identické ale určite pomôže. Presnú polohu vačky a klukáča som si chcel precízne zaznamenať aby som nemusel laborovať pri montáži. Keďže na reťazovom koliesku klukového hriadela je 16 zubov - t.j.19stupňov 45 minút na jeden zub, a to je dosť velká odchýlka pri zlej polohe čo i len o jeden zub. |
Ahoj, šponovák reťaze:ndshop.yukimoto.cz/index.php?pg=katshskup... - prečo sa na to pýtaš? |
len tak ma to zaujima,na ten karbon skus nejaku chemikaliu,tusim DEKABIT rozpusta tiez aj karbon |
Ahojte bratia motorkari a specialne ahoj romanesku. Upravené 2 krát. Naposledy upravil SpickovyPlnovodic (22.01.2012 18:45) |
romanesku Ten karbón si tam nechaj, budeš mať väčší kompresný pomer Upravené 1 krát. Naposledy upravil Rokwell (22.01.2012 18:43) |
Ešte musím priznať, že nakoniec z mojich kibicov sa stali hlavný aktéri rozborky, ja som sa stal nápojový referent, ponúkač jednohubiek a kyslých uhoriek. |
Motor je už zmontovaný, dokonca aj funkčný - naštartoval na druhý pokus, chod motora bez problémov, radenie rýchlostí takisto OK. Som vemi prekvapený že to takto vyšlo a samozrejme sme mali z toho radosť. |
som poteseny ze sa ti to podarilo tak a teraz si kup iny hlavolam riesenie mozno budeme vediet samozrejme s manualom ti to pojde jednoduchsie a isto aj lepsie |
Katol ten zozobraný "neznámy" motor žltej farby nie z bielohusa |
Ja som mal v ruke , len to , čo je na fotkách. A vraveli , že je to z bagra. A bol na ňom štítok Komatsu. |
Takže prvých 200km po oprave máme za sebou, všetko je v poriadku.Bola to prvá vážnejšia porucha a dúfam že aj posledná. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 14990 | Včera: 121764