Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem! - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuMarauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem! - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
10.10.2005 14:10

Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Lako
Darca Krvi  Skútrista 

Ikona

caf ludia.kto ma nieco najazdene na introsovi 1400?uvazujem o kupe.dalej by ma zajimala spotreba maraudera 800.


10.10.2005 15:05

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Cistic
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona

Marauder má od 4,5 do 5,5 podľa spôsobu jazdy
ja jazdím stále s frajerkou okolo 90-100 a mám 5l/100km


10.10.2005 20:39

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

FaDe
 Edvenčr 

Ikona

No mne zere marauder od 5,0 do 5,5 litra a to vazne nejazdim choppracky pohodovo... Na dialnici cez 130 km/h zhltne aj o hodne viacej ale dostat sa cez 6,0 je umenie, jedine ze by si isiel ako ja raz 160 km/h vkuse po dialnici. Vtedy zhltol 7 litrov na 100 km... :-} Dlhe cesty - dovolenky a tak 4,9 litra s frajerkou nabaleny. Malokedy jazdim sam, cize vo dvojici musi marauder zrat do 5,5 litra mesto a okolie. :-}

FaDe-MARAUDER


11.10.2005 17:29

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Lako
Darca Krvi  Skútrista 

Ikona

viac nez potesujuce.vdaka.a nieje to lenive?napriklad v porovnani s introsom 800,viragom 11-kou,alebo dragom 11-kou.na tom som jazdil.ako sa vobec sprava?


12.10.2005 7:32

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Cistic
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona

Malylako ty asi moc tých informácii nemáš a asi ani nevie čo by si chcel. Lebo Intruder 800 Virago 11 su klasické choppre na pohodovú jazdu a drag 11 cruiser na pohodovú jazdu všetko s nešportovým posedom a podvozkom. Ale MARAUDER 800 je niečo ako Streetfighter v triede CCC. To aká športová jazda sa dá robyť na Maraudry sa nedá na žiadnom so spomenutých strojov aj keď má len 800 ccm. Marauder je so svojími 220kg ešte dosť ľahký oproti chopprom s výššou kubatúrou. Upside Down vidla, sekundárny prevod reťazou, úzke riadidlá to všetko ho predurčuje práve pre športovejšiu jazdu. A tuto mistr FaDe ho dokonca dal na zadné ;-) No ale čo tu budem vypisovať ja sám som až v druhej sezóne zistil čo mám za super mašinu. Jazdievam iba s jogurťákmi a naháčmi 8-) a stále sa čudujú ako to že im stíham. Odpoveď je jednoduchá. MARAUDERE VZ 800 je jednoducho super bomba špica najsamlepší a hlavne jediný športový cruiser vo svojej triede :-D RESPECT MARAUDER ;-) 8-) ;-) :-} :-) :-))) :-D :-P :-P :-P :-D


12.10.2005 9:35

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Marauder sa mi nezdá ani o chlp "ostrejší" od Intrudera 800, a už vôbec nie od Viraga 1100 a ani riadidlá nemá užšie. Dragstar sa vyrába aj vo verzii chopper, nielen classic. Marauder a napríklad Shadow 750 majú prakticky rovnakú váhu, takže "ľahkosť" Maraudra je len optický klam. Takisto aj Shadow má reťaz aj keď je to cruiser, takže ani tam sa nedá hovoriť o nejakej "športovitosti" Maraudra. VTX 18 vo verzii classic vyzerá ako knedla ale na zadné ju postavíš s prstom v nose, aj keď má 340 kíl. A tiež má USD ako Marauder.
Kto tvrdí, že "MARAUDER 800 je niečo ako Streetfighter v triede CCC" sa jednoducho stal obeťou designu Maraudera, ktorý nemá nič spoločné s jeho skutočnými vlastnosťami, alebo výkonom.
A k poslednej vete: Každá líška svoj chvost chváli :-D

malylako: Ak sa máš rozhodovať o type motorky podľa jej spotreby, tak... Nechápem :-~


12.10.2005 9:46

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

manana
 Edvenčr 

Ikona

taaaak a teraz si skoncil, fade ta zakope pod ciernu zem :-D

malylako: ak ti to pomoze mne VL1500 oblozena vsetkymi serepetickami zerie 5,5 az 6,5l pri sviznej jazde...ale ak si chces vyratat naklady na km nezabudni marosovi priratat sprej na retaz a retazovy kit :-)


12.10.2005 9:55

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

manana: K tomuto príspevku som zbieral odvahu, odkedy si FaDe kúpil Maraudra. Ale stále dúfam, že sa o ňom nedozvie :-(


12.10.2005 9:56

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Cistic
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona

