Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte ....Svoju staru moto som na jar predal (Suzuki Sv 650 s 99 )koly finančnym potrebám ,momentálne sa finančna situácia ustálila a ja rozmyšlam nad niečim novým na jar ...Pozerám po sv 1000 s len neviem aky bude prestup či mi bude postačovat vykon lebo som čital na českych fórach ze silu ma ale to davkovanie nieje nic moc Aj ked tomu moc neverím ved ma nejakych 122 koni ...Skuste prosim poradit ak mate skusenosti s nejakym podobnym prestupom ...Dakujem |
pokial niesi lokalny cestny preteKÁR a vyhovuje ti prejav dvojvalcoveho motora, tak podla mna ti ziadny vykon chybat nebude. Ale najlepsie ked si ju sam vyskusas. |
Nepočúvaj/nečítaj sprosté reči svalnatych klávesníc...nesršia zo mňa skúsenosti ani nemam nato vek aby som niekomu radil ale proste sadni si na ňu prevez sa a keď sa cítiš na nej dobre a že sa ti páči nieje čo riešiť....ale písať že litrovy dvojvalec ma slaby prejav tak to je už sila ten dotyčný čo to písal na tom českom fóre,má asi vodičak na raketu... |
alle-to bolo myslene v porovnani s ostatnymi litrovymi dvojvalmi,nie pegasom 650 |
a ja si myslim že davať naražky nato čo vlastnime je trošku ubohe nemysliš? |
Najprv si dobre liter vyskusaj. |
alle-ziadne narazky som nemal v umysle,neviem cim som ta urazil.Pegaso mam osobne velmi rad a neviem preco by malo byt urazkou,ked niekto tuto super motorku vlastni.A uz vobec neviem preco tu pleties moju motorku.Slo mi LEN o poopravenie uhla pohladu,lebo veta,ktora tu bola vypichnuta z kontextu z fora,bola podla mna myslena takto. |
na tu motorku sa treba pozerat od roku vyroby kedy ju vypustili na trh |
Dakujem za každu radu a čital som na slovenských a českých stránkach hádam každu recenziu myslim ze motroka je super a za tu cenu Ktomu prečo prave taku je to ze som mal 2 valca a kto ho ma pochopi prečo znova Len sa bojim niečoho takého ako písal maly mirec Asi ju budem musiet niekde fakt vyskusat ... |
A este sa chcem spýtat prečo si bol mirec z motorky sklamany ???Dakujem |
SV 1000 je ta NAJSKAREDSIA a NAJHORSIA motorka .. to vecsinou pisu ti, co ju nemali ani len moznost vyskusat |
Sklamany som bol hlavne z priebehu vykonu. Nemozem napisat, ze bola slaba, ale jednoducho sa do takych 4-5t. ot. nechcela bavit. Mozno som vymazleny dravostou a zivostou maleho SVcka, ale mne to dost vadilo. Taka RSV1000 sa mi na tom zdala byt lepsie. Tieto veci boli vycitane SV1000S aj vo viacerych testoch, nechcel som sam tomu verit. Zaujimalo by ma, ako je na tom napr. Patrikove Nko, ktore hodnotili co sa tyka jazdnych vlastnosti, omnoho lepsie, s lepsim posedom a vahou viac vzadu. Inak tie veci, co som spomenul nie su neodstranitelne. Vzdy je moznost si dat motorku naladit a prisposobit si ju doplnkovymi stupackami, sedlom a riadidlami. Takto upravene SV1000N by som si vo svojej garáži potom predstavit urcite vedel |
Mirec .. vzdy je to KUS od KUSU ale po malych upravach je to GooD |
tak dufam, ze niekedy budem mat moznost odskusat aj Nko. Zial tych je velmi malo. Verim, ze je na tom lepsie. |
ja som mal pozicanu Cagivu raptor 1000.ma to motor s TL 1000 s tusim okolo 110 koni.neslo to zle ale zdalo sa mi to trochu slabe.cakal som od toho viac.dost to zerie oproti gsxr,pacila sa mi na tom taka hravost, pocit zrychlenia... no skutocnost. s porovnanim s gsxr sa raptor drzal tak do 60 km/h Upravené 1 krát. Naposledy upravil PETOrf (03.12.2011 18:21) |
vid obrazok a doladeny podvozok vratane oleju .. |
MalyMirec,neviem na akom eSVecku si jazdil,ale to moje pri 4000 otackach facha uplne normalne(kludne na 6tke dokopca)Motor je urcite ta najlepsia vec na celej velkej SV-absolutne spolahlivy,dostatocne silny,s peknym zvukom a smiesnou spotrebou..co viac mozes chciet(pokial prekrocis njakych 3500 otacok pod ktore nejde ziaden velky a vysokootackovy 2val tak je to parada,zatah odspodu tiez naporadku-nemam problem prejst celu P.Babu na 3ku a motokarovy okruh v DS na 2ku-a to tak,ze dost svizne.Ergonomicky to nieje ziadna hitparada,ale na druhu stranu mi tam nic vyslovene neprekaza(ja by som potreboval masinu vo vsetkych smeroch vacsiu,ale to len preto,ze mam 2 metre),da sa na tom spravit kludne 700km za den a dalsi den naspat(viem o com hovorim).PS:co ti prekaza na rozlozeni hmotnosti? |
