Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Caute. |
nazdar,podla mna je najvadsia nevyhoda dojazd,ak potrebujes natankovat benzin tak ho natankujes za 5minut,ale nabijat sa bude podstatne dlhsie. |
Najvacsia nevyhoda podla mne neni dojazd (elektrina je vsade), ale maximalka. Co nejde aspon 80, to je v blavackej premavke nastrojom na samovrazdu. Nemozes s tym ist ani na obchvat. |
hm a čo by tam s tým skútrom hladal? |
za mna dojazd dojazd dojazd. Zatial vsetky recenzie na el skutre ma utvrdili ze udavana vydrz vyrobcom je silne nadhodnotena najme v pripade ze by si jazdil obcas aj do kopceka tak rataj s polovicnou vydrzou. Preto ak uz el skuter tak s vacsim dojazdom ako 60km. Neviem kolko stoji ale bezne 125ky maju spotrebu okolo 2 litrou a cenu urcite nizsiu ako el skuer. |
Tiez si myslim ze elektroskuter este nie je v sucastnosti dobra investicia , bateria straca kapacitu a okrem toho ma urcity pocet cyklov nabyti, tichy skuter je niekedy viac nevyvhoda ako vyhoda, a nakoniec ani ani vjazd do zakazu pre motorove vozidla ti neprejde pretoze to motor ma a je jedno ci benzinovy alebo elektricky. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bebop (07.10.2011 15:55) |
Ja som tiež toho nazoru.Vykašli sa na elektroskuter.Ved si kup ked tak nejaku Yukinu alebo proste čo chceš,z obsahom 50 a spotreba super,vykon postačujuci a tankovať budeš tiež len občas.Pripadne moped.100x lepšia volba,ako ten elektroskuter,si teda ja myslim.Okrem toho,tiež su neni hlučne.Elektroskuter,čo.Maš možnosti nabijania všade?Nemam na mysli doma.Treba si to prepočitať.Na Slovensku to neni take ružove pre tento druh dopravy. |
BRACHO: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (07.10.2011 17:30) |
ja som zaujaty, ale odkedy som zbadal hondu PCX, tak pre mna iny skuter uz neexistuje. |
Výhoda eletro je, že prakticky 50-60 tis. km neriešiš servis, výmeny oleja, filtrov, prakticky ničoho, iba gumy, brzdovku a brzdové obloženie. Pot tých 50-60k km vymeníš baterku, ložiská a fičíš ďalej. |
je to zvlaštne,že ešte to ma muchy a detske choroby,pritom na začiatku minuleho storočia elektromobily rozvažali mlieko a pečivo,tak som čakal ,že po takmer sto rokoch to bude v elektromobiloch brutalny posun. |
velmi dobre si pozri aky typ akumulatorov tam je a kolko stoji nahradna sada.. 1000 cyklov moze byt len zbozne prianie predajcu a realna zivotnost akumulatorov (NiCd, Li Pol) moze byt pri kazdodennom pouzivani kludne len 2-3 roky !! |
dojazd je trt a nie problém, reál v premávke je na akumote okolo 80 km, z vlastnej skúsenosti. Jediný problém je, že to je pomalé, ide to max. 60 a do kopca 40, ohrozovali ma autá, inak je to ľahké, vrtké, skvelá vec. Mali sme v robote aj dva od iného výrobcu, jeden bol odblokovaný a mal "turbo" go,bík plus spiatočku, viezol som ho na prezentačku na primaciálne námestie spolu s kolegom a bolo to delo, išlo to do 100, odpich jak sviňa, tiché, spiatočka, trochu ťažší, ale pecka, blokované sú do premávky trochu príliš pomalé. najazdil som na tom do 150 km spolu Upravené 1 krát. Naposledy upravil eNeM (07.10.2011 20:44) |
demo, toto nie je ten istý typ baterky, ako sa poväčšinou používa v modeloch. Tu ide o LiFePO4, kde sa napríklad vnútorný odpor batérie používanim dokonca v určitom rozsahu cyklov znižuje. Štandartný počet nabíjacích cyklov býva okolo 500, tak neviem, či výrobca počíta aj nejaké čiastočné dobitia v priehenu jedného cyklu a potom uvádza hodnotu 2000. |
Tak ale snad nedam 3000 ojro za elektorcky skuter, ktory ide 50 po rovine. Navyse to treba nabijat v podstate kazdy den(niekedy aj prsi, skuter je spinavy/mokry), jazde v 2 neverim a ak ti spravne rozumiem, chces to vyuzivat denne. To znamena vela nabijania + kolisanie teploty, co nie je nic moc pre baterku. Tak o 2 roky bude vydrz podstatne mensia + predas to za 1/10 hodnoty. Rataj aj s tym, ze nahodou najazdis viac za jeden den (co je v BA pravdepodobne), tak si skoncil. Navyse, ak sa nahodou nieco stane, nikto ti nepride na pomoc s flasou benzinu, budes tlacit az domov. |
Uz tu niekto spominal motokolobezku, fajn na tomto vozitku je, ze sa nim da ist vsade tam, kde na bicykli. Nie je to drahe a asi to bude aj celkom zabavne www.motokolobezky.eu/benzinova-kolobezka-xg10.html |
enem: a tie s turbom mali kolko dojazd? Mas aj nejaky link? Dik |
ten odblokovaný bol bez záruky, nejako z dôvodu neviem čoho, to by vedel výrobca, ale netuším, kto vyrábal tie druhé, mali sme to z čiech už nabrandované našimi koncernovými farbami, ale poviem ti, to bolo žihadlo, výkonovo už si na to potreboval papiere ako na malú moto (125) takže sme vo firme až traja tuším, kto sa na tom mohol voziť |
pri elektroskutroch pozor na slabe brzdy! |
MMartin000: Prečo si myslíš, že je nejaká spojitosť medzi systémom pohonu skútra a účinnosťou bŕzd? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (11.10.2011 12:43) |
nemyslim si to, len ked som skusal dany elektroskuter tak tie bzdy boli dost zle, tak som to tu napisal ako moj postreh |
Výhody: je to elektro, je to skúter a je to do mesta |
Jazdil som na Akumoto A10/L85 s rekuperáciou a napriek prvotnému odporu sa mi to páčilo. Udávaný max. dojazd 85 km som (asi vďaka rekuperácii) trvale prekračoval. Nabíjanie do 5 hodín. Maximálka 60 km/h pri slušnom zrýchlení v meste úplne stačí (u nás nemáme Prístavný most, kde by sme sa mohli zrážať v osemdesiatke). Dielenské spracovanie Akumota je slušné. Reálne náklady (el. energia + výmena batérií) sú štvrtinové oproti spalováku 50 ccm (benzín + olej). Bezkefkový motor (udávaná životnosť 100 tis. km)v náboji kolesa - žiadne prevody, reťaze, piesty...Pre mňa ideálne vozítko, ktorým sa dostanem k mojej 4 km vzdialenej motorke... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 152084 | Včera: 228636