MARAUDER MARAUDER MARAUDER >:-) >:-) >:-)
Vote for MARAUDER 8-) 8-)
MARAUDER R U L E S ;-) ;-)
Ako hovorí Vadim Marauder 800 a Intruder 800 sú rovnaké silou ale posedom absolútne nie a to dotvorí športovú jazdu o ostrosti som vôbec nepísal. Riadidlá Draga su široké pretiahnuté do zadú a nútia ti pohodový posed do zadu aj so svojím širokým sedadlom :-P
Marauder bol prvý a ostal jedinečným strojom to nik nepoprie 8-) 8-) a kto iný použil už pri 800ccm Upside Down vidlu jedine Marauder. A porovnávať VTX 18 so spomenutými strojmi je ako razať foršňu žiletkou :-D :-D :-D VTX18 je zase špeciál aký tu ešte nebol vo svojej kategórii. Rovnako ako MARAUDER 800 v rokoch 1996-2000

Malylako: chcieť pružnú motorku a rozhodovať sa podľa spotreby :-~ ;-)


12.10.2005 9:59

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Cistic
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona

Manana má recht. Tá reťaz je pre mňa jediná vec čo ma tam žere. Tam mal byť jednoznačne remeň. :'(
Ale aj tak MARAUDER ruleeeeeeeeeeeeees :-D


12.10.2005 10:07

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Cistič. Ešte raz: Drag sa vyrába aj vo verzii chopper a tú ostrosť som dal do úvodzoviek! Ak sa "športová jazda sa dá robyť na Maraudry" vďaka jeho nepohodlnému posedu, tak to je dóóósť málo. Apropo: Marauder má stúpačky zo všetkých spomínaných motoriek najviac vpredu. To je naozj málo športové. Preto som spomínal 340 kilovú VTX, pretože je to najťažšia motorka (až na autobusy typu GW) a ty si spomínal dvíhanie na zadné v súvislosti s "nízkou" váhou Maraudra.


12.10.2005 10:12

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Som rád, že sa aspoň na tom remeni zhodneme :-O Je to podľa mňa jeden z dvoch vydarených nápadov na H&D. Ale remeň a "športový" design Maraudra? To mi nejde dokopy :-~


12.10.2005 10:14

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

cistic prepac mne neznalemu ale sportvova jazda na traktore mi pride slovne spojenie like fighting 4 peace or fucking 4 virginity


12.10.2005 10:23

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Cistic
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona

FaDe where are you??? :-D Helpm meeeeeeeeeeeeeeeee :-D
Raptor: športová jazda pre mňa je cesta hore na Makov keď sa stíham držať jogurtov a Naháčov a ostatné traktory ostávajú ďaleko za nami :-} :-} :-}
Ale nie máťe pravdu. Určite keby šli na tých jogurtoch nejaký borci skúsený tak by som ani nevedel že sa hýbem. A zase nejaký skvelý traktorista by ma možno pokojne spravil aj na 650ke Dragstarovi lebo ja zase až taký jazdec nie som. ;-)
Vadim: čo je ten druhý vydarený nápad od HD? :-O


12.10.2005 10:27

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

manana
 Edvenčr 

Ikona

cistic: - podla mna venovat sa predaju oblecenia :-D


12.10.2005 10:31

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

DaliXT
 Turista 

Ikona

No po cisticovom prispevku som si myslel, ze uz mam vybratu svoju dalsiu motorku, ale potom ste ma uz zase zmagorili :-O


12.10.2005 10:33

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

reeko
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona

heheh fade asi zbiera sily na napisanie siahodlheho prispevku.. mozno nebude stact ani knizne vydanie na pokracovanie.. ;-) >:-)
som rad ze som majitelom vydareneho napadu HD aj ked si sem tam zapiska.. :-D


12.10.2005 10:34

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Richie
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Vadim prepaci - je to poistka na bocnom stojane... :-D :-D


12.10.2005 10:38

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Cistic. Keby si napísal: Marauder sa mi páči, lebo VYZERÁ ako taký športovejší CCC, tak nenapíšem ani písmenko!
Na jogurťákov som v kopcoch stačil aj na VT750-ke, ale ani vo sne ma nenapadlo niekde napísať, že je "športovejší" ako iné CCC.
Na Malom Dragu ťa nespraví určite nikto, aj keby ho ťahal Šumacher na Ferrari, pretože sa na ňom dá klopiť asi ako keby mal sajdku :-D
Druhým (a posledným) dobrým nápadom na H&D je aretácia bočáku. Keď ho vysunieš a oprieš motorku, tak drží, aj keď je zaparkovaná dole kopcom.