aj ja som uvažoval ov 1000-ke, ale ta spotreba ma odrovnala, takže na jar to bude asi to gsr-ko |
maTooB .. nikto ani DUCATI nechce, neprotrebujem sa stretavat v SERVISE |
Ako podpichnutie je to dobré, ale určite aj sám vieš, že je to blbosť |
..co je zle na tej spotrebe?Ja mam dlhodoby priemer 5,5 na 100,pri legalnych rychlostiach sa da ist v poho pod 5 litrov(minimum mam 4,7 -cestou do Chorvatska mimo dialnice),nahananie na Babe 8-9.okruh cca11- 13 litry,podla mna na 124 konovy litrovy 2valec celkom prijatelne hodnoty,ci? |
Patrik slušné |
ja som si prešiel suzukisv.cz a tam pisali o priemernej spotrebe 9 litrov ako o normalnej tak neviem |
No ja som tiez cital omnoho viac spotrebu ale asi sa necham prekvapit a hadam to bude mile prekvapenie |
tu su nejake prispevky: |
brumm .. 9 nemam ani na Pez.Babe ak to spriemerujem .. je tu jedena partia s ktorou som jazdil aj s ladvinkou tak nech napisu kolko som tankoval pri mojej "pomalej" jazde a to mam uz druhe SV a nic sa nezmenilo ale bolo to okolo 5,5 |
Ono keď nedočiahneš na rajdy, tak chápem, že sa na veľkej SV zle sedí |
maTooB .. pod 5 neviem, ale mal som 5,2 .. napocitam to normalne, ale mam kamosa, co vsetko preratava |
To je na litrový V2 neuveriteľné, ten motor je potom skvelý Ja som sa na tom nevozil nikdy, iba na malej... |
maTooB este mi ju aj museli drzat dvaja a potom ma trochu postrcit ako na motogp, lebo som nedociahol |
Jak Pedrosa |
maTooB .. mam radius po kontrolku rezervy 210 km +-10 , nadrz ma cca. 12 litrov, rezerva je asi 2litre ked zacne blikat kontrolka .. ta mala nadrz ne jedina nevyhoda |
ked budete robit porovnavacky, rad sa pridam a niecomu novemu sa priucim. Mozno si Nko nakoniec kupim aj ja |
Mirec .. ? nepochopil som aky je rozdiel medzi S a N |
nadrz ma 17l.. SVcko je super masina! Len treba vymenit predok, brzdy, zadny central a trochu sa pohrat s motorom .. super zaklad na nekonecne vylepsovanie. A preto ma stale bavi a necham si ju uz "na furt".. |
Patrik vzpriamenejsi posed by mal pomoct k lepsiemu rozlozeniu hmonosti a tym k lepsej ovladatelnosti. Tolko co som sa docital vo vsetkych testoch. Skus vyskusat, prispej. |
tak ja mam 189cm, a rajdy mam sirsie a vyssie ako original a upravene cele pruzenie, takze asi preto som to nepostrehol |
cagiva raptor 1000, ma cca 11l nadrz pri nahanani kamarat tankuje kazdych 100km |
Už sa mi stalo že mi došiel benzín aj po 163 km ked urobím na nádrž 210 km už oslavujem. Najmenšiu spotrebu som mal pri jazde s čoprakmi tuším 6,2 litra. |
Mirec sorry, ale nemyslim, ze by Sko malo zle rozlozenie hmotnosti... A urcite nie viac na predku, ze by si to bol schopny pocitit. |
Na SV1000 som ani nesedel.Ale TL ma silu. ze je v nej podobny motor.treba vyskusat a spotreba?kedy ako.na nadrz sa bezne da najazdit od 180 do 240km.ale objem nadrze naozaj neviem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil TL11 (04.12.2011 6:35) |
1000 cku mam doma. Pekny design, krasne dva lufty a ten uzasny zvuk, (ziadne retazove pili ako 4 valce s objemom 600). Tato masina nebola vyvinuta na preteky motoGP, ale aj skuseny borec sa s nou vie pekne pohrat. Maximalka niekde okolo 240, spotreba 6 az 7. Ducati je pekna, ale len na obrazku s SVeckom sa nemoze porovnavat |
maTooB samozrejme chápeme, že neexistuje a nikdy nebude existovať lepšia motorka ako tvoja Ducati... |
marek750: ten test som čítal a ako bývalý majiteľ litrovej SV môžem povedať, že je to tam dosť prehnane opísané. Žiadne blokovanie kolesa ani brutálne ťahanie za ramená v otáčkach sa nekoná, záleží na čo je človek zvyknutý. Keď presadne z litrového R4, tak sa mu SV bude zdať mŕtve. Je to normálny dvojvalec ktorý ničím neurazí ale ani ničím extra neprekvapí |
