Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Nazdar, mám menší problém, na mojej CBR 954 r.v.2002, začalo mi nejak cvakať (klepkať) v motore neviem čo to je ale začalo to keď sa motor nahreje na prevádzkovú teplotu, keď je studený tak to nepočuť, desí ma to ... nevie niekto poradiť |
pri ktorych otackach? Pocut zmenu, ked stlacas spojku (aj na neutrale)? |
Choroba 954-iek. Piestne čapiky maju nanesenu nejaku vrstvu (neviem presne nazov materialu) a ta sa ti zoderie. Prestane to klepať tak okolo teploty 50 stupnov ale neskor ti to bude klepkať stále a viac. Nemáš náhodou race filter na moto? |
No dík za postrehy. Pridem k mašine naštartujem zo začiatku je to taký kolísavý zvuk motora typický pri studenom motore, všetko v poriadku mašinka sa zohrieva zohrieva keď je teplejšia či to je 76 alebo 86 alebo 96 stupňov neviem presne od kedy, začne klepať, na voľnobehu, samozrejme klepe pravdepodobne aj keď pridám ale to nepočuť lebo laďák robí svoje. Je tam nabehané 31 100 km. Pravidelne menený olej aj filter, žiadne športové jazdy iba sem tam, keď bola studená nikdy som na ňu netlačil. Menenný vzduchový filter origo žiadny športový. Nebudú to ventily ??? |
treba to otvoriť a pozrieť sa na to, no neviem kto si trúfne povedať, že je to to alebo ono. |
co takto napinak rozvod retaze u Hondz dost poruchova vec |
bubocbr ten napinak sa tyka 600-viek co sa tyka klepania motora na 954 tak moze byt pocut spojkovy kos ale podla toho co pises sa mi nezda skus ked nastartujes stlacit spojku malo by to prestat ak nie tak to nebude spojkovy kos ja mam na svojej cez 62000km a musim poklopat funguje super |
no tu sa toho napise,piestne capiiiky a neviem ako sa to vola a toto a hento. pekne mlatenie praznej slamy.. |
Niekedy nie je naozaj lahke identifikovat povod problemu.Ak nechceš rozoberat aj veci ktoré by si možno rozoberat vobec nemusel,vyhladaj skuseneho mechanika a porad sa s ním. |
ak si nedal nastaviť ventile pri 24tis. máš najvyšší čas |
Tomajko: nielen 600 viek ale aj XX 1100, VFR 800 lebo tie napinaky su skoro rovnake |
No tie km sú pravdivé na 100 percent. Trošku sa do toho rozumiem som automechanik a z mašinkami pracujem od 18 rokov a mám 32 ale samozrejme do takejto makačky by som sa sám určite nepustil. Náradie a meradlá su naozaj drahé.... |
a v honde maju patent na hondy? (-: skoda ,ze to tak neni...)-: |
barlac Bratku ja nemlatim slamu. Hovorim čo sa stalo na mojej motorke a ver mi že to bolo u nie jedneho mechanika ale u 3 och a fakt že dobrých. nakoniec som kupil new motor. A ked sa niečo prejavuje rovnako tak je predpoklad že to aj rovnaka chyba bude. Nie???? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tomik45 (04.10.2011 19:45) |
Ale radia ti dobre treba začať od zakladu. to čo píšem bola moja skusenost a tiež som najskor menil rozvody a nastavoval ventily Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tomik45 (04.10.2011 19:50) |
zdravim, ja mam ten isty problem a ked som dosiel do hondy a povedal som ze chcem nastavit ventily tak mi bolo povedane ze tam sa nic nenastavuje, su tam samonastavitelne ventily. |
Ventily sa nastavuju su na nich male podlozky ktore sa brusia na magnetickej bruske kontroluju sa vole ventilov a podla potreby sa tie podlozky zabrusuju na pozadovanu hodnotu |
brusit podlozky na magnetickej bruske? to snad nie, to bolo napisané v manuale usetrit o dojebať? alebo kde? |
richard74,čo myslíš tie vymedzovacie podložky pri výrobe ako dostanú správny rozmer? |
tomajko, to zabrusovanie podloziek mas odkial? to si aj ja potom zabrusim |
treba pockat na cigaana,na brusica nozov,ten tie podlozky zabrusi na pozadovany rozmer. |
Moto poradňa: Brúsenie podložiek ventilov |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 96180 | Včera: 151614