12.10.2005 10:42

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Maňána: Harley ako textilka? :-O
Kua, geniálna idea. >:-)
A zase nenapadla mňa :-((((((

Richie: To ti musel niekto našepkať :-)))


12.10.2005 10:47

Re: Spotreba maraudera 800

Cistic
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona

Kua toto sú tie správne plodné diskusie :-) takto to mám rád :-D
Ale kde je ten FaDe :-( Už som mu aj SMS napísal, že ste siahli na jeho postať :-D nech vás príde okamžite rozcupovať a naporcovať >:-)
DaliXT: Nedaj sa odradiť. Ak by ti nesedela VZ 800 tak nová M800 určite :-}
Riechie: boduješ ;-)
Vadim: to je tá 650 Drag ozaj tak zlá :-O


12.10.2005 10:52

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

manana
 Edvenčr 

Ikona

ja som mal na mysli toto:
www.harley-davidson.com/mcm/mcm_main.jsp...

nieco sa mi mari, ze za nejaky rok(y) mali vacsi prijem z predaja oblecenia ako motoriek.


12.10.2005 10:57

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Nehovorím, že je zlý. Na pohodovú jazdu je v pohode 8-) Len je slabučký a nedá sa s ním klopiť. Ale mne sa napríklad jeho chopproidná verzia celkom páči.


12.10.2005 11:03

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Richie
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Vadim - to viem od teba, ooo sensej. :-D Raz si to niekde spominal a ja som daval pozor a zapamatal som si to. :-))) :-P


12.10.2005 11:06

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

DrTic
 Čoprák 

Ikona

Je to vec vkusu a nazoru. Odjazdil som dve sezony na Marauderi a bol som rad ze je prec.
Motor slabucky, pri rychlejsej jazde triasol ako keby mlel z posledneho a tah ziaden.
Plus podvozok sa neuveritelne vlnil. Navyse pomer vykonu a spotreby mi nesedel.
Drag 1100 zere tolko isto a vykon neporovnatelny.
Marauder je ako Karel Gott. Bud ho milujes, alebo nenavidis.


12.10.2005 11:09

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Maňána: V H-D The Ultimate Machine píše Tod Rafferty, že H&D urobí 80% obratu (alebo zisku?) na iných komoditách, ako sú motorky.
Kniha je k dispozícii na predaj (s primeraným ziskom) :-D


12.10.2005 11:10

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

DrTič: Aj ty si dosť dlho zbieral odvahu... To je vážne FaDe taký nebezpečný? :-O


12.10.2005 11:16

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

DrTic
 Čoprák 

Ikona

Vadim - trt nebezpecny, on je Marauderovy fundamentalista. Raz sa odpali pred predajnou Hondy, len aby dokazal, ze VZ 800 je absolutne fasa. >:-)


12.10.2005 11:20

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Aha! Pochopil som! Je nebezpečný sám pre seba! Aké signifikantné (Gulo) pre Marauderistov :-)))


12.10.2005 11:52

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Mishko
 Skútrista 

Ikona

Vadim, za to ze si na GW pouzil nanajvys nevhodne az priam hanlive oznacenie "autobus" sa budes aj so svojou veeteeikskou smazit v pekle.
Zapamataj si ze spravne oznacenie GW je "kredenc".

....a oneeee, Maraudra by som nechcel ani zadarmo, ked uz kvoli nicomu inemu tak kvoli retazi urcite :o)))


12.10.2005 11:54

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Jarik
 Čoprák 

Ikona

Malylako, jazdím Marauder, plánoval som prechod na Introša. M by zostal manželke, alebo synovi. NEPREDAJNÉ! Spotreba do 5 litrov, 1,2 vytáčam /pre radosť, na stovku to ide za 6,4/, piánko jazda, cez 100 nemusím...Do prepnutia na rezervu mám stabilných 200 km /+-5 km/. Testoval som malého aj velkého Votrelca, vyrážky, dragy...rôzne kubatúry. JEDNOZNAČNE je Marauder NAJšportovejší. Btw: Previezol ho jeden skúsený motorkár, čo vystriedal x strojov rôznych kategórií. Bol šokovaný, ako to ide! ;-) A možno sa mi to len zdalo, ale vrhol taký nepekný pohľad na svoju kawu zzr 1100... >:-)


12.10.2005 11:57

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

manana
 Edvenčr 

Ikona

vadim: tusim si presiel na predaj knih a motodoplnky mas ako bokovku :-)))
trosku k teme: previezol som sa na drag650 a vt750, a drag sa mi zdal uplne seriozne zivsi. to ale mohlo byt prevodovkou, alebo som jednoducho na jar bol taky rad ze sa veziem.
no a drag 1100 vo verzii chopper mi az neuveritelne sadol do ruky, zdal sa mi nenormalne obratny a tie nejake kila navyse a razvor tam vobec nezbadat. joj mna zase doma doj...bu ako mudrujem - niekedy mam pocit ze raz dojdem domov, otvorim, a tam Brenda...

inac ze nas herr moderator nezmaze. tomas, tomas... >:-)


12.10.2005 12:03

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Cistic
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona

