Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Caute kolegovia Mam Suzuki GSXR 1000 r.v.2003 a mam problem so zaradenim rychlosti z 1 do 2 a vzdy sa mi podari tam trafit neutral..stava sa mi to vacsinom pri nizkej rychlosti ked velmi prvy stupen neroztahujem...a celkovo radenie ide tazsie ako napr ked som isiel na kamaratovaj R1...u neho pekne lahucko,jemne tukanie...jednoducho jemne chcem preradit z 1 do 2 a BUM Neutral...a totalny trapas ako keby som nevedel jazdit :D potom musim dat znovu do 1 a potom do 2,ale trosku silnejsie tuknut...viete mi s tym prosim poradit,moze to byt normalna vada u tychto SUZUKI?i ked predpokladam ze to je blbost...diky moc zatial pani Upravené 1 krát. Naposledy upravil MrSmith (21.05.2011 16:35) |
Pri suzuki normálna vec, dvojka ide jednoducho ťažšie, ale je to výhoda pri pomalom presune v meste nehľadáš neutrál |
Aby som to upresnil.. Ja osobne na na nej zaradiť dvojku ani neviem. Proste tam nejde zaradiť... žiadnou silou.. páčka ide hore ale dvojka tam neskočí.. Takže normálne to určite nebude. Jazdil som XXX motoriek.. 50cca a nikdy som sa s ničím podobným nestretol.. Dvojka tam ide jedine ak 1 vytočím 8 tis a viac.. inak tam neskočí.. A aj vtedy necukne.. proste necítiť že by tam zapadla.. Upravené 2 krát. Naposledy upravil citizen (21.05.2011 16:49) |
ja som mal podobny problem na mojej XT z 1 na 2 ani keby co som robil proste to tam nechcelo zapadnut - akonahle som dal novy olej do motora - skontroloval zadne koleso a zistil som ze byvali majitel to totalne zle zlozil -dal som vsetko tak ako ma byt podla manualu a zrazu to prestalo z 1 na 2 to ide ze ani neviem skoro ze preradim a u teba treba hladat pricinu nemusi to byt v motore moze to byt kadeco ine ako u mna |
Angelsk> nemyslim ze je to normalne, mam 750 a nemal som zatial problem so zaradenim 2jky.. raz mi sice vyskocila do neutralu ale to som si bol vedomi ze som ju nedotlacil tak ako bezne takze uz si na to davam pozor ale inak problem s tymto nebol.. nemyslim ze 1000ka bude otolko ina oproti 750 |
netreba sa s tym parat a treba to tam proste kopnut |
nejde to silou vôbec.. skúšal som aj pätou, lebo som myslel že mi čižmu pretrhne a ništ.. ani citom, ani keď sa pohráš so spojkou a s plynom.. nejde tam.. Niečo tam bude dosraté, len prísť na to že čo :D Upravené 2 krát. Naposledy upravil citizen (21.05.2011 17:56) |
otazka je este ci to robila motorka uz pri kupe .. ak ano tak to bol zly krok.. ak nebola masina skusana pred zaplatenim a podpisanim zmluvy a toto bolo zamlcane tak do pol roka by podla zakona mala byt moznost vratit moto v stave v akom bola kupena majitelovi a on by mal vratit peniaze.. podmienka je kupnopredajna zmluva.. ak sa nemylim |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 38750 | Včera: 115701