Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim,vedel by mi niekto poradit ,akou bateriou by som mohol nahradit motobateriu YUASA HYB 16A-AB?...problem je tam hlavne v rozmeroch alebo kde by som ju mohol zohnat lacnejsie,bo stoji 100eur....co je na bateriu podla mna dost....diiiky |
Daj tam tuto: www.olejshop.sk/motocykly/baterie-gelove... - o polovicu lacnejsia a o 20A mocnejsia. |
O nieco lacnejsou alternativou ku kupe baterie YUASA (ktoru vacsina vyrobcov aj montuje do prvovyroby) je "dcerska znacka" Motostart. Aj ked existuje mnoho vrtavych, ktory to spochybnuju (prepojenie s YUASOU). Je tu vsak mozne kupit podla mna obstojnu kvalitu (ani YUASA uz nie to co byvala za omnoho priaznivejsiu cenu (zvacsa lacnejsie o 30-50%). V tvojom pripade by to mal byt /Motostart/ MS-HYB16A-A(AB). Rozhodnutie je vsak na tebe. Pekny den! |
No name akumulátor, za cenu porovnateľných značkových.... Aby si neskončil, ako kolegovia s No name lidl nabíjačkami |
martinez: videl si uz niekde MOTO START HYB16A-AB? Upravené 1 krát. Naposledy upravil josi (22.05.2011 22:58) |
Pre JOSI-ho |
martinez: ospravedlnujem sa - nechal som sa uniest tym, ze ked som ju (MS) hladal, na SK nikde nebola (ani v Micronixe). Ale da sa kupit v Polsku (ako vsetko) za puhych 37 eur. |
dakujem chlapci za pomoc,kazde usetrene euro potesi.... |
Aj tu: www.sklepcentra.pl/sklep/akumulator-motocyklowy-hyb16aa... |
josi: pozeral som tu YTZ14S a nevadi ze ma iba 11AH?...bo ta original by mala byt 16AH.... |
kompik4: ak mas diesel a rano minus 20 stupnov, tak vadi. Inak nie. Samozrejme nesmies mat vybehany motor, ktory treba 10 minut krutit, aby chytil. Pri startovacich bateriach sa predpoklada 20% vybijanie. Po nastartovani okamzite prebera dodavku energie alternator. Niektori vyrobcovia ani kapacitu neudavaju, len vybijacie prudy. |
Tak som skoncil nakoniec s dlhym nosom....volal som do toho micronixu a taku bateriu ako maju na stranke na nete vobec ani nedovazaju...co by som potreboval....tak nakoniec asi budem musiet predsa len kupit tu YUASU.... |
Caute Upravené 1 krát. Naposledy upravil Junior (15.11.2013 22:03) |
opalovanie je sposobene prechodovym odporom na kontaktoch, ale aj keby tie kontakty boli aj z neviem coho, tak spinaju indukcnu zataz, a ta pri rozpajani sna spinacom prvku bude stale vytvarat obluk, a tym aj opalovat kontakty. |
junior> u teba bude problem v spalenej casti vedenia startera. Ten sa potom sprava tak ze v urcitej polohe nema "tah", aj ked mas plne nabitu bateriu. A to opalovanie kontaktov a "lepenie" relatka sposobuje prave startovanie, ked je starter v zlej polohe a ty zacnes startovat tak medzizavitove skraty v starteri sposobuju prakticky SKRAT a tym ti vysoky prud zacne "zvarat" relatko. Upravené 2 krát. Naposledy upravil dando (16.11.2013 8:23) |
Dando myslis ze toto je problem?' |
|
neviem aky ma startovaci prud Capko, ale motor ma velky, tak chudak starter ma co robit, pretocit tie pollitrove hrnce. |
no, takze mas tam starter DENSO 228000-7460, ktory ma zrejme 0.9kW, ak sa da verit googlu |
Chcem to cele popozerat ked zazimujem motorku. Dnes som este jazdil. |
