Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Momentálne jazdím na ťažkom endure, ktorého hranice jazdou po lesoch a poľných cestách pomaly, ale isto prekračujem. A čím ďalej jazdím tým sa mi akosi viac chce skákať, hrabať a jazdiť na zadnom. O to viac keď je u nás vytvorená crrosová trať. Chalani sa tam každý týždeň stretávajú no ja sa môžem len prizerať |
Fuuu, tazko poradit. Kedze jazdis KLR, bol by pre Teba dobry stvortakt povedzme okolo 400ccm. TT,DR,XR by nebolo uz asi to prave orechove, takze z toho vyplyva Husqvarna TE410, Suzuki DRZ400, Yamaha WR400, KTM LC4 alebo EXC400. Odporucam rocniky od 97 hore. Co sa tyka penazi, rataj okolo 70 pri huskach, 110+ pri Suze a 120+ pri Yamahe, KTM LC4 okolo 80 a EXC nad 110. Alebo je tu este moj VOR, ak by Ta to zaujimalo, tak napis mejla |
hmm... lahky stvortakt, Yamaha 250YZF a podobne. Zaskaces, pojazdis na zadnom, stvortakt ti vela odpusti vo vyjazdoch.. |
2T 125: ...NIEE ! ..ak najdes taku v dobrom stave a za slusny peniaz, tak rozposli fotku toho co to predava |
suhlas s chalanmi |
2T 250ccm je hardcore. Pre vikendove vozenie je to zbytocne, pre palicov do blata je lahka 250ka na nezaplatenie! |
2takt je strašná sila pre hobby jazdenie a je to úplne zbytočne silné na jazdenie po lese pre hobíka najlepší by ti bol 4takt ako píšu aj ostatný. |
strive: 2T nieje az taka sila co sa konov tyka, ale ide hlavne o tu krivku vykonu. Ked sa otvori privera, zbohom, dovidenia |
tomxx:Viem jazdil som na kawe 250-tke cca 20 min. a mal som dosť. |
Tomxx a na husaberg si zabudol. Mam ho a som s ním spokojnejší ako s husqou, čo som predtým mal, pokiaľ ide hlavne o hmotnosť a spoľahlivosť a už je pod patronátom ktm, vývoj vo švedsku, výroba na tých istých pásoch ako ktm. Ja jazdím 4T, ale kamoš 250 ktm 2T druhý kravasaki 250 2T a nedajú na ne dopustiť, ale treba na ne asi trochu viac jazdeckého umenia.100 ľudí 100 chutí. Zajazdi si na 2T a 4T na crossovej trati aj v lese a rozhodnii sa. Ale 2T odporúčam 250 ccm nie 125,lebo ho budeš musieť dreť na plný kotol. |
DzejDzej: Husabergy su take iste sypacky ako VORy To ze su teraz pod patronatom KTM neznamena, ze to co vyrobili pred 7 rokmi bolo dobre |
konecne tema ktora sa paci ja mne mam podobne chute ako autor a blatko milujem a ja zase odporucam 4T. Tom |
No veru na strome by som nechcel skončiť. |
no aj mna to zacina chytat a ja by som urcite odporucil XR400R na moj vkus je dost ostra ved este pred par rokmi sa s nou jazdilo svetove enduro a je to 4T a honda ... 2T ti vybuchne pod zadkom ale zase je to ina sila |
No ked chces jazdit aj kross kup si masinu ktora ma malu hmotnost ale co najmensiu takze jedine ostru masinu. Neprichadza do uvahy nejake XT, XR a tak. Ja mam osobne Husqvarnu TC 610, otec ma TE 350. Vyborne su Husqvarna TE 410 vyrabali so od 96-01. Husqvarna ma aj vyhodu ze sa na nu vyraba kopu nahrad za ND ze nekupujes origos diely Husqvarna. Mne osobne sa paci aj 250 2T ale stvortakt lepsie zatahuje od spodu myslim pre jazdca prijatelnejsie. Skusal som aj KTM 350 LC4 je to dobra masina, LC 4 motor ktory je uz pouzivany roky tak ma vychytane muchy ked KTM starsiu tak jedine z motorom LC 4. Husabergy so stare rocniky riadne rosypaky tie novsie ze su uz na tom lepsie ale to tak od 01 hore. |
Niečo podobné som riešil pred mesiacom ja. |
tahitan: no s tym celkom nesuhlasim ze prevadzkove naklady su na rovnakej urovni ako 2T. myslim ze 4T je narocnejsi na udrzbu... ak sa mylim tak ma opravte... ale inak tiez by som odporucal 4T |
cornelius: |
Ifk0, nejako divne si zostavil ten rebricek dat DRZ pred EXC a WR? |
kxbibo: ...1000 km - kontrola motora a vymena oleja, kazdych 500 kontrola ventilov, vseetko podla manualu |
tomxx: IfkO nie je pilot, je to Pán hobbik, ktory jazdi aj po lesoch, a pre radost a nemusia aj v tretej doline jazvedce vediet, ze ide, no nie? |
JOSE: tu je par testov: |
Díki chlapi |
kxbibo: nie je zaco. nejazdis nahodou enduro? myslim v hobby kategorii? |
Tomxxaj DRZ má svoje výhody. Ale vpodstate máš pravdu, teraz by ten rebríček už vyzeral ináč. |
KTM LC4 400 97, dobra moto, povedz cenu ale ked je z okresu HC,TT tak ju neber. |
No mašina je tuším aj na stránke je tam foto vyzerá dobre len ktovie čo všetko tam budem musieť meniť. Ale s ďalšími investícijami rátam lebo viem ako to chodí pri tychto strojoch, len nech sa nemusím hrabať v motore. |
Jose, ozvi sa , či si už dačo kúpil, aby si si užil život. |
Jose, jak to, ze si este nic nekupil? Cakas na jarne ceny? Upravené 1 krát. Naposledy upravil agressor (30.12.2005 15:50) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 8060 | Včera: 190144