Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte som čerstvý majiteľ Kawasaki klr 600 ročník okolo r. 1990 a chcel by som sa spýtať, či treba pridávať niečo do benzínu. Pýtam sa preto, lebo nedávno sa trochu menilo zloženie klasickej natural 95 a do starších motorov ako napr v škodovke treba niečo do benzínu pridávať sa mi vidí, že nejakú prímes olova aby sa neopotrebovávali pohyblivé časti motora. Ďakujem za pomoc. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Rider177 (01.07.2011 13:16) |
Myslím,že do KLR-ky pridávať nemusíš nič.Do škodúľ sa pridáva olovo,lebo poväčšine jazdili na 91-95 uni čiže olovnatý..Ak sa mýlim-opravte ma.. |
Pomôcka : |
KLR olovo či prísady ? |
Trojan , ešte si nebol na svete a KLR 600-vky už jazdili - od 1984 , no a neviem , či natural už bol všade na svete . |
brazel - zanedbateľná informácia, jedná sa o ročník 90, nie o 84, nespomínam si nato, že by do tej motorky niekto lial nejakú prímes. Je to fakt, takže bez debaty. |
No díky za poradu. Ešte by som sa chcel spýtať či neviete kde môže byť problém keď mi počas jazdy zostávajú otáčky visieť na 3000 a len pomaly klesajú. a keď zastanem tiež zostávajú na 3000 a chvíľu trvá kým sa vrátia do normálu. |
Zadrháva sa plynové lanko , nízka hladina v plavakovej komore . |
Lanko to nebude to som už pozeral a kde nájdem rok výroby na motorke? |
otazka na telo :D:D 98 alebo 100 oktanovy benzin do 2taktu ?? čo vy nato??? |
Petersoon: |
natural 95+ 2T olej (1:25/1:33/1:50/1:100 podľa výrobcu) Upravené 1 krát. Naposledy upravil ppepan (03.07.2013 13:40) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 3613 | Včera: 169999