Jarik: No konečne :-D :-D :-D

Manana: neviem prečo by nás mali zmazať. Už aj pekne premenovali tému zo spotreba maraudera 800 na marauder 800 vs. iné CCC :-) Pekne nám to tu moderujú všetká česť. ;-)


12.10.2005 12:33

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Mishko: Mrzí ma to. Až teraz som si uvedomil, že som si GW pomýlil s Harlyho Baworákom :-(


12.10.2005 17:50

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Jura
 Motarďák 

Ikona

Hi Cistic: som si prečítal ten tvoj druhý príspevok v tejto diskusii a nedá mi nezareagovať na:
"Lebo Intruder 800 Virago 11 su klasické choppre na pohodovú jazdu a drag 11 cruiser na pohodovú jazdu všetko s nešportovým posedom a podvozkom. Ale MARAUDER 800 ...." už si niekedy jazdil na Viragu1100??? veď si len zober do akých motoriek sa podomný motor ako je na Viragu používa.... toť jedna vec ... Dalej si zober napr. Shadow 1100 - veď táto motorka sa dá bez problémov naklopiť až po výfuky.... Jazdil som aj na viragu 11 a musím povedať , že sa natom dajú naozaj stvárať divy..../napr. maximálka cez 190, neuveriteľná obratnosť a pod...../ nejazdil som ešte na Marauderi ale neverím že s 800ccm to je až taká "bomba"...
na záver::::: co není nad litr nebrat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-))) :-))) :-D :-P :-P
howk


12.10.2005 17:55

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Lako
Darca Krvi  Skútrista 

Ikona

cistic:neprirovnaval som to k tym motorkam podla toho ako ktora vizera,alebo aky je na nej posed.ale na tom mam nieco odjazdene.ak si na tom sedel aj ty,mozes objektivne posudit ci to je zhrub astejne silne,alebo daleko,daleko lenivsie.a ak si na tom nesedel,usetri ma skolenia,aky je posed na dragovi a introsovi.za ostatne ifo fakt dik.


12.10.2005 18:00

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Lako
Darca Krvi  Skútrista 

Ikona

jura:prave o to mi slo.paci sa mi dizajn,tvari sa ako pecka,ale tyx 800 :-~ ?troxa som neveril tym reciam o strele.


12.10.2005 18:01

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Lako
Darca Krvi  Skútrista 

Ikona

asi by bolo fakt najrozumnejsie vyskusat.ale kde?


12.10.2005 19:36

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

FaDe
 Edvenčr 

Ikona

Ty kokso!!!! :-O Doriti kde mam tu lopatu a devinu... Vadim za hodinu si kopes hrob a sam sa do neho odstrelis!!! Dozvedel som sa o tom prispevku, informovali ma moje tajne zdroje! :-(((((( :-D :-D :-D

DrTic: :-D :-D :-D sak pockaj ked ta opalim na marauderi na tom nasom uz rok planovanom sprinte.... >:-)

Mishko: :-D je mi jasne... tvoja chyba :-P

PS: az teraz som sa dostal na internet, takze som nemohol skor zareagovat... >:-) No a teraz moje knizne vydanie... :-D :-D :-D takze ma nachvilku ospravedlnte...


12.10.2005 21:01

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

FaDe
 Edvenčr 

Ikona

Takze v prvom rade, DrTicovi som uz davno hovoril ze jeho marauder nebol dobre vyladeny, preto planujeme uz rok sprint Marauder 800 vs. DragStar1100 Classic...

Co sa tyka mojej fundovanosti aby bol maly lako spokojny, mal som moznost si na dlhsie trasy vyskusat:
DragStar 650 chopper, Honda Shadow 750 - nova s kardanom, Intruder VS 800, Intruder M 800, V-Max :-D a ha to trosku odbacam :-D

No tak podme na toho maraudra a ostatne choppro cruisre... V strednej triede rozumej 600-800 kubikov cruiserovskych s vynimkou Hondy VF 750 Magna co je 4 valec je Marauder bezkonkurencne najrychlejsi sprinter. Dokonca ani nova M800 so vstrekovanim nie je v seriovom stave rychlejsia, lebo co urobi vstrekovanie, to zozere kardan... S ladenymi laufami uz ma M800 voci seriovemu maraudru evidentne na vrch... asi o 5-10km/h v max. rychlosti a niekde okolo 130km/h sa to prejavi najviac. S M800 som uz robil tolko sprintov ze to uz mam dostatocne odskusane... (vdaka Centaurovi)

Nikto to nechce verit, ale marauder je naozaj sportovec medzi cruisrami a to nie len kvoli spominanej nizkej hmotnosti, ale hlavne kvoli svojej stihlosti a obratnosti... V tomto uz napr. M800 hodne zaostava, kedze vychadza z cruisroveho podvozku Volusie. Na obratnost je jednoduchy test, pri 100km/h nie je problem robit obluciky cez kazdu druhu medzeru ciarkovanej ciary. S M800 sa horko tazko stihala kazda tretia na tom istom useku... Co sa tyka porovnania s Intruderom 800 tak zivost motora je uplne taka ista ved je to ten isty motor a strata vykonu kardanu oproti retazi by sa dala porovnat len v sprinte vedla seba. Horsie to je vsak u Intrudera s jeho posedom, podvozkom... Posed je oproti maraudru vyslovene choppracky, sice pohodlny, ale rajdy su uplne odveci, a tenke 21 palcove kolo moc istoty v rezani zakrut neposkytuje.

