Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Chlapi nazdar, neviete mi niekto povedať kde je tak asi problem na mojej čezete 505, ktora ma dosť problémi z pretáčanim motora pri štartovani? Pri štartovani do predu to ešte ako tak ide ale na spiatočku nieje možne naštartovať z toho dôvodu že nedosiahnem potrebné otáčky. Prikladam video pre predstavu |
najskôr uhlíky , pozri , či nie sú príliš volné v držiakoch , potom ich na spiatočku "kláti" a nesedia , ako majú. Zošúchajú sa vždy prirodzena v smere točenia motora . |
uhlíky som predčasom menil za nove a sedia dobre, takže nepredpokladam že je to nimi |
roberto18: zmeraj ake mas napatie pri startovani na baterii a na zivom uhliku! |
aky by som mal mať vysledok ? Dostanem sa totiž k tomu až v pondelok |
Takto sa to sprava aj ked je slaba baterka. Vzhladom na to, ze v riksi je bateria okolo 40 Ah, nemalo by napatie na svorkach klesnut pod 10V ani pri dlhom startovani. Ak je napatie na baterii pri startovani dobre, skus este zmerat na uhlikoch dynamostartera - moze byt nizsie tak o 0,5V. Ak je menej, mas tam niekde velky prechodovy odpor. |
ešte som si všimol že ked sa to takto prevaľuje pri štartovaní na spiatočku tak jeden uhlík poriadne dymí. |
opäť som sa dostal k oprave mojej rikši, no problem pretrváva a neviem si dať rady. Ma niekto nejaké nápady, kde by mohol byť problém ? |
Ak ti jeden uhlik dymi,tak to znamena ze cez ten druhy dajme tomu nejde stava do rotora(dva su plusove a dva minusove),potom to nevladze krutit...presustruzit komutator,vyzliabkovat,zalestit,pomerat rotor,...este ma napadlo niesu v koncoch loziska,teda vymlatene,alebo kluka?mal som taky isty motor doma a tiez pri startovani vytiahlo rotor vonku proste behalo to zlava do prava a moc to netocilo....a co predzapal na tom druhom ramienku? Upravené 2 krát. Naposledy upravil djhp (18.12.2011 23:58) |
djhp ako si to myslel s tym druhým ramienkom (pre spätny chod) a predzápalom ? mohlo by to mať s tym niečo spoločné, že sa to nekrutí ako ma?? priznám sa že na spätní chod mi to naposledy chytlo asi pred 5 rokmi od vtedy som to ani nepoužíval a po rokoch to ide tak ako je vidno na videu |
jasne ved to druhe ramienko sa prepina ked startujes dozadu aby si mal spravny predstih ked sa motor toci opacne odpoj fajku od sviečky a skus startovat dozadu...aj ked viac si myslim ze by to mohli robit tie uhliky alebo rotor blbnut ak je nejaky rozhaseny komutator,kedze ten jeden uhlik dymi |
djhp predstih je maličkosť, ale ramienko s tym, že sa ledva dynamoštarter pretoči nič spoločné nema.. A uhlíky som menil nie raz. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 150117 | Včera: 228636