Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim vsetkych motorkarov.Mam problem s otackami na Jawe 350/638. Akonahle ju po tazkom boji nakopnem - tak musim pridavat naplno plyn aby nezdochla.Moze byt problem v inducke?Lebo v kratkej dobe mi odisla uz druha sviecka. Karburator som vycistil a je aj nastaveny, zapalovanie je nastavene, privod benzinu je OK, sytic nereaguje - neviem co s nim.Prosim o radu - som zaciatocnik Upravené 1 krát. Naposledy upravil jambino33 (15.08.2011 22:33) |
toto isté sme mali na kosačke rotaxke. Na bohatšiu zmes nereagovala vôbec, a padali otáčky museli sme ju držať v otáčkach aby nezdochla. Toto je jasná diagnóza - zvolakade ťahá vzduch. |
neviem ako na 350 ale na starších čz a jawách bolo medzi karburátorom a valcom Upravené 1 krát. Naposledy upravil tarp (16.08.2011 10:14) |
Tak najprv skú všetko podoťahovať, a ak nepomôže tak vymeniť tú gumu. |
tak dnes som ju uz nemohol ani nakopnut - odisla mi uz druha sviecka behom dvoch dni.Moze byt zla inducka ze mi odpalilo tie sviecky? Nakopol som ju az potom co som striekol beznim zo striekacky priamo. Inak tu gumu som dal prec,lebo bola znicena a dal som tam z tvrdeho papiera tesnenie... |
určite máš dobre nastavené zapalko?..hádže iskru tak ako má,pri hornej úvrati?..vzduchový filter OK? |
Ja by som chcel vedieť, ako môže len tak odísť sviečka. Ak odchádza, tak nie je správna. ja keď som mal jawku, tak mi sviečky zliepalo, ale nie preto, že bola zle nastavená, ale preto, že boli zlé sviečky. Preto som do jawy kúpil NGK irídium a bolo po problémoch. Ja som mal síce VAP zapaľovanie a keď som mal zle nabitú batériu, tým myslím bola slabá batéria, tak mi motorka tiež nešla do otáčok. Keď som ju pripojil na nabíjačku, tak motorka ožila ako strelka. Takže skús pripojiť pri štartovaní nabíjačku. Ešte okrem iného, neposúval si ihlu v šupátku v karburátore? |
"karburátor nastavený , sytič nereaguje" |
Ja som irídiové dával preto, lebo som zvýšil kompresiu vo valcoch. A napísal by som, že dosť. Tesnenie som nepoužíval, zabrusoval som dva dni hlavy brúsnou pastou na ventily. Moto nešla rýchlejšie, ale mala ďaleko vyššiu snahu ísť v kopcoch ľahšie. Normálna sviečka sa mi bežne zatavila. Jedine pri sto oktánovom benzíne čoto vydržali, ale potom som sa rozhodol dať radšej investíciu do sviečok a naďalej som dával 95 ku benzín. Inak, ten karburátor je hrozne jednoduchý, tam sa ani nemá čo pokaziť. Len zle nastaviť. Daj ihli na stred, a šrób na štelovanie paliva, "presnejšie vzduchu" zatoč dnu a vykrúť jeden a pol otáčky von. Potom by to malo byť na cca stredné hodnoty nastavené. Otázkou je, či máš dobre nastavenú hladinu paliva. Keď vyberieš von plavák, malo by tam byť tesne pod polovičkou. |
Skontroluj trysku voľnobehu a všetko okolo neho - zdá sa, že ti moto nebeží na voľnobeh, len na hlavnú trysku - musíš teda poriade pridávať, aby sa otvoril obvod hlavnej trysky. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 52529 | Včera: 140248