Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Caute, s kamosom davame dokopy staru Kawu GPZ (verzia s plastmi) ktorej cena bola aj je rovna takmer nule. Moto ma celkom pekne cervene plasty, v TP je ale cierna farba a tak by sme to chceli prestriekat. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Spidy56 (13.06.2011 11:53) |
kukni si par dielov so serialu |
kweni: mas nejaky typ ktory diel si mam pustit, je ich tam vela diky |
nastriekat to neni problem, lakovanie uz je, lebo necistoty a prach sa ti tam v domacich podmienkach dostanu vzdy... osobne by som volil matny sprej aj lak, nevidno tam tolko nerovnosti ako na lesklom ktory sa ulestis k smrti |
take lakovanie je mozne najviac na male plochy a detaily, rozhodne nie velke plochy kapotaze. Pri lakovani sprejom nech sa ako snazis, vzniknu flaky s rozdielnym leskom (nie odtienom, iba rozdielny lesk).. Kvalitou pripravy a spreja sa to da viac ci menej zmiernit, ale vzdy to tam bude. Na malej ploche to nevadi, na velkej vadi. Dalsia nesmierne dolezita vec je odolnost.. aj ked das kvalitny bezfarebny lak, je to velmi haklive na oder a velmi lahko ide dole. |
tref: toho sa prave bojim aby to nebolo take flekate...no nevem kua Upravené 1 krát. Naposledy upravil Spidy56 (13.06.2011 12:21) |
To ked si nikdy este nerobil tak to nerob ani ked budes mat kompresor atlas copco, pistol sata a farby DuPont Neurobis to podla mna tak aby to bolo pekne hladke rovnomerne. A ked to budes striekat spraymi tak to bude uz uplna katastrofa. |
sprejove laky by som nedaval, tref to spravne popisal. Velmi salba tvrdost laku, nedostiahnes rovnomerneho naliatia laku, cize vzniknu rozne flaky (leskle-matne), tiez nedosiahnes tak vysoky lesk ako nastriekany pistolou, sprejove zvyknu matniet pri schnuti... |
tref, su kvalitne spreje (citaj drahe) co maju aj kvalitne rozprasovace a sikovny lakos ti to nastrieka tak ako s pistolou, zase nerobme veci vsetko profi profi, potom su tu dialnice predrazene o 150% a chleba drahsi ako v rakusoch! Pozri si americku scenu tuningu, tam skoro kazdy v garazi robi take veci, co sa nam moze iba snivat, je to po a) mentalitou (Slovac si mysli ze sprejom sa proste NEDA nastriekat kus plechu!) b) dostupnostou tovaru (free overnight shipping cohokolvej je uz standard v US) c) skusenosti (my sme ako sedliaci mali polnohospodarske prace na ZS) v US mas uz na ZS garage class, kde rozkladka/skladka motora je zaklad |
diwi - skoda, no, ja poznam z ameriky len velmi malo dorbych veci |
a co tak autofolia? ci to uz sme uplne vedla? za par supov sa da kupit kvalitna autofolia a nemusis riesit nist so sprejom lakom a podobne. maju pomerne dobru vydrz, odolnost. Jasne, ze sa nebudu lesknut tak krasne a hlboko ako orig. lak od profika, ale mozno aj to by bola cesta |
A čo tak zapísať do TP červenú farbu ? Bude to lacnejšie a asi aj krajšie ako to striekať sprejom. |
ad1: chalani PROSIM, nehadajte sa mi tu, dik |
menit farbu motocykla = kontrola originality a nie som si isty ci by ta motorka presla, + polka plastov je cervena a nieco aj modre - do tej ciernej by to bolo naj, otazka je ako |
spidy - sam doma v garazi, farba sa nelupala, akurat na niektorych miestach (pod zrkadlami) som lak nenechal dostatocne dlho vyschnut takze sa potom trochu zdeformoval ked tam boli pritlacene srobami tie konzoly na spetaky, inak to vyzeralo dobre, nie ako od profesionalneho lakyrnika, ale na homemade za par eur slusne Upravené 1 krát. Naposledy upravil doodeec (13.06.2011 12:37) |
Spidy - kupte plnic, fabu a lak. Dajte to nejakemu lakyrnikovi streknut za par €... Ja by som ti povedal kolko farby treba, ale ja som tuto motorku este nestriekal. v obchode kde predavaju autolaky ti naleje aj 2dl farby a aj plnica |
inak autofolia je fakt pecka! to je technologia buducnosti (inak tiez technology z US) |
