Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
zdravim mam problem....Gilera XR1 125 (2t)....moto normalne sla lenze z nicoho nic skapala a uz nestartuje a striela do vyfuku....iskra je, mokra sviecka je, vzduchovy filter cisty, karburator cisty....nechapem tomu ta moto predtym sla jak hodinky nic som nesteloval...sviecka bola predtym taka siva vypalena..jak ma byt |
stalo sa to počas jazdy? tipujem valec/piest v prdelke |
hej hej pocas jazdy som zastavoval na kraji cesty.....tak neviem....lebo kompresiu ma |
mas bohatu zmes, mozno sa dostala nejaka smietka na plavakovy ventil, vyber filter a skus kuknut ci nemas v sacom potrubi jazierko benzinu |
pozrel by som sa aj na zapalko. bohatu zmes nedava len tak. bud sa pohlo zapalko alebo sa zasekla ihla. |
Skor to zapalovanie, ked vravis ze kompresiu mas OK. |
no v sacom potrubi bolo kus benzinu a karburator som mal von milion krat...vsetko ciste.....skusim este vymenit sviecku zeci nahodou....ale iskru ma ...len ktovie ci ju dava pod tlakom |
Atomix - pozri zapaľovanie, tvoj problém spočíva pravdepodobne v nedostatočnom spaľovaní ( neskorej iskre alebo slabej iskre ) ... benál sa ti zapaľuje/horí aj vo výfuku ( spomenuté strielanie ). |
Vymeň sviečku a upaľuješ ďalej.Sám si to napísal ,,sviečka je mokrá".Pod tlakom neiskrí. |
a čo potom zapaľuje palivo vo výfuku ? Sila božia ? |
Žeby automatický výfukový dopaľovač nespáleného paliva? |
Mozes mat pohnute zapalovanie,skontroluj,ci nie je strihnuty klin ktory zaistuje presnu polohu na hriadeli.kde mas nasadene zapalovanie,v tom pripade Ti dava iskru v inej pozicii a striela do vyfuku. |
Mal som podobný problém a bola to sviečka, iskru hádzala kade tade, čiže sem tam odpálila čoho následkom bolo strelenie do výfuku. Vymeil som moto išla super, potom mi ju odpálilo a takto dookola lebo ja som mal problém s indučkou ale to ty asi nemáš. |
no ihlou som skusal hybat nic sa nemenilo a pozrel som sa na to zapalko a vidno ze magnet je posunuty kusok teraz je len jeden problem.....nikde nemozem zohnat stahovak |
Tiez sa mi to stalo a mal som strihnuti kajlik na zapalovani spravilo mi to davno na Cagive Tamanaco a pred dvomi rokmy na Aprilii Pegaso nastastie ani v jednom pripade neposkodilo kluku ty Taliani to robia asi z ho.... skontroluj si v akej uvrati mas piest ked ti hodi iskru musi to byt presne v tomto pripade je aj milimeter vela. |
no konecne mam stahovak..magnet som dal dole a klinik je ok...nic sa mi tam nezda poskodene |
Podľa mojich skúseností z Gilerami môže byť sviečka-preráža,alebo fajka-odišla,premeraj si ju a môže to byť cievka v zapaľovaní-má medzizávitový skrat,ale to by bola úplne slabulinká iskra,ale keď točí a strieľa do výfuku,tak ako písal buber,valček a piestik v prdelke.Skontroluj si kompresiu,asi si ju trochu pretočil,Gilery nesmieš dlho vytáčať na maximum,majú nedostatočné chladenie valca hornej časti,ľahko sa pridrú.A ešte si môžeš skontrolovať aj klapky,či dobre priliehajú. |
sviecku mam novu ( objednal som 1 no prisli 2) vyskusal som ju aj ,,podliat,, vstreknut do valca cez sviecku trochu benzinu a ani tak nesla len odfukovala z vyfuku dym.......pojdem este zhodit tu hlavu Upravené 1 krát. Naposledy upravil Atomix (22.07.2011 17:00) |
zapaľovanie, zmeniť, rozobrať, vyčistiť, nastaviť, nakopnúť = jazdiť ! |
Trojan tam nemas co cistit a nastavovat |
Na 99% je pridretý motor,lebo keď má iskru,benzín a magneto sa nepohlo,tak je to pridretý motor,stalo sa mi to isté. |
nakonec to boli zapecene kruzky v drazkach + stvrt piesta odlomene + 1,5mm dzura vo valci..kruzky som ,,odlepil,, z drazok drazky vycistil poskladal naspet a motor fachci ako predtym aj s tymy ostatnymi zavadami |
a za mesiac ju mozes dat do zberu |
ty kokos stvrt piesta fuc, vo valci diera jak hrom a ty si natom v pokoji ficis dalej asi mas moc rad svoju motorku |
dando - to nieje tuning... ani sedlák tuning ... to je nezodpovednosť |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 205525 | Včera: 231618