Porovnavat Maraudra s bicyklom zvanym Yamaha Drag Star 650 chopper alebo classic je uplne mimo... Takze len v kratkosti USD vidla vs. vidla na Dragstare a celkove vyladenie pruzenia je ako porovnavat hardtail so softailom... Jemne brzdenie a Drag sa naklana dopredu ako kon ktory ta chce vykopnut zo sedla... Taketo nieco Marauder nepozna...

V porovnani so Shadowou je to uz trosku lepsie, ale zivostou sa ani nova \"vylepsena\" shadowa na Maraudra nechyta... Nehovoriac o totalne priblblych rajdoch shadowy, kde clovek musi dat nohu dole zo stupacky, ked chce dat plny rajd a otocit sa na ceste lebo inac by si rozbil koleno...

Drag Star aj Shadow su vyborne a pohodlne motorky, clovek ked na ne sadne je ako keby sa na nich narodil, ziaden problem, az na par much, ale s tymito motorkami sa clovek \"len vozi\". S Maraudrom sa moze clovek dosyta vyblbnut...

Ja mam Maraudra prepakovaneho, a okrem toho ze su stupacky asi o 10cm vpredu su asi o 5cm vyssie, co umoznuje naklony o ktorych sa DragStaru alebo Shadowe ani nesniva... Ja osobne som tie stupacky neskrtol ani v alpach na Grossglockneri v serpentinkach... A skor by zevraj na pravej strane isiel vyfuk...

Bohuzial som nemal moznost este jazdit Virago 1100 alebo DragStar 1100, ale kedze si myslim ze M800 je mensia krava ako Drag 11-ka tak urcite obratnost Maraudra oproti DragStaru 11 je ako porovnavat jogurta a cruisra... Drag Star ma celkovo podvozok ktory nedovoluje moc velke naklony... Uz v porovnani Maraudra a jeho \"nastupcu\" M800 je to nieco uplne ine... M800 je proste velka krava ktora ide skor rovno ako pekne do zakrut...

Co sa tyka kardanu vs. retaze je to kazdeho osobna zalezitost, mal som moznost oskusat si niekolko motoriek s kardanom vratane spominanej V-Maxy a ja by som proste kardan v zivote nechcel! Zase je mi jasne ze Mishko by v zivote nechcel retaz... Tato debata uz tu bola preberana davnejsie a je uplne zbytocne sa nou zapodievat, je to kazdeho osobna vec co mu sadne lepsie. Fakty su len nasledovne: retaz zozere menej vykonu, je pruznejsia, ma urictu volu, cize kazdym razantnejsim podradenim nemusi zrovna fleknut zadne. Na druhej strane je hlucna, (no ale kardan na Shadowe nebol o moc tichsi...) treba sa o nu starat, treba ju menit co stoji peniaze za retazovy kit. Kardan je zase bezudrzbovy, zozere viac vykonu, je menej pruzny, jeho vola je nulova cize kazdym prudsim podradenim flekne zadne kolo, a napr. u intruderov vytvara chorobu zdvihajuceho sa zadku pri rychlej akceleracii... Kazdemu jak je libo... Ja som si utvrdil ze kardan nemusim... na 5 roznych motorkach s kardanom...

No dost ale porovnavania, podme k holym faktom o Maraudri...
V prvom rade ako napisal DrTic - Marauder je skoro tak kontroverzna motorka ako V-Max... Bud ju milujes, alebo nenavidis...

Motor je bezkonkurencny, predsa len 4 ventily na hlavu a rokmi overeny motor v Intruderi a VX 800 -ke s najvyssim vykonom a krutakom v strednej triede... Nie je o com.. Jeho velkou chorobou je vsak synchronizacia karburatorov, kedze nema ako vsetky V-cka zadnu hlavu otocenu, nachadza sa predny karbec nad prvym valcom a zadny karbec za druhym valcom a su prepojene lankom... Shadow, Drag, M800 ma karbce spolu medzi valcami co zjednodusuje ich nastavenie. Nastavenie karburatorov na Maraudri a Intruderi je alchymia a malo kto to vie... Ak su karbce rozladene, je to katastrofa... Motor netaha, vibruje, kasle, skapina studeny alebo teply, no proste hnus... Ak su vsak karbce dobre nastavene je to krasny zivy motor, s priam linearnym zatahom krasne odspodu. Jeho chod nie je taky kultivovany ako u Shadowky alebo Dragu, je to vsak sportovec a je pocut pracu 8 ventilov...

