Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
dobry chcel by som sa opytat vlastnim masinu Gilera rc 125 ale mam snou jeden problem motorka ma velku spotrebu a ide slabo... na privere ako tak ide ale na nizkych nevladze snazil som sa nastavit karburator ale vobec nereaguje ked nastavujem bohatost zmesi vzdy ide tak isto ... viete mi poradit ? |
alebo napr.vzduchovy fliter,karburator,sviecka,vyfuk,zapalovanie,privera...kontroloval si to? |
vzduchovy filter tam nieje najlepsi.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil ViQtOrQo (28.10.2011 9:41) |
vzduchovy filter - MUSI BYT NAJLEPSI A HLAVNE MUSI BYT NAPUSTENY OLEJOM PRE VZDUCHOVE FILTRE INAK BUDES ROBIT GENERALKU 3x DO MESIACA Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (28.10.2011 10:03) |
dnes som to skusal nastavovat ten srob mozem mat na 1,5 na 2 na 3 aj 4 vkuse motorka ide rovnako a sviecka je vkuse cierna... spotreba dost |
teraz som zistil ze ja tam mam motor s R1 a nie s RC rozdiel je v nasavani R1 ma nasavenie do valca a RC ma do motora |
Pozri obrázok Upravené 1 krát. Naposledy upravil ViQtOrQo (09.11.2011 18:59) |
najprv si kup novy vzduchovy filter, potom napis a poradime ti co dalej... mozno ani nebude treba |
Je buď 1 skrutka alebo 2.Prvá čo je na nej spružinka je na voľnobeh.A tá na ktorej nie je spruižinka je na vzduch čiže bohatosť zmesi.Ale nie je na všetkych karabcoch tak ako som to na pisal že na jednej nie je spružina a na jednej je , niekde sú na oboch ta skrutka ktora ti dvýha šupatko je na voľobech logicky a ta druha na zmes.Ja to typujem na stále zapnutý sytič , veľku hladinu v plavakovej komore.Ale vlastne ty si to dobre povedal ja som si to nevšimol.Tou prvou sa vlastne hneď škrtí zmes a tou druhou vzduch.Ale to nieje ten istý karabec ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil TOYO (13.11.2011 9:50) |
nie to su dva typy karbecov ja mam ten kde skrtim zmes ale aj ked ju celkom zatiahnem tak je sviecka vkuse cierna na tu srobu vobec nereaguje... este ju skusim celkom zatiahnut ci nahodou ju nebude dusit abo co lebo vkuse tam ide vela benzinu... |
vymen vzduchovy filter!!!! |
ten filter som uz vymenil ale som to tu nenapisal ... vymena filtra nepomohla... stale je bohata zmes ... sorry ze som to tu nenapisal .. ale dakujem ze si reagoval na moj problem |
no tak teraz moes zacat nastavovat. Idealne keby si si zohnal servisny manual od motorky, alebo aspon ku karburatoru. |
1.tu plavakovu komoru som nastavil podla katalogu to jest PHBH 24.5 + 23.5 |
da sa to skontrovat aj takto ako to robi tento na videu ? |
Borec pokial tak nad tým rozmýšlam, je chyba v tom že je bohatá zmes, alebo čo ma napadlo može byt že skrátka nesprávne spaluje, coš by mohlo nasvedčovať pohlému zapalovaniu.... |
taká smiešna otázka - máš v motore osadený správny piest? |
takze chyba najdena na motorke bola chybna privera respektive bola vkuse otvorena a preto taka bohata zmes a velka spotreba... |
A to si nato neprišiel hneď? Mne ked otvorí priveru tak vypadám asi takto . To si si hádam mohol všimnúť už skorej |
len teraz neviem ci sa ta privera ma otvarat naplno alebo nie lebo teraz tam ma este trochu rezervu... ono sa to asi da nastavovat lebo tam sa to da presuvat ale neviem ci tym nemozem nahodou poskodit piest... |
Privera keď je otvorená tak my byť otvorená na plno sprav nejaké foto ako to tam vyzerá ... |
takze aspon v bode 5. som sa trafil |
ale ked bola privera vkuse otvorena tak bola naplno tak asik sa nic nestane dam tu aj foto |
Pozri obrázok Upravené 2 krát. Naposledy upravil ViQtOrQo (15.11.2011 18:18) |
Mysleli sme foto vo valci zhoď dole výfuk a tam by to malo byť vydno ... |
motorku som nastartoval odpojil som ten plastovy medzikus a som rucne otvoril priveru na doraz a aj zavrel na doraz a nic nebucha... akurat zhrubne zvuk |
ked sa privera otvori tak je tam este takato rezerva |
Strasne s tymi Gilerami. Brat ma tu istu moto a tiez mal obdobny problem, vraj to je u tychto typov casty problem. U tejto konkretne to bol problem ihly a pokurveneho plavaku. |
U tohto typu motora sa prívera piestu nedotkne,iba keby si ich vybral a dal spolu.Prívera sa ti musí ľahko otáčať,odpoj ju a vyskúšaj a prívera sa nastavuje keď dáš posúvač dole z vývodu od motora to je 8 klúč,alebo imbus a je tam ozubená tyčka a na tom sa nastavuje prívera,ale keď sa neotáča ľahko,tak máš zanesenú príveru spalinami používaním nekvalitného oleja,treba ju vyčistiť. |
jasne takze to je vyriesene lebo to sa nedotke mam tam aj tie zarazky na priveru ani viac ani menej ... motorka ide od nizkych az po vysoke otacky rovnako necitim nejaky rozdiel vtom ze sa privera otvara... poziciac ihly/zly predzapal/vylagrovany motor ? |
Nemusí byť vybehaný motor,ale je tam možnosť,ak tam je originál piest Asso Werke môže byť prasknutý,videl som asi 10 a všetky boli rovnako prasknuté,ale musíš demontovať valec. |
keby bol prasknuty pist nebolop by pocut nejaky cudny zvuk z motora ? |
Nebolo by počuť nič,žiaden buchot,klepot,len uniká kompresia. |
ked ju idem nakopnut |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 103460 | Včera: 244457