Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravým , idem kúpiť nový karbec na simson tak by mi mohol niekto poradiť aký tip je najlepší . Rozmýšlam nad 16-N1 alebo 16-N3 . Díky za rady |
16n3 je podla mna lepsi.ja ho mam a som spokojny mam spotre len max 2,5 litra a to simakovi davam dost zabrat.kamarat ma 16n1 a papa mu aj 5,5 litra a ma nastvany karbec tak isto ako ja.oni su vlastne skoro take iste len 16n1 ma vacsie supatko, a inde sa mu nastavuje benzin ako na 16n3. |
5,5l spotreba u simsona nie je normálna, tak nech hladá dôvod inde, lebo továrenská konštrukcia 16n1, ani 16n3 neumožnuje spotrebu 5,5l to je tak na Jawu 350 a to jej musíš ešte dobre nakladať. |
mne vychádza s normálnym sériovým karbesom myslím že asi N1 3,7L na 100 km ale jazdim iba teran a z toho sem tam mu dám aj poriadne zabrať na nejakom kopci |
ok poviem mu nech sa nato pozrie lebo je to fakt vela |
BVF 16N 3-4 (5,2,3) sú škrtené t.j. menšia možnosť regulovania bohatosti zmesi.(šrub z hora) |
Boa, veď ti to žerie jak 1,3 fabia... tam niečo nebude v poriadku. Skús ju prepustiť benzínom, koľko ti za hodinu cez tú trysku pretečie. Len tak pre orientáciu. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 93760 | Včera: 112803