nestoji to za to previjanie. takto ti to moze slapat par rokov alebo aj do konca zivotnosti. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (17.11.2013 8:49) |
Dando- u teba bude problem v spalenej casti vedenia startera. Ten sa potom sprava tak ze v urcitej polohe nema "tah", aj ked mas plne nabitu bateriu.Ja mam taky problem na mojej moto.mozes mi dat vediet kde je ta cast vedenia startera nech sa na to pozriem dik |
dando, bude to tak. |
Gico, no asi som si to odfajcil ja tym drzanim . Ved cez zimu chcem vynitbkabel k starteru aj ocko dam poriadne napajkovat lebo teraz je tam len tak pritlacene, tak to asi vsetko spolu bude robit zlobu. A vymenim aj tu baterku aj ked je dobra, pre istotu. Aspon na nieco je dobra ta zima. |
hej, môze tam byt viac faktorov. ja nie som nejaky mechanik. ale mam kamosa, co sa naozaj dobre rozumie do motoriek. tak od neho taham rozumy |
Chcem sa tomu cez zimu povenovat vramci nic nerobenia ked bude padat sneh. Chcem si este spravit hrazdicku na gps-ko., bocne kufre by som chcel dat a este nejake drobnosti. Skontrolovat vole na ventiloch. |
tu hrazdicku chcem aj ja. a chranice na ruky by som rad zohnal nejake. Upravené 1 krát. Naposledy upravil gico (17.11.2013 16:51) |
Chlapi, ked uz rozoberáme baterie, aky je rozdiel napr medzi YTZ10-S a YTZ10-BS ? |
Laci38: Je to tá istá baterka. Označenie YTZ10S pochádza od YUASY a prebrala ho väčšina výrobcov. Niektorí výrobcovia používajú značenie YTZ10-BS (EXIDE, YUCELL). VARTA, ktorá donedávna s obľubou označovala typy podľa ETN (v tomto prípade 508 901 015) pre istotu dala YTZ10S-BS. |
rotor statrera nema sancu previnut. teda doma. je vynuty pasovinov, a koli odolnosti zaliata v neakej tvrdej hmote, aby sa znizilo mechanicke namahanie vodicov. skus kliestovym ampernetrom zmerat prud pri startovani. uvidis ze kde je problem. |
Taky ampermeter nemam. Uvidim co spravi ked to kompletne pozriem hlavne tu kostru od baterky. To som este nekontroloval |
Junior: Chlap čo u nás prevíja motory má taký magnet, na ktorom zistí medzizávitové skraty a hneď ti aj povie, či sa to dá previnúť a za koľko. |
krasko: mýliť sa je ľudské. Priznávam, že sa mýlim dosť často. Nechcem sa zaradiť medzi to množstvo idiotov, čo rozširujú na internete dezinformácie. Tak daj. Nech sa to uvedie na pravú mieru. |
josi - Laci38: Je to tá istá baterka. Označenie YTZ10S pochádza od YUASY a prebrala ho väčšina výrobcov. Niektorí výrobcovia používajú značenie YTZ10-BS (EXIDE, YUCELL). VARTA, ktorá donedávna s obľubou označovala typy podľa ETN (v tomto prípade 508 901 015) pre istotu dala YTZ10S-BS. |
no tak to upresni. tak ako ta josi slusne poziadal. Upravené 1 krát. Naposledy upravil gico (21.11.2013 13:43) |
oznacenie ytz10s-bs, bs znamena baterry sourepack, - po slovensky - akumulator je suchy, gel sa nachadza mimo akumulatora, je potrebne ho pred pouzitim vliat do baterky. |
krasko: je to tak, máš pravdu. |
