Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
čaute . aký môže byť problém že simson zle štartuje ( asi na 10 kopov zo zapnutím sitičom a s polovičným plynom ) a riadne ho dusí ho dusí . miestami dokonca akoby vynechal . elektrika ? karbec ? predzapal ? poraďte mi prosím . |
no moze to robit v pohode aj sviecka,inducka,fajfka alebo mas bordel v nadrzi a to ti steka do karbecu ...mozno hovorim kraviny tak ked opravte ma |
chalan stale mas daco s tym timtonom |
kilix och 2700eur za simson ?? to nech si radsej kupi apriliu RS 125 novu |
Skús vymeniť v karburátore na piestiku sitiča gumenú manžetu,zvykla sa mi časom opotrebovať a motor pridusovalo a tiež horšie štartoval/ tú gumenu manžetku na piestik vyrobíš aj sám asi z 2 alebo 3 mm hrubej gumy/ a tiež sa mi stalo asi dvakrát že odišiel semering na pravej stane na kluke a motor dusilo práve tak ako opisuješ.To gufero sa dá jednoducho vymeniť stačí dať dole magnet a vybrať pružnú segerku a vymeniš.Ahoj |
no ja mám to gumenné na tom valčeku sitiča nové , vlastne to robí od vtedy ako som dal dolu hlavu valec spojku indukční kábel , dal naspäť a práve ten valček s tou gumičkou som dával noví lebo ten starý tam bol zaseknutí |
tak to asi bude inducka.presne take priznaky som mal aj ja na mojom simaku a po vymene unducky isiel ako novy tak vyskusaj nieje zas taky drahy |
indukčka ? je pravda že iskru mi nedá keď dávam nakopávačku pomaly dole ale môže to súvisieť s týmto všetkým ?( jak som písal po zhodení hlavy valca spojky otoční krúžkov lebo som ich dal pred časom opačne oprave sitiča a vímene vysokonapeťového káblu a fajki ) zrazu veľmi zle štartuje so sitičom a skoro plným plynom na cca 10 kop a potom ju strašne dusí a sem tam akoby vynechala . |
indukčka to asi nieje . ja som si na 80% istý že je to karbík . dneska ráno mi prišla nová nakopávačka so sim-ba lebo stará sa mi zlomila . zo zapnutím sitičom a pridaním plynom chytila na 3 šupy . potom som ju vypal a keď som ju znovu išiel štartovať chytila na 1 šupu , tiež s plynom a sitičom .ale problém je že keď ho vypnem tak ju dusí a skapíňa . takže čo mám robiť ? kúpiť nové trysky ? a prosímvás niektoré veci si viem aj sám spraviť ale karburátor nastaviť neviem takže prosímvás všetko čo sa dá v karbíku prestaviť alebo naštelovať mi napíšte ako to má byť . sitič , plyn , zmes , ihla , ak sa dájú aj trysky prosím aj tie . ďakujem |
aha cize ked ju nastartujes a prevezies sa tak nema taky vykon ako mala?? ...potom vycisty trisky v karbeci |
ja som sa voziť ani neskúšal lebo by som musel držať zapnutí sitič a neviem či by jej to neškodilo . keď je zapnutí sitič tak to vyzerá že by išla ale keď ho vypnem tak ju strašne dusí a skapína . |
mal som podobne problemy ze mi nechcela naskocit az na daky 10 krat a potom ju kus dusilo kim sa trosku zohriala...u mna bol problem zo svieckou...kupil som novu sviecku NGK a motorka startuje za tepla za studena ako nova |
ok kúpim aj novú sviečku ale teraz ide na sitiči super teda aspoň že drží obrátky keď pridám vystúpia ako majú a aj klesnú . a že či nemôže byť akási tryska zapchatá .lebo ten sitičoví valček čo bol zaseknutí či nebol v polohe akoby bol zapnutí sitič a preto išla . a teraz keď sa dá aj vypať nejde . |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 140864 | Včera: 206850