Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Chalani prekvapujete, veľmi dobre sa to číta |
tu som našiel kompletnpodklady k V-stromke DL650 model K4 - servisný manuál, súčiastky aj návod na používanie |
... to by mohla byť tiež jedna z možných príčin nemazania ojničného ložiska - vyvaklané hlavné ložisko, stále som viac a viac presvedčený, že malé množstvo oleja nebolo primárnou príčinou poškodenia ojničného ložiska a kľukovky |
servisný manuál na SV 650, prakticky je to ten istý motor.[null ]www.motorkari.cz/upload/files/manualy/1238_sv-650-servi... Upravené 1 krát. Naposledy upravil tryskac (25.11.2011 9:29) |
na ojničné ložiská sa dostáva olej dierami v kľukovke od hlavných ložísk , a do hlavných ložísk najčastejšie dierami v kartroch od olejového filtra , |
...myslel som olej medzi šálku a hriadeľ klukovky. dostáva sa tam bez tlaku tým, že hriadeľ klukovky je ponorená v oleji? |
že spálená ojnica |
Olej nemá ísť pod šálku ojničného ložiska - to má byť v ojnici uložené napevno, ak dobre vidím Tebe sa asi pretočili. Olej k ojničnému ložisku prichádza z otvoru v ojničnom čape klukovky. |
... zmizol mi posledný hodinu robený príspevok !!! tak ešte raz a rýchlejšie |
Iný servis som zvažoval na začiatku, po rozborke v Motocors, ale všetci mi vraveli, že musia účtovať oveľa viac za práce na skladní, keď to nerozoberali sami. A niektorý ani neboli ochotný riešiť motor rozobratý iným servisákom. |
Krúžky v tvare L sa naozaj používajú-to som už videl na vlastné oči. |
marek750 - pozor ! staršie yamahy , napr aj FZR1000 nemali tlakomer , ale hladinomer. |
Čo sa týka tlaku oleja v motore ,tak ten ti klesá aj z hladinou. |
bacaono, asi som to nejasne napísal, výrokom :ak sa rozsvieti, znamená to že už nie je olej som nemyslel že by kontrolka - jej snímač meral hladinu oleja. Ale že sa prakticky rozsvieti až vtedy ked čerpadlo nevytvorí skoro žiadny tlak a najčastejšou príčinou tohto stavu u funkčných motorov je nedostatok oleja. Stromácky motor z menej ako 30 kkm by mal byť ešte v lepšej kondícii ako len funkčný. Samozrejme môžu byť aj iné príčiny špinavý kôš, odtrhnutý náhon čerpadla a daľšie v tomto prípade ešte menej pravdepodobné príčiny. |
- olej som naozaj nekontroloval, naposledy, keď som ju novú kúpil, páčil sa mi priezor - viac tú chybu neurobím |
no 2000 je dost za opravu, to si daval do original Suzuki servisu? |
1. baca povedal velmi spravnu pripomienku - treba sa mechanika spytat co "vytlklo" ten piestny kruzok do tvaru L.... ja sice nemam materialovo technicku fakultu ale viem ze piestne kruzky su z takmer z "kozmickeho" materialu a neviem si predstavit co vo vnutri valca by ho takto vytlklo detto ze si to nepocul |
L-ko vrchný krúžok normálna vec , napr aj u KTM - povedzme tu položka 48 - partsfinder.onlinemicrofiche.com/ktmworld... |
Súhlasím s tým, že kontrolka tlaku oleja nie je kontrolka hladiny oleja. |
Budem troska reagovat na tento vyrok: |
Neprijemne, ale ten olej sa nevyparil a ak tam nebol, tak tam nebol uz dlhsie. Mnozstvo oleja po servisnej prehliadke si asi nekontroloval, tak nemozes s istotou tvrdit, ze neurobil chybu servis, ci uz nespravnym mnozstvom oleja, alebo nespravnym dotiahnutim filtra atd. Motorka 3 litre oleja nezozerie, to by si musel dymit jak praskovacie lietadlo. |
Za 2 tisic kupis celu motorku sv 650 a prehodis motor ale uz je neskoro mudrovat |
No s tou kontrolou oleja , potom ma napadá takáto teória: |
Ak ten tvoj mechanik tvrdi ze je ten kruzok vytlceny, nech ti ukaze od coho, lebo od toho hlinikoveho piestu to urcite nebude. Ja by som dal od toho mechanika ruky prec. |
ja? furt, som automechanik.tiez ma to hned napadlo ci si majitel kukal olej.aspon obcas,to predsa nespali cca3 litre oleja na 1000km.ak to nespalilo cez kruzky tak este mohlo na guferach na ventyloch |
Len tak na okraj, ako často kontroluješ olej? Či sa dá podľa toho odhadnúť, ako rýchlo ho to vyžralo... |
ak nemas nikde vonku olej-vo vode,uteceny motor.typoval by som ze ti malo naliali alebo ti zozralo cez piestne kruzky-to sa mi tiez nechce moc verit. Upravené 1 krát. Naposledy upravil PETOrf (22.11.2011 18:48) |
na ebay-i nájdeš motor od 399 do 900libier/usd/eur.... stačí si vybrať ;) |
asi áno, zvažoval som to, zrejme sa už nebudem môcť spolahnúť na tento motor, neverím totiž, že servisák prišiel na príčinu - teórii, že sa spálil vo valcoch neverím, vo vode emulziu nenašiel, mýlku servisu na poslednom olejovom servise tiež vylučujem. |
tu si skusal pozerat? www.partsdepot.cz/index.php?model=254&mfg=Suzuki... |
nebol by lacnejší nový motor z anglicka alebo ebay? alebo poľsko? |
dreamer, ďakujem ti za obr., je z neho naozaj citiť, že to osadenie na okraji hor. krúžku tam je. Posuniem to servisákovi, nech ma netlačí do výmeny, ak nie je treba. Aj bez toho bude oprava stáť polovicu aktuálnej ceny motorky!!! |
Pozri tu, ten vrchny vyzera, ze by zodpovedal tvojmu popisu tvaru, aj ked toto je, zda sa, foto z litra: |
Ten olej ti muselo zožrať podľa mňa kde inde by bol... vodu si pozeral či nieje v nej ten olej? inak dosť nepríjemné... |
... rozbilo sa mi ojničné ložisko na zadnom valci, ojnica je viditeľne v spodnej časti prehriata, chytilo aj klukovku - na porazenie. |
Posielam otázku aj výrobcovi, rozšírenú o dôvod, prečo sa sa prišlo na záhadu s tvarom krúžku. |
... mám na nej 26200 km, všetky dostupné info z netu som prezrel, o tvare ani ťuk! |
koľko má tvoj Strom najazdené? predpokladám, že to by skôr krúžok praskol ako by sa vytĺkol do L profilu... má vôbec vo valci o čo narážať, kde by sa "otĺkal"? |
Videl niekto z Vás naživo horný piestny krúžok z V-stromu DL650 rv do 2011. Može mať v priereze tvar "L"? Servisák tvrdí že nie, že je to tak vytlčené a preto treba nové. Som presvedčený, že to je orginál fabrický tvar (aj keď dosť nelogický). |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 236835 | Včera: 208148