Vyzorovo a detailne je marauder nadherne prepracovana motorka, co ocenia ludia so zmyslom pre detail. Je aj mudro navrhnuta, s prefketnym pristupom k baterke pod zamykatelnym sedlom, pod ktorym je este aj miesto na lekarnicku, naradie atd...Cize ziadne rozoberanie kastlikov ked chces vybrat baterku ako na DragStare... Taktiez pri vymene olejoveho filtra nemusis davat dole vyfuky ako pri DragStare ;-) :-D Liate kola su pastvou pre oci, a spina z retaze? Zoberes handricku, pretres rafik a je cisto... ziadne pracne cistenie spici... (viem o com hovorim...) Skoro vsetko co moze byt je na Maraudri plastove, co urcite neocenia zaryti vyznavaci poriadnych motoriek zo zeleza, na druhej strane to vsak prinasa nizku hmotnost maraudra.

Podvozok maraudra je vo svojej podstate ako kazdy iny cruiser. Jednu vec ale malokto vie... Uhol prednej vidlice je najsikmejsi zo vsetkych seriovych motoriek! Je rovnaky ako u DragStar choppra a iba o pol stupna strmsi ako u Intrudera 1400. Aj ked je tento velky sklon maskovany USD vidlou, je ho citit \"zalamovanim\" do pomalych zakrut. Treba proste rajdy vytlacat zvnutra namiesto toho aby si ich tlacil do zakruty. Toto vsak na druhej strane umoznuje podstatne rychlejsie prejadzy zakrut. Rajdy su uzke, co kazdy hned riesi namontovanim poriadnej stangle... Zatial som vsak nesiel na maraudri s inymi rajdami ktore by mi sadli viac ako originalne... Uzke = mensi napor vetra, lepsia obratnost v zacpe, viacej narobenia sa, a tazsia manipulacia na mieste. Ja osobne by som ich vsak sirsie nechcel, lebo sa s nimi proste nejazdi dobre... Takze ak maraudra tak s povodnou prednou vildou. Videl som uz aj predkopnutych maraudrov a jedneho extra... Vadim vie o ktorom tocim, momentalne ho mal niekto z Indiansov a uz original Marauder dost zalamuje, cize s predkopnutou vidlou, nedajboze neoriginalnou = vrazda...

Vlnenie podvozku.... No co si budeme navravat... samozrejme sa vlni... s takym sklonom prednej vidly bodaj by sa nevlnil... Lenze! M800 sa vlni napriklad skoro tolko isto a tam to nikomu nevadi... A preco? Pretoze s M800 sa neda ist tak extremne ako s Maraudrom... Cize vlnenie = standradne ako u cruisrov... Vlni sa ked mas naklopene a nabehnes na nerovnost, alebo ked klopis plne nalozeny v 140-ke - na chorvatskej dialnici je taka pekna dlha zakruta... Ak si na to zvyknes, neni problem, nenecha ta v stychu aj ked vlnenie nevzbudzuje zrovna dva krat pocit istoty...

Pruzenie je fest tvrde... cize ziadna pohodka sa nekona, lepsie sa zase ale sportovejsie jazdi a uplne najsamfasa sa jazdi nalozeny... S babou, plne nalozeny batozinou, nejdes nikdy nadoraz pruziacich elementov, a masina sedi na ceste ako prilepena... DragStar 650 chopper som zase ja nazval \"japonska kyvacka\" lebo pridavanie a brzdenie znamena lietanie predku hore dole 15cm... USD je predsa len USD a s takym sklonom to nema lahke... Preto na nasich cestach dost trpia hlavove loziska...

Takze keby som to mal zhrnut, existuju pohodlnejsie, lepsie ovladatelne motorky ako Marauder, ale na ziadnej nie je tolko srandy a akcnosti ako na Maraudri... Marauder nema problem stihat 600-ke Fejzru v mysickovani medzi autami... skus to s DragStarom 1100-kou... ;-) Motor je krasne zivy, a Rajcak tvrdi ze je zivy minimalne ako 1100 DragStar chopper ktoru ma on...
Moj postreh bol, ze nalozeny s babami pri predbiehani a plnom kotli bol marauder len o malicky kusok pomalsi a to ma o 300 kubikov menej... (avsak o 6 ventilov viac >:-) ) Myslim si ze aj cisla z testov casopisu Motorrad hovoria za svoje ked Marauder mal z 0 na 100km/h 6,4s a DragStar 6,2s. Ked sa uz konecne s DrTicom sejdeme na sprinte, budeme moct vysledok Marauder vs. 1100 DragStar komentovat uz z vlastnych postrehov...

