Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Čaute. Chem sa Vás opýtat daval som na skútri Honda Lead 100 dole vačku. Automaticky napinak typu špiralova pružina som bez deaktivacie normalne po odskrutkovani dvoch bočných šrob vymontoval. Pri spätnej montaži som opät v hornej uvrati všetko nasadil a napinak som bez nastavovania znovu prikrútil dvoma šrobkami. Je to správny postup? Netreba tento napinak ešte dodatočne nastavit ?Mám ešte jednu otazku,vyrobca určuje moment dotiahnutia matiek na hlave valca 16Nm.Je to hodnota pri výrobe s čistím závitom alebo po demontáži ked je závit zaolejovany ? Dakujem |
u tohto typu napináku zo špirálovou pružinou sa po vytiahnutí z motora celý vysunie, takže musíš naspäť nastaviť predpätie pružiny. |
dosť ťažko sa to opisuje, ale asi ho budeš musieť rozobrať, aj mne sa to stalo že som ho vytiahol na mojej cbf a on sa vysunul, pružina v nom sa rozmotá a musí sa rozobrať a znova zvinúť a cele to zložiť. Našiel som na nete postup ako to jeden chalan opisuje :Rozebral jsem napinak na prvocinitele a nevedel jak predepnout zpet pruzinku. Takze vyzkouseny postup: |
ale možno že stačí len odšrobovať poistní krúžok a odšrobovať ho. Mal by ty niekto poradiť, kto s tým má viac skúseností. |
Postup na SV650S, ale malo by to byt v principe rovnake .takze zacneme takto, mas napinak v motore. Povolis stredny srob, mal by byt docela kratky. Do odkrytej diery strcis pripravok (kusok plechu, upraveny sroubovak, hocico) ktorym pootocis aby si uvolnil napinak, aby netlacil na voditko rozvodovej retaze (pripravok by si mal mat spraveny tak, aby sa dal zaaretovat, teda aby sa neotacal ak to nechces)teraz povolis zvysne dva sruby po stranach. Napinak si povolil najprv preto, aby sa ti demontazi sam neodtlacal(aby si po povoleni skrutky pekne rukou odkrutil). A napinak je vonku. teraz musis cez tu dieru pripravkom "zatocit" kolik napinaku dovnutra, a znovu zaaretovat, aby nevyskocil! Teraz ho az mozes vlozit do motra,potom uz jednoduchocho dve krajne skrutky zasrobovat, dotiahnut a az nakoniec vytiahnut pripravok, cim sa vysunie napinak do motora, a uz len treba zasrobovat tu tretiu maticu. Mas hotovo. Upravené 1 krát. Naposledy upravil najSleps1 (28.05.2011 16:25) |
Tak,nastavene,nebolo to take hrozne ako som si myslel.Pridavam ešte jeden česky návod : Upravené 3 krát. Naposledy upravil Lead100 (28.05.2011 19:14) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 54872 | Včera: 187263