Zdravim, potrebujem radu. Na zaciatku zimy som nabil baterku a ulozil som ju do bytu do izbovej teploty teraz som ju hodil do motorky vsetko slapalo, 2 dni bola vlozena v motorke v garazi kde bola dost zima a starter trosku brnkneno nic viac. Baterku som startol kablami presiel cca.100 km no aj tak sa nedobila. Ked som ju skusal pozret voltmetrom mala tesne pod 13V a aj ked som ju dal na nabijacku napisalo ze je plna no startovat nechce. Jedna sa o tuto baterku baterie-motocykel.heureka.sk/motostart-ms-ytx9-bs... bude ta baterka uz odidena ? Jej vek neviem no je divne ze voltmeter aj nabijacky ukazuju ze je v poriadku. |
Mal som takú a bol na nej mesiac a rok výroby. Nebolo to na štítku, ale vyrazené medzi kontaktami hore v strede batérie. Skús očistiť a pozrieť, možno je už staručká a dosluhuje. |
Re: KuboMuro: napätie môže mať no nemá kapacitu.....ak je kyselinová môžu už byť vypadané olovené doštičky vo vnútri takže ju skratuju.....už asi dosluhuje..... |
Kubo pripoj na odpojenú baterku nejakú žiarovku, napr. aspoň 21W zo smerovky alebo silnejšiu a vtedy odmeraj na5ie. Ale myslím, že žiarovka Ti aj bez voltmetra ukáže, že baterka dostala porážku. |
Len mi prislo divne ze vydrzala celu zimu v pohode a 2 dni v studenej garazi ju odrovnali...aku by ste odporucali teda ako nahradu pozeral som ze su bezudrzbove aj kyselinove ktore su lepsie popripade vydrzia dlhsie ? |
Skôr odíde baterka pri izbovej teplote ako pri teplote okolo 5 stupňov. Upravené 1 krát. Naposledy upravil axel99 (14.03.2016 10:23) |
KUBO, je v prdeli, jedno ci si ju nabil ci nie, ako pisal Icenko: "ma volty, no nema strartovaci prud", ak si ju nabil a nenatoci po pol hodke, je skratka po nej, lebo dobra baterka musi isto vydrzat najmenej pol hodky, aj keby ti odislo dobijanie, alebo ju nabi, zapni svetla, smerovky, brzdu.....vsetko co ide a zastartuj, dobra baterka, stym nema probl, ani 10krat po sebe |
po mesiaci,dvoch mi ukaze, 11,5 -11,7v a natocim, cize ked drzi prud, natocis aj keby mala 11v |
s Motostar nemam dobre skusenosti, po 2r som menil, mas predpisanu 8Ah?? |
Neviem aku mam predpisanu este som nepozeral manual, tato tam bola ked som ju kupil, aky je rozdiel v tych kyselinovych a bezudrzbovych ? Ktoru treba kupit ? |
ja ta mám gelovú.....je síce drahšia ale viacej vydrží.....navadia jej náklony motorky vydrží viacej ako kyselinová....aj v prípade pádu motorky je v pohode pokiaľ sa nepoškodí mechanicky...... a ta je 11 Ah....a už roky v pohode.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil icenko64 (14.03.2016 21:28) |
Ak je to do toho Bandita , čo máš v profile , tak tam máš správnu - YTX9-BS / CTX9-BS , niektorí výrobcovia udávajú 8Ah , niektorí 9Ah , ale aj tak sú to len také sračôčky , treba kúpiť čo najlacnejšiu (25€) a rátať s tým , že viac ako 2 roky nevydrží , tých 25€ za dva roky ťa nezabije . |
Dobijanie je v pohode, startovaci prud staci tych 80 alebo musi byt 120A ako na tej povodnej ? |
čim vyšší štartovací prud tým lepšie.....ale ovplyvňuje to rozmer baterie.....takže aby ti tam vošla...... |
YTX9-BS (označovaná aj 50812) je proste YTX9-BS a rozmerovo je vždy rovnaká , aj keď bude vyrobená v Grónsku . |
Skús pozrieť aj tu: www.motobatt.cz/ Upravené 1 krát. Naposledy upravil barko (16.03.2016 11:35) |
KUBO, aj bezudrzbova je kyselinova, len sa raz zaleje, zavrie natvrdo, ceny su medzi klasikou a gelovou, ich zivotnost je dlhsia ako klasika, |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 54027 | Včera: 113496