Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
zdravím všetkých, obraciam sa na Vás s mojím(pre mňa už kur.vským) problémom. Cca. rok dozadu mi vyletela poistka piestneho čapu a posrala piest a valec, dal som druhý valec a o dva týždne nato to isté. Dnes sa znovu objavil tento problém, jednoducho vytlačí poistku zo zápichu von a doserie valec aj piest. Poistky sú klasické drôtené s dvomi "uškami", vždy vytlačí lavú (pri výfuku). Aby ste nepovedali že som kkt a neviem to poriadne spraviť tak niekoľko motorov som už skladal aj 2T aj 4T ale len s týmto jediným mám problém. Skúte poradiť čo by to mohlo byť, za všetky odpovede ale aj názory ďakujem. inak moto je to jawa 90 2T |
Stopro ohnutá ojnica. |
no ojnica je tam teraz tá repasovaná, predtým to spravilo 2X po sebe v priebehu 3 týždňov na starej - tá skončila na 2 časti |
a tie poistky tam davas nove? vzdy treba skontrolovat ci sa v pieste netocia. ja to skusam tak ze ju chytim plochymi kliestami za koniec a skusim tocit,vzdy sa musi dat zatocit iba jednym smerom!!! |
hej všetko išlo nové-február11,-7800km- klukovka,piest, čap,ihličky,poistky,valec,krúžky. no pokial viem tak poistky sa točia na obidve strany, a ušká majú vyhnuté smerom k valcu nie k čapu. Proste som stoho kkt keď to spravilo prvý krát, OK možno som založil zle poistu, preto som si dával sakra pozor keď som to skladal, a včera po trištvrte roku jazdenia bez závad bum, a je to tu opäť. |
Poistné krúžky zo struny sa dajú vždy točiť, ak sa ťahajú za fúziky. Ak sa tlačia, tak nie. S dvoma fúzikmi sa teda dajú točiť (ťahať) v oboch smeroch, nie je to ale podstatné. |
papiboy-tak to si nakoniec posral.Len daj do motora takéko ségerky a potom uvidíš,čo sa z nimi stane |
tak piesty som mal každý od iného výrobcu, poistky mám aj tenšie s jedným uškom, aj hrubšie s dvomi.Tie hore spomenuté ségerky som tiež vyskúšal a dopadlo to katastrofálne.Ojnicu som prekontroloval, nieje nikde viosená. S počutia niektorých "odborníkov" viem že poistka má byť drôtená s uškami smerujúcimi von aby čep pri pohybe v pieste svojimi zošikmenými hranami "roztlačil "poistku a tá práve preto by nemala vyletieť von zo zápichu v pieste.Čiže teoreticky by to mohlo byť spôsobené aj čepom, ak nemá tú zošikmenú hranu a tým pádom neroztláča ale vytláča poistky? |
neviem ci to moze robit taketo problemy ale spoj poistneho kruzka by mal byt po zalozeni orientovany oproti vybratiu ktore sluzi na vypacenie poistky |
mmartin000 - spoj má byť hore , alebo dole kvôli zotrvačným silám v hornej a dolnej úvrati. |
ďakujem za vaše názory, ale nakoniec sa zistilo že je nízky zápich pre poistku v pieste. |
alebo hrubší drát poistky , než s akým sa pri výrobe piestu rátalo. 14-tky poistky majú hrúbku myslím 0.8mm . |
papiboy-ja som mal práve z týmito ségerkami kedysi dávno galibu,a preto ich už nikdy viac nepoužijem na piestny čap.Odtrhlo mi obe ušká z poistiek nanovo vybrúsených válcov J350 a to znamenalo znovu nový výbrus po cca 500km |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 94852 | Včera: 212616