Johny: aky plnic mas na mysli? akoze dozu - sprej? aa aky lakyrnik mi to urobi za par €? nepochopil som asi uplne jak to myslis. Uz ked to striekat sprejom tak to podla mna zvladnem aj sam, naco to davat lakyrnikovi. PLynule pohyby zo strany na stranu, horizontalne, potom vertikalne, v niekolkych tenkych vrstvach aby sa neliala farba dole....aspon tak si to predstavujem no....mas nejake skusenosti s lakovanim motoriek? ...kolko farby teba tak to uz je detail, farba sa da dokupit, len ide o to aby sa to nedokurvilo |
AJ tie folie sa mi pozdavaju, a davaju si to ludia na auta ako porshe, ferrari atd. takze myslim ze to bude kvalitne drzat (nedavali by si to tam keby sa to malo lupat) |
foliu kupis na ebay, je tam aspon milion vzorov. Ale ja by som to asi robil nasledovne - pripravil by som si diely na striekanie (to ti tu popisovat nebudem, navodov je na nete dost) a nechal by som si namiesat dvojzlozkovy lak do spreju. Ak ho budes mat namiesany, musis ho co najskorej vyuzit(najlepsie do hodinky) , prakticky na druhy den uz bude suchy ci bude v doze alebo nie (ale vytvrdnutie bude trvat samozrejme dlhsie). |
Spidy - to nie je len o tahaani pistole (aj ked to chce hovadske skusenosti), to je aj o nastaveni pistole...Tlak, prietok, luc.... |
rada najcastejsia chyba ludi co si to chchu skusit streknut neco doma je ta ze vytmelime a nie je to ono neva dame plnic a este to nie je ono neva dame zaklad ten to prekryje potom a este to nie je ono dame vrch a bude to dobre a zrazu zistis ze uz nie je co dat a je to na k.... z vlastnej skusenosti hovoril ze ked si uz myslis ze to je na 99,99percent spravene aj tak to nemusi byt pravda a odlesk vrchnej farby ti ukaze aj to co si myslis ze tam nie je a ktym sprejom . spray mozes mat kvalitny a drahy a moze v nom byt aj kvalitna farba ale nezabudat na jedno v sprayi je tlak a cim viac spray minies tym sa tlak zmensuje a meni sa aj sila rozstreku atd. ked ma nekto pistol za 30 eur a kompresor s chladnicky tak to radsej spray ale ked ma nekto komprsor za nejake 100vky eutr plus 3 stupnopvu filtraciu konciac aktivnym filtrom a pistol za par 100 eur napr pilot sata alebo podobne tak taky clovek pouziva jedine spraye a to asi adidas puma a podobne ale tie rozhodne farebne nebudu |
ja som videl lakirnika ako strieka sprayom, nie suciastku, ale do striekacej pistole a potom tak tu suciastku |
no... nastrikat to sprayom mozes ale ma to nejake nevyhody. spray teda ta tryska moc farby nedava. striekat vacsiu plochu trochu problem... ze je to lacne? ani by som nepovedal... prvu moto staru jawu som striekal spraymi a minul som ich asi 10. tych velkych. Upravené 1 krát. Naposledy upravil biker15 (15.06.2011 0:04) |
Ako sorry ja tiez lakujem veterany a ine srandicky ale aby nekto spray vystriekaval do pistole tak to bol urcite tazky profik. Kazda farba ma svoj odtien ci uz podla RAL alebo ineho vzorkovnika a to oc je v sprayi to sa da zohnat ako farba alebo ako dvojzlozkova farba. Treba si uvedomit ze nap spray s farbou Dupont ti zaschne cca za 3 az 4 minuty lebo su tam take srandy ako rychlotuzidlo a normloanu farbu ked ides striekat tak si ju najprv natuzis v spravnom pomere potom nechas odstat podla navodu potom nariedis a ides. |
Ja by som v prvom rade na spreje zabudol. |
zo sprejmi mam zlu skusenost. Striekal som simsona s nimi dal som pekne zaklad modru metalizu a lak vysledok sa podaril vcelku dobre aj lak bol pekny chvilu. Po dvoch rokoch co som ho mal ta metaliza bola uplne sediva a aj lak bol uz taky matny niaky. Striekal som potom aj babetu kamaratovi tym sprejom a farba tmavsia peknejsia ale teraz to ma uz tiez sedive to parkuje v garazi ako ja vtedy. Je pravda ze to boli shit spreje po 5 euro tak som nemohol nic ine cakat. Ak si vies pozicat kompresor a nepotrebujes to surne skusaj striakt nejake blbosti a casom ziskas prax potom sa daj namiesat farbu a zvladnes to. Alebo to daj nejakemu kamosovi za basu piva streknut a je |
Spidy - nedaj sa odhovoriť od samo - striekania spayom!!! |
dik za rady chalani ako vidim, kolko ludi, tolko nazorov... |
zainvestuj, daj si tuto cierno cervenu verziu spravit lakosovi a hodnota masiny hned stupne... Upravené 3 krát. Naposledy upravil demo (26.06.2011 20:18) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 41881 | Včera: 120897