Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
zdravim... mal som rozobratu motorku, ked som to dal dokopy skúšam naštelovat karburator ale nereaguje na nič... skušal som menit polohu ihly, nastavovat zmes pomocou vzdušniku a vobec to nereaguje ... ked zapnem naplno sytič tak chyti, ked skušam pridavat tak po takej štvrtine plynu sa začne dusit ale volnobeh drží.Ale ked vypnem sytič tak na takych 5 sekund sa totalne zvyšia otačky a potom skape. Skušal som sa rozist na sytiči, ked som sa rozbehol a trošku pridal sa začala dusit tak som vypol sytič a potom už pohode jela, nevynechavala, ale akonahle som pustil plyn tak skapala. Pritom pred rozobratim šlapala jak ma a s karburatorom som nič nerobil. Je možne že niekde nasava falošny vzduch ? Suvisi velkost hlavnej trysky s volnobehom ? Ďakujem |
môže byt zmes teoreticky aj chudobná, ked šlape len na sytiči ? počas jazdy som ju vytočil a vpohode ide aj vo vyššich otáčkach ... ale sviečka je dost čierna ... |
ked ide len na sytici a sviecka je cierna tak mas bohatu zmes,skus pohladat manual a nadstavit karburator podla neho... |
keby je bohata zmes tak by predsa neskapaval ked vypnem sytič ... skapaval by keby je chudobna ... a na nastavenie vobec nereaguje |
sytic obohacuje zmes,ked ho vypnes tym padom zmes ochudobnis |
ved prave ... keby to je len tym že je zmes priliš bohata tak by to fungovalo aj bez sytiča a nie ked je sytič zapnuty a ešte viac ju obohati |
Čierna sviečka = bohatá zmes |
ale ked som dal dole filter tak to robilo to iste aj ked som to nastavoval cez vzdušník |
resp. cez skrutku nastavovania vzduchu ece jedna otázka ... ked sa pozriem na karburator zo strany kde je pripojeny airbox v predu su dva male otvory, jeden väčší vľavo druhy menši mosadzny vpravo. vedeli by ste mi povedať s čim je spojeny ten ľavý väčší ? (napr hlavná tryska, volnobežná, atd) lebo si niesom istý či nie je ucpany že by tam bolo niečo zaseknute a nejde to von |
ked mikto nevie aky tam mas typ karburatora tak nemozme vediet ani na co su tie srobiky,hod sem nejake foto to mozno pomoze |
je to keihin, foto teraz nemam myslim že su to tie vzdušníky... to nie su šrobiky ale direky prva priemer tak 3 mm druhy tak 1,5 mm ... |
a ja by som skorej uvažoval tak že ked je zapnuty sytič zmes je dosť bohata nato aby motor šlapal ale ked sa sytič vypne tak sa zmes ochudobni a už je priliš chudobna nato aby ju sviečka odpalila |
Tie otvory sú asi skôr prepady.Môže to byť aj malá plaváková hladina , alebo aj Gufero pod zapalkom.Je to 2T ? |
nechapeme sa ... ja myslim tie dve dierky, myslim že sa volaju vzdušníky ktoré su dole na obvode otvoru cez ktory vstupujde vzduch do karburátora ... |
takže problem je zistený ... nasáva falošný vzduch ... to že ide na sytiči znamena že je dostatočny podtlak na nasatie paliva a keď ho vypnem tak nasava falošny vzduch = maly podtlak = malo paliva ... ked držím motor v otáčkach na sytiči a vypnem ho tak šlape dalej lebo sa tymi otačkami zvyši aj podtlak ... teraz mam na Vás dotaz ... vyjadrite sa prosím k možným príčínám : |
Aha aha ...takže je to 4T.Ty si to trochu zle vysvetlil.Keď ti prisáva faloš.vzduch tak je zmes chudobná lebo prisáva ten faloš.vzduch.Keď daš sitič tak sa zmes automaticky obohatí ....teda žiadny podtlak...opravte ma ak sa mýlim.Skús mrknúť prírubu na karabec či nie je popraskaná ... |
Ano ano je to 4T. Tu som kontroloval , su tam jemne prasklinky ale neviem či cez to može nasavat vzduch ... |
tu prirubu som už kontroloval ta je ok ... predpokladám že asi nedosada vyfukovy ventil poriadne že tam je nejaka nečistota na sedle ... asi sa tomu rozoberaniu nevyhnem |
takže problem zisteny ... netestni hlava ... neprišiel som nato preto lebo netesni v priestore kde je rozvodovka ... nechapem prečo ked som daval uplne nove tesnenie a hlava aj valec vyzeraju rovne ... ked som to rozmontoval na miestach kde to netesni je vidiet olej ... je možné že to je nerovnomerným dotiahnutím, lebo snažil som sa prikrúcať rovnomerne ... da sa ta hlava a valec zabrusit ? alebo to vytesnit nejakym silikonom ? dakujem |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 207273 | Včera: 203403