Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
vie mi niekto k tomu niečo povedať?staré policajné 350-ky to mali...funguje to niekomu??údajne to v čechách niekto robí?ďakujem... |
nikto to nerobí, bolo vyrobených zopár kusov s 5q prevodovkou, nedávno bola jedna na motoinzercii tu máš nejaké info jenikovo.misto.cz/_MAIL_/zajimavosti/tipy_jawa_11.htm |
dudo175 , pokiaľ viem , tak skúšali riešiť pridanie kvaltu aj systémom čz150, tým pádom postačovali dve vidličky , ale jeden z kvaltov sa neradil "na doraz" , ale na výčnelky na hriadeli a bol s tým rovnaký problém , ako s "dvojkou" na čz150. |
karol1 neviem, bolo veľa dohadov okolo tejto prevodovky kým neprišiel tento článok, už sa šírili všeliake "legendy" hlavne na jawamanii, na jawamanii je regnutý aj autor toho článku len nájsť tú diskusiu ešte pred vydaním článku, tam sa o tom dohadovalo, možné aj nemožné . |
jawa a čz prototypovo (či na čierno?) vyrobila neskutočné množstvo motoriek po jednom kuse ale mnohé neoficiálne aj keď ich postavili na papiere. Na vojne 88/89 som bol s chalanom zo Strakoníc , čo mal krásny album fotiek strakonického motoklubu s nejakou možno stovkou motoriek , ktoré si tam chlapi navrhli , vyrobili a výkresy skončili v šuplíku. A dve neboli rovnaké. Lebo naši vtedajší východní bratia nemali radi inovácie. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 12620 | Včera: 130970