Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

DERBI GPR50 a CAGIVA PRIMA50 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuDERBI GPR50 a CAGIVA PRIMA50 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
02.10.2005 11:26

DERBI GPR50 a CAGIVA PRIMA50

Heatley
 Jogurťák 

Ikona

kto sa vyzna aj nevizna pozrite si tieto dve moto .. ved su rovnakeee niee???? ak niekto vie aky je medzi nimmi rozdiel tak napiste lebo mne sa fakt zdaju uplne rovnake


02.10.2005 12:42

Re: DERBI GPR50 a CAGIVA PRIMA50

Daj nejaku stranku... posli mi postou


02.10.2005 14:31

Re: DERBI GPR50 a CAGIVA PRIMA50

Su rovnake. Cital som o nich v nejakom casopise ale uz neviem v akom


03.10.2005 14:02

Re: DERBI GPR50 a CAGIVA PRIMA50

Heatley
 Jogurťák 

Ikona

to sa tu nikto nenajde kto by mi vedel povedat ohladom tychto moto. nieco blizsie ?????????? ved sa nad tym zamyslite ,ako moze byt TAL.cagiva taka ista ako SPA.derbi ??


03.10.2005 16:55

Re: DERBI GPR50 a CAGIVA PRIMA50

Tu to maš: celý článok o GPR-e máš v časopise MOTORKÁŘ

Prvé bolo Mito

Ako predchodca 50 GPR sa dá označit model GPR 74 predstavený v roku 1989 v Milane. Vtedy sa ešte jazdili v GP osemdesiatky, v nich získala Derbi štyri tituly majstra sveta a tak mala pre seriovu motorku určite dobrý zaklad. GPR (grand prix replica) mala rám deltabox, oddelene mazanie, 6 stupnovu prevodovku, brzdiče Grimeca a masku s dvoma svetlami.

Podobnú má i novodobá GPR 50 ktorá ale nepochádza z dielne Derbi pretože ide povodne o Cagivu Mito 50 len s inými polepmi a lakovaním. Prvé GPR/Mito z roku 1999 malo výkon 2,5 koni ale len kratku dobu pretoze neskor prisiel do ramu motor vlastnej konstrukcie. Ten je zhodny s endurom Senda, len má iný karburátor a díky nemu tiez o jedneho kona viac oproti povodným osmim. Inak je mašina tak isto vychytaná ako originálna GPR 74 vychádzajúcu zo stroja pre GP. Predná vidlica Showa je obrátená, motor má štartér, vyvažovák, hliníkový valec s nikasilom a nastavitelny centrál.


03.10.2005 16:56

Re: DERBI GPR50 a CAGIVA PRIMA50

Dufam že ti to bude stačiť.


03.10.2005 19:48

Re: DERBI GPR50 a CAGIVA PRIMA50

Heatley
 Jogurťák 

Ikona

diki ,, tak to by mi aj celkom stacilo .....je to dost haluz ale podla mna dobra zaujiiimavost nie? :-~ :-~


03.10.2005 21:48

Re: DERBI GPR50 a CAGIVA PRIMA50

mawy
 Kávičkár 

Ikona

Heatley: pre boha a naco ti to je ??? azda si ides jednu z nich kupit?? 8-) 8-)


04.10.2005 18:41

Re: DERBI GPR50 a CAGIVA PRIMA50

Heatley
 Jogurťák 

Ikona

velmi rozmyslam ale je to uz na takych 98% iste ........Myslite aigonomicky --- zober si taku spotrebu /max do 6l / ved oproti 125-ke je to rozdiel a este jazda na nej je neuveritelna ,,, mal som Apriliu AF1 80 ,,,a bolo to delo ,,,,dodnes lutujem ze som ju predal....a taka cagiva je este ktomu ovela krajsia a ma upsidedown tlmice,,takze jazda na nej bude fakt skvela a max110 mi celkom stacii......ps- ked cena benzinu bude 50sk tak ti potom poviem :-P :-P :-D



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 185675 | Včera: 243292