Zaver teda je: Marauder nie je najlepsia, nie je najpohodlnejsia motorka, musis si zvyknut na jeho styl nie si na nom hned ako narodeny ako na Shadowe, je tvrdy, nie je to cukrik, narobis sa na nom viac, ma vsak nieco co nema ziaden cruiser. Mozes s nim jazdit aj sportovo aj do pohodicky... Motor sa rad toci a urcite s Maraudrom nie je nuda... A okrem toho je krasne detailne spracovany co sa o Shadowe neda vobec ale vobec povedat...

Marauder je proste jedinecny, je to proste Marauder... a preto ho bud milujes alebo nenavidis... Na to aby si zistil co z toho je tvoj pripad si ho musis vyskusat, avsak v mysli pripraveny na vsetky veci co som tu opisal...

No a vcul mi povedzte ze to nebolo objektivne ;-)

FaDe-MARAUDER

PS: jaaaj este brzdy... vsetci pindaju ze jeden kotuc vpredu a bubon vzadu nie su poriadne brzdy... No mna nikdy nenechali v stychu a ked sa s nimi vie brzdit brzdia vynikajuco a druhy kotuc vpredu by uz bol len pre pohodlie, nie pre vacsiu bezpecnost a vzadu kotuc? Ved aj ten bubon flekne zadne tak co chce clovek viac... Agressor raz povedal ked som dupol na brzdy za jednym traktorom ze by v zivote nepovedal ze to tak dobre brzdi... A pritom on ma vpredu R1-kove brzdy ;-)


12.10.2005 21:02

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

FaDe
 Edvenčr 

Ikona

Gratulujem tomu dotycnemu ktory to cele precital!!! ;-) :-D 8-)

FaDe-MARAUDER


12.10.2005 21:11

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

FaDe
 Edvenčr 

Ikona

Viktor: ked ti tam ten remen tak chyba je tu jednoduche riesenie... ;-)

www.scootworks.com/scootworks/gallery4/mybike1.jpg

www.scootworks.com/scootworks/gallery4/99Marauder_12_b....

Stoji to len "par" dolarov...

209.15.36.61/swcart/shop.cgi/page=partssuzbelt.htm...

Za 20 litrov to mas... ;-)

FaDe-MARAUDER


12.10.2005 21:22

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

FaDe Ty si zviera :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D


12.10.2005 21:28

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

rowl
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona

FaDe nesklamal si...


12.10.2005 21:37

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

agressor
 Geriatrik 

Ikona

FaDe - len o 4 valce viac. ;-)
...a ten traktor bol tusim hovnocuc, nie? Ale fakt som uz brzdil ocami... 8-)

To all - mne sa jazda na FaDeovom marauderi celkom paci a hlavne - je to nieco uplne ine ako shadowa 750 a porovnavat to moze len niekto, kto nikdy nejazdil na oboch motorkach! :-P


12.10.2005 21:53

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

FaDe
 Edvenčr 

Ikona

8-) dik bracho...

chcel si napisat ze 4 ventily... nejako som DragStaru zabudol na jeden valec kde su dalsie dva ventily :-D ono s jednym ventilom na valec by to fakt dost blbo islo... :-D

FaDe-MARAUDER


12.10.2005 22:10

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

widow
Darca Krvi  Turista 

FaDe: už aby sa ti vrátila :-D !


12.10.2005 22:51

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

amazonka66
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

FaDe: Ked ho miluješ nie je čo riešiť.... ;-) ;-) ;-)
Marauder na hrad!!! 8-)


12.10.2005 23:50

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Eve
Neregistrovaný

widow: Ved ja uz som doma! :-D


13.10.2005 8:32

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Jura
 Motarďák 

Ikona

tak ja len tolko to fade:

Na obratnost je jednoduchy test, pri 100km/h nie je problem robit obluciky cez kazdu druhu medzeru ciarkovanej ciary....si jazdil niekedy na Shadow 1100 alebo Viragu 1100 - to by si si užíval každú prvú .... :-P :-P

Nehovoriac o totalne priblblych rajdoch shadowy, kde clovek musi dat nohu dole zo stupacky, ked chce dat plny rajd a otocit sa na ceste lebo inac by si rozbil koleno...to chce len mať motorku trochu v ruke a nebiť "cucák" - sa nasereš tak to otočíš aj na chodníku >:-)

Bohuzial som nemal moznost este jazdit Virago 1100 alebo DragStar 1100……. to je vidieť ... ja som zase nejazdil na marauderi....

