Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Nazdar hoši. Mam taký problém, asi pred mesiacom som sa pustil do menšej renovácie mojej KLR-ky. Vybral som z nej motor, nastriekal som na novo rám, motor a všetko som vyčistil, pomenil som zopár vecí a ložísk a poskladal ju... Teraz ju mam už skoro poskladanú (chýbajú len plasty) no keď ju chcem naštartovať horko ťažko chytí a keď už beží začne prúdom tiecť benzín z prepadovej hadičky od karburátora. Inak do karburátora som ani nešahol, len som ho vybral a nasadil späť. Ak mate niejake rady, budem vďačný. |
vyskusaj poklepkat po karbci dakedy zasekne membranu zrada je len dakde tam |
No vybral som ho vonku a otvoril som plavakovu komoru. Bola tam vyskocena ta tycka, ktora ide od prepadu zvislo hore. Asi bola zle zasunuta a ked som s nim manipuloval tak vypadla. tam bol pes zakopany Teraz startuje na tuk |
Menil som iba tie ihličkové ložiská na kyvnej vidlici. Sú dosť drahé... |
Nože daj tú cenu tých dosť drahých ložisiek... |
Do kyvnej vidlice ide 6 rovnakych ihlickovych lozisk na www.partsdepot.cz stoji jedno okolo 16 eur cize 6*16= 96eur. Aj na inych strankach sa ceny pohybovali od 12-16e. Ja som zohnal 1 lozisko v obycajnom loziskovom obchode za 9.50e Upravené 1 krát. Naposledy upravil Rokwell (19.12.2011 22:10) |
zdravim pani..pre par dnami som kupil KLR 650 1989 no neviem ci mam donej davat bezolovnaty alebo olovnaty benzin...nieze by som bol lajk len sa chcem poistit bo sa mi nechce potom zhanat diely |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 209663 | Včera: 169097