Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Dobrý deň mám taky problem musel som na tomto skutry rozobrat cely motor kvôli vymene semeringov na vodnej pumpe . pri skladani som prisiel na jeden problem neviem ako ma byt klukovica a vačka spravne nastavena medzi sebou retazou ... spravil som to asi takto na kluke je vyrez taka drazka picasaweb.google.com/115768914991841395538... ... a tu som nastavil tak aby bola v diere kde ide ten srob nad klukovkou picasaweb.google.com/115768914991841395538... a potom som osadil na vacku kolecko s retazou kde bola ta drazka ako na druhom obrazku tu picasaweb.google.com/115768914991841395538... pisu tam ze rovnobezne s hlavou smerom nadol .. robim to prvy krat tak prosim o rady ci to tak je správne ... Ďakujem za rady Upravené 1 krát. Naposledy upravil Dodo665 (09.09.2011 22:46) |
ahoj piest musíš mať v hornej úvrati ventily v hlave musia byť zatvorené mali by mať volu sací 0.10 výfukový 0,15 a na ozubenom kolečku je dierka oproti výbežku ktorý zaistuje vačku,v tej dierke musíš vidiet tú šípku a vtedy je to správne,ked chceš nasadiť kolečko musiš mat povolený napinák reťaze.prečo si menil senering tiekla ti voda do oleja alebo vytekala von cez ten malý otvor pod válcom,,ja mam rozobrate take isté leonardo a tečie mi voda do oleja tak neviem či ho mam rozlepiť či to bude v tom semeringu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil 1574 (14.09.2011 22:09) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 97118 | Včera: 212616