FAKTY O KARDANE:………… ja by som proste kardan v zivote nechcel!......... Fakty su len nasledovne: retaz zozere menej vykonu,……….. kazdym prudsim podradenim flekne zadne kolo……. :-D :-D

MARAUDER: ,,,,,4 ventily na hlavu,,,,, tolko už majú v dnešnej dobe skúúúútre…. :-P

Marauder nema problem stihat 600-ke Fejzru v mysickovani medzi autami... skus to s DragStarom 1100-kou......záleží od vodiča…….no cemment…

je krasne detailne spracovany co sa o Shadowe neda vobec ale vobec povedat... kua musím sa tej Shadowky zastať…. :-)))

len jedna rada na záver ----- skús CB1300 "the big one...." a povieš si že M je hračka pre deti..... cmuk >:-)

toš každý si musí len svoje chváliť nie...... :-D :-D :-D
ps. až si niekedy zvrknem na M tak potom to budem hodnotiť objektívnejšie - len v súčastnosti sa mi nechce veriť že by bol lepší ako Virago, popr. stará Shadow 11 ... howk


13.10.2005 8:46

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

DaliXT
 Turista 

Ikona

Dobreee FaDe... Asi ho raz skusim, ale ako si to myslel s tym stihanim Fejzru?! :-((( :-O :-D


13.10.2005 8:57

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Richie
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

FaDe - ty si toho Maraudera tak objektivne opisal, ze nezasvateny by sa az cudoval, preco ich tak malo jazdi.... :-D
Inac kardan vs. retaz je vecna tema a kto ma kardan, ten by v zivote nechcel retaz. A kto nechce ani za svet kardan, tak ostane verny retazi. Akurat ten remen mi tam nejak vyskakuje. :-)))


13.10.2005 9:09

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Jura
 Motarďák 

Ikona

joooo a aby som bol konkrétnejší stými 4-mi ventilami na valec tak napríklad:
Honda Zoomer: moto.honda.sk/novinky.asp?id=79
/ten Zoomer mám doma - je to sranda scooter ... doporučujem..../ 8-) 8-)


13.10.2005 9:10

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Cistic
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona

8-) 8-) ;-) :-} :-}
Ten FaDe mi vie vždy tak krásne zahrať na strunu 8-) 8-) 8-)
Je to tak. Kto raz podľahol kúzlu Maraudera vie že je to láska na celý život :-} :-} :-}


13.10.2005 9:28

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

DrTic
 Čoprák 

Ikona

FaDe - ako keby sa do teba jjaro vtelil. Akurat, ze on takto videl Varana. :-D


13.10.2005 9:29

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Jura
 Motarďák 

Ikona

k tomu kardanu: na shadowe som mal kardan - na CB mam reťaz .... no a je mi naozaj smutno za kardanom.... :-((((((


13.10.2005 9:39

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

FaDe: Pokiaľ si neuvedomíš, že tvoje "hodnotenie" vyplýva len zo subjektívnych pocitov, je každá debata zbytočná...


13.10.2005 9:43

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Mishko
 Skútrista 

Ikona

FaDe, objektivnejsie to uz snad ani nemohlo byt. Vlastne sorac, este kuuuusocek objektivnejsi test DragStara napisal kedysi DrTic, takze si hned za nim.


13.10.2005 9:47

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Mishko
 Skútrista 

Ikona

www.motoride.sk/page.php?view=phorum&tema=poradna...


13.10.2005 9:57

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

To je táááááááááák dobréééééé, že mi snáď zainteresovaní odpustia:

V mojom teste sa zoberám porovnaním rôznych druhov motoriek tak, aby si čitateľ spravil taký obraz ako ja potrebujem.

Yamaha XVS 1100A Drag Star je nástupcom dnes už legendárne Yamahy Virago 1100. Z hľadiska dizajnu sa na seba vôbec nepodobajú, ale motor je v podstate rovnaký. Podľa mojich doterajších skúseností je XVS najlepším motocyklom na trhu. Tu sú fakty:

Motor
Porovnával som ju s Yamaha R1, ktorá za žiadnych okolností nechcela plynulo akcelerovať od 60 Km/h pri zaradenom najvyššom prevodovom stupni. Navyše na moje počudovanie R1 nie je vybavená predstupačkami, čo mi znemožňovalo pohodlný posed. Úplnou katastrofou skončil môj pokus o test madiel na držanie, pretože keď som si za jazdy presadol dozadu aby som ich otestoval, tak som z nevysvetliteľných príčin jebol ako kabela.

Posed
Moje XVS je vybavené plexi štítom, ktorý pohodlne rozráža vzduch a zmenšuje jeho tlak na telo jazdca pri vyšších rýchlostiach. Toto sa však nedá povedať o skútri značky Honda, ktorý bol tiež vybavený plexi štítom, ale žiaľ vyššie rýchlosti ako 60 Km/h sa mi nepodarili dosiahnuť. Navyše pri naložení batožiny, stanu, spacákov, variča a priateľky sme sa prevrátili dozadu čo nám znemožnilo ďalšiu jazdu. Takže aj tu víťazí Drag Star.

Výbava
XVS je vybavený na cestnú premávku hlavným svetlometom