Mňa výkon nestraší , jazdil som aj na silnejších moto , ale to brzdenie motorom áno. Hlavne za mokra si treba dať bacha. |
Ved ja som iba potvrdil, ze Ducati sa nemoze s SVckom porovnavat |
marek750 - gsxr1100 a SV1000 sa neda porovnavat uz len koli motoru |
pre mna nebola stabilna v zakrutach problem som snou nemal isla celkom ok mal som aj vtr ale to islo lepsie a mala len 78kw no ale vzakrutach to bola hruza no aspon moja nove gumi a tancovala motor ma jeden problem ze na zadnom nejazdit lebo skape saci kos oleja tam bol problem no ty sa rozhodni |
raptor samozrejme keď si zvyknutý na 600vku a rovnako rýchlo zavrieš plyn pred zákrutou aj na 1000ovke , tak ten dvakrát vyšší objem a s ním aj kompresia urobia svoje.Aj keď je stará GSXR štvorválec , má 1124ccm a ten motor robí svoje. |
Ja mam SV 1000 N. Nedam na nu dopsutit, mam na nej odjazdene 7 sezon. Nikdy ma nenechala, vzdy mi dala presne to, co som chcel. Je to vyborny stroj. vela muziky za relativne malo penazi... Spotrebu neries, bude zalezat, ako na nej jazdis. Naklady na prevadzku su vynikajuce. Pocitovo je to kazdeho osobna vec, to si vyskusaj sam. Mam 190 cm, a zemstim sa na nu vpoho. Moja zena si ju nevie vynachvalit, a aj koli Sv-cku je z nej motorkarka. Na ducatku mi nechce sadnut, to je iny radiklany stroj.... |
Pokiaľ si ešte nekúpil tú SV-čku Litrovú, a máš ešte o jej kúpu záujem, tak sa mi ozvi. Mám jednu veľmi peknú a za dobrý PRICE. |
Na litrove sv musis mat gule...nie je to napratany supersport ktory je nastaveny asi aj na cestu na mesiac a eletronika ,,riadi,, aj tvoj prd...chce to cas a nie jednu jazdu aby si jej prisiel na chut...duchna to nie je to je fakt a mozno chvala bohu tazko to popisat,ale je to nieco ako keby si zvolis nejaku tu svoju cestu...Sv1000 je velmi nedocenena motorka a na velku skodu od nej suzuki upustila...preto si ju ladim sam momentalne 137PS a na dalsich sa pracuje |
Dobrá čo sa týka motora a aj spolahlivosti len ten podvozok nič moč . Ale za tie prachy |
Dakujem vsetkym za radi a za ochotu Este tak do leta zohnat nejaky pekny kus a hadam bude moja ....Dakujem este raz |
Caute chcem sa spytat ci je naozaj problem jazda po zadnom lebo som videl nejake videa na yotube a tam to robili v pohode ...A este jedna vec na zadne ide plynom alebo treba cez spojku ,to len pre zaujmavost Dakujem |
Kamos ma Sv 1000 uz druhy rok, vozil som sa na nej neurekom. Boli sme aj v Chorvatsku, striedali sme sa. Je to presne ako tu niekto pisal vyvazeny celok, podla mna vyborny mohutny tah odspodu, ale da sa aj vytocit. Ma celkom tuhy podvozok a seriovy tlmic ju celkom dobre kroti. |
tu píšu priemer tak do sedem www.spritmonitor.de/de/uebersicht/48-Suzuki... |
Na zadne to plynom moc nejde.SV 1000ka je priskrtena na prvych 3 prevodovych stupnoch,prave preto aby vkuse nelietala po zadnom,ak ju odblokujes(co je vcelku jednoduche)tak by to nemal byt problem(neskusal som to,mne to vyhovuje tak jak to je) |
nezabudko -presne tak! |
radsej si daj "výfuky" .. lebo ked das "vyfuki" tak niektorym tu z toho vypadnu "oči" |
qnni ked nemas co dodat k teme tak to tu nezahlcuj hlupostami. debata je o Sv1000. |
no ta na zadne to isslo v pohode otocenim plynu isla hore krasne len saci kos bol zle vyppocitany preto sa na tom radsej tak nevoz kluka bude bez mazania ten podvozok je fakt slabota plave ako cln na vode no ale musis ju tak aj naklopit motor mi siel v pohode bez poruchy papalo to tak 5-6l |
radsej prispievat k tebe ? .. vsak chalan sa pyta ci je to dobra motorka a skor ako hocico ine ho napadne spyta sa ako sa dava na zadne koleso .. Upravené 1 krát. Naposledy upravil qNNi (30.01.2012 10:31) |
ahojte dakujem vsetkym za radu |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 56690 | Včera: 194883