Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte, |
Nazdar, |
Dal by sa ten válec spojený s hlavou odskúšať tlakovou skúškou, aby sa zistilo kadiaľ tá voda uniká? |
Určite áno. Treba osloviť niekoho seriózneho kto sa tým nejaký ten "piatok" zapodieva. Skús pohľadať na nete. Prípadne ak si dosť zručný a maš potrebné veci, skús zmontovať válec s hlavou, zablendovať potrebné otvory, zaliať cez jediný nezablendovaný otvor neakou zafarbenou vodou aj sirupovou pusťiť tlak vody z kohútika a sledovať prípadny únik vody. Je to len amaterske riesenie v domácich podmienkach |
co je daleko horsie, púokial voda bola v klukovej skrini troska vdlhsie ,tak skorodovali ihlicky ojnicneho loziska a to je pruser. za cas sa ti to rosype.. |
Dobrý postreh barlac .No ak bola v chladiacom systéme správne namiešaná kvalitná chladiaca zmes(chráni systém aj proti korózií), tak by som sa korózie až tak moc neobával. Horší prípad je ak tam bola čistá voda. |
ak chceš vybrať vložku a pozrieť sa , či to nejde popri nej , tak to určite nerob za studena . treba to nahriať na cca 250°C a vypadne sama . A pred rozlisovaním si na vrchu sprav rysku , aby si vedel osadiť vložku nazad tak ako bola , inak riskuješ nepresnosti na kanáloch , ak tam teda už nie sú aj teraz. Pred opätovným osadením si nahrej na tých 250°C samotný valec a pri izbovej teplote vložky máš tak 5 sekúnd na jej osadenie a ustavenie. |
Karol, hlava sa prebrusovala u Teba v dielni s následnou úpravou drážok pre nové O-krúžky. A zároveň si mi aj zohnal piest 160 ccm a upravil výbrus. Pekná práca, no doma prišlo sklamanie skrz tú vodu v kľukovke. Mám tam teraz valec 125, takže jazdím, no chcel by som aj tento spraviť keď už som toľko do toho vrazil a hlavne odskúšať ten rozdiel v obsahu. Zajtra to idem otlakovať ku známemu do dielne, tak som zvedavý. |
V podstate nič. Konala sa skúška tlakom vzduchu za studena, no nič sme nezistili. Asi to prepúšťa iba keď je motor zohriatý. V autodieloch predávajú také prípravky na utesnenie chladičov. Možno by to pomohlo. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 248958 | Včera: 165134