Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Mam taky maly problemik. Neviem ako mam dat dole hlavu... Mam husku te 410 a chcem urobit GO. No vackovy hriadel mi zavadzia v tom aby som dal dole hlavu. A rozvodova retaz mi brani dat dole ten hriadel.... Nema s tym niekto nejake skusenosti? Diky |
na boku vackovej hriadele nemas to ozubene koliesko(a) na skrutkach? |
No na boku hriadela su dve skrutky. No zo zadnej strany su zabrusene a dierkovane ako nit a z prednej sa tam nedostanem imbusakom pretoze je tam lozisko. A roznitovat sa to trochu bojim. Ked to budem davat dole mozem poskodit retaz nie... A boh vie ako ju potom spojit poriadne. A inak neviete mi povedat co moze byt pricina toho ze mi motor pri nizkych otackach skace jak koza a pri vyssich zas vynehava? To je vlastne aj dovod preco to otvaram.... Diky |
ze ty to mas zadrete a nemozes tocit vackou, lebo je piest zakusnuty, ze, ty betar! odbrus tu staru retaz karboskou, alebo daj do vrtacky daky brusny kamienok a zbrus nit a potom jemne vytukaj. vsetko si dobre pozakryvaj aby sa ti piliny nedostali do motora. |
veľmi častá zrada na starých huskách - vydraté vodítka ventilov. a potom si ventil dosadá ako kedy a kam chce. |
No motor nemam zadrety... Len sa nemozem dostat k srobom ktore su na vacke a ta hovadna matka co je na ozubenom kole v prevodovke nejde odtiahnut. Takze jediny sposob asi fakt bude dojebkat retaz. No problem mam ten ze ja by som ju aj znicil ale netusim kde zozenem druhu. Uz teraz neviem kde zohnat piest, loziska atd. Neviete niekto nejaku stranku alebo podobne? A Karol1: Myslis ze tie ventily mozu byt pricina toho ze z husky ktora ma mat cca 40 koni mi zostalo asi tak 5 lucnych konikov? :-/ Ked tam dam plny plyn tak sa chova jak keby ju niekto tuuuroval. Nieco jak zavodnici pred startom........ |
No konecne sa mi podarilo to dat dole a skoro so mnou plesklo o zem. Tesnenie jak handra. Motor zasrany a najdivnejsie bolo ze sacie ventily boli uplne cistunke pricom uplne vsetko okrem nich bolo zanesene asi tak milimeter hrubou vrstvou spalyn.. A tie ventily boli ciste len na rovnej ploche. Ta priehlbinka co tam je bola tiez uplne plna tej ciernej sadze. Tak ma napada... Nemoze motor stracat vykon a privod paliva + klepanie sposobit to ze sa mi ventily otvoria az moc a trosku do nich narazi piest vdaka comu su aj ciste? Alebo zeby bol rozvod posunuty o jeden zubok? Co si o tom myslite?????? Diky moc |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 94412 | Včera: 225885