Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
poradte - retaz je na jednom mieste viac natiahnuta , ako na inom mieste ked skušam |
nepravidelne vytahana retaz - to sa nastavit neda, potrebujes novy retazovy kit |
Keby len reťaz, pomohla by nová - ale často je tam už aj mierna excentricita a z dôvodu premenlivého dosadania článkov aj zrýchlené opotrebenie reťazových kolies. Navyše to riadne kurví aj ložiská... |
ano na toto som zabudol trpia loziska, moze zacat tiect gufero pri vyvodovom hriadeli a v extremnych pripadoch moze dostat po papuli aj samotny vyvodovy hriadel |
To, ze sa ti retaz zda raz volnejsia a raz menej volna, je normalny stav a bude to tak aj pri novej retazi, staci ju kusok "povykslovat" a clanky sa viac zrovnaju a hned je kusok volnejsia. |
To, že má reťaz pri pootočení kolesa rôznu vôľu, rozhodne nie je normálne. Reťaz je v tom prípade zničená! Treba vymeniť reťazový set, pretože inak zničí aj ložiská! |
Tak tak , raptor a vadim sa spravne zhodli Upravené 1 krát. Naposledy upravil maTooB (21.07.2011 12:59) |
maTooB: My sa z raptorom zhodneme takmer vo všetkom. Aj v názore na cigánov aj v názore na seba navzájom |
cigaaani? nomked to spominas ,vedel by som co s tou starou retazou,ale to radsej nenapisem. |
V niektorych manualoch sa aj pise ,ze pri nastaveni vole retaze, treba tu volu kontrolovat vo viacerych polohach pootocenia kolesa a vsade musi byt minimalne ta predpisana. Cim je retaz starsia, tym viac viaznu niektore clanky a to hlavne sposobuje tu nerovnomernu volu a aj z vlastnej skusenosti viem, ze aj ked som dal novu retaz (FMX650), vola nebola rovnomerna, co ma dost prekvapilo, lebo to nebola cyklicka zmena, ze by zavisela od natocenia kolesa, alebo pastrorka, ale ked som tu retaz kusok ponamahal, clanky sa viac vyrovnali a vola sa zvacsila . |
Ja len tolko, ze netreba robit hned paniku a kupovat nove diely a rozoberat motor podla roznych katastrofickych rad tu na motoride, najprv treba porozmyslat, pochopit ako veci funguju a potom sa rozhodnut. Mozno je ta retaz o ktorej sa tu hovori uz fakt hotova, ale mozno aj nie, len neskuseny motorkar sa prvy krat stretol s niecim takymto, ako aj ja niekedy a internet je na to aby sa odovzdavali skusenosti |
Riki 1 ja som videl už aj takú zadnú rozetu kde už neboli zuby. |
... nemusi to byt len rozetou, moze to byt aj KO ale dosledok je v zasade vzdy rovnaky - komplet novy retazovy kit |
Isteze, su kadejaki mantaci, co uz maju aj retazove kolieska uplne zodrate, v skutocnosti ale ked sa vytaha retaz (kruzkova) tak tie kolieska by este mali vyzerat celkom dobre, skoro ako nove a vtedy treba vymenit celu sadu, lebo ak vymenis len retaz, tak potom to uz s tymi zubami kolies moze dopadnut hociako. Ak pouzivas bezkruzkovu retaz, ta sa znici skor a vtedy sa zvykne menit ozubenie az pri kazdej druhej vymene retaze. |
Chalan mi radostne volá ,,Alino super si mi nadstavil motor,ide ako ešte nikdy predtým,stále po zadnom,bomba,neskutočné!!!" |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 47302 | Včera: 120897