Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Mal som ju, vlnila sa tiez. Vacsinou na dialnici v zakrute okolo 160kmh alebo na rovinke okolo 190-200. Po ubrati to prestalo. Podla roznych diskusnych for je to zial standard u GSX1400. U niekoho viac, u niekoho menej. Vplyv na to maju: |
drudo, kúp komplet sadu strún, tlmiča a držiaku od hyperpro, zase až tak moc to nie je na to, akú službu spraví. Upravené 1 krát. Naposledy upravil eNeM (12.07.2011 19:41) |
raptor: ja by som ho rad prijal, ale jednu oblicku som uz predal a eNeM sa mi uspesne vyhyba.. |
raptor a nezabudni spomenúť, keďže si aj druda videl, že spokojný kupca hyperpro je asi tak o 50% väčší od neho Upravené 1 krát. Naposledy upravil eNeM (12.07.2011 19:34) |
drudo - nedavno som predal hyperpro cloveku co tiez vo dvojici jazdi na GSX1400, nevie si to vynachvalit, samozrejme obdobnu sluzbu ti spravi aj konkurencia napr od wilbers ale ta motorka ma objektivne slaby ram a objektivne si pyta tlmic riadenia |
update... |
MOTOEXcITE, keby tie dva tlmiče vymenili za jeden centrálny tak už by motorka nemala taký šmrnc, stačí si dobre nastaviť podvozok a je to hneď iná motorka. |
určite by vela a myslím že aj najviac na takto silnej moto pomohlo nahradit tie zadné dva tlmiče pruženia,centrálom. |
Drudo, gratulujem k motorke, ja mam K5 som vélice spokojný, tiež som mal vpredu štít, ale z estetických dôvodov som ho dal dole a vyzerá oveľa krajšie. Vlniť sa mi nevlní a to jazdím občas aj cez 200, ale odpor vzduchu je neskutočný, mám pocit, že už mi hrubne ... krk |
raptor: eNeMkova bola na mna tazka, vysoka, tvrda a "hlucna". Teraz to viem posudit, s odstupom casu a jazdou na inych.., kazda ma nieco do seba, svoje muchy a kazda si najde svojho pana. Ja potrebujem pocut zvuk japonskeho stvorvalca, aby som bol kludny a spokojny, bez vedlajsich zvukov. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Drudo (08.07.2011 22:37) |
Treba vymenit prednu pneumatiku ked je nerovnomerne zjazdena to pomoze urcite mam to vyskusane. |
Tak bez toho stitka ta motorka potom vlastne od 140 ide stale po zadnom, len ty si myslis, ze predna sedi |
raptor, šak ja som mu hneď ako sa mu bmw zvukovou kulisou nezdalo povedal, bratu, po ducati ty ani nepozeraj, lebo ťa raní mrtvica |
Vsetko je fajn, vlni sa to, ram je slaby. Ved ono to ani na take rychlosti nie je stavane. U tychto obrovskych nahacov to je vsak urcite podporene aj aerodynamikou, ktora tam musi byt hrozna... Ak mas este kufor tak duplom. |
silny motor slaby ram |
...každé tažké hovado s trubkovým rámom sa vlní. mal som jeden čas XJR a to isté |
mne sa to obcas tiez tak rozkmyta nad 160 ale len niekedy tak to pripisujem spatnej vozovke lebo vacsinou neni problem ani nad 200. ale setrim uz na tlmic riadenia. |
motoex: eNeM ma pravdu, mne je tazko vyhoviet |
motoexcite, tá by mu začala hniť a klíčiť, bál by sa zhorenia, ja ho poznám |
DrudoVymenim za moto co netrasie, nevlni a nezere benzin.. |
eNeM: fazer sa mi triasol bo som si nedal pred jazdou decko borky, to vis, ruky neoj...s. Tvoje bawo bola stocenka z Tureckeho bazaru.. a GSX je konecne poriadna motka s ktorej sa mi trasu kolena... |
na GSX1400 som jazdil 15min a uz pri 50km/h sa to vlni :D |
hovno sa ti vlní, nešpekuluj už |
Chcem sa opytat majitelov GSX 1400 na vlnenie..., zacina pri rychlosti 140/160 a vyssie. Prejavuje sa to nasledovne: predne koleso mi zacne "opisovat" 8ku po ceste, ako keby som si tukol do riaditok na jednej strane rajdov a prechadza to az do zadnej casti bajku. Nepomaha ubranie ani pridanie. O vlneni pri tejto moto som uz par clankov cital, len sa mi to nezda pri tak "nizkej" rychlosti. Poradite? Diky. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 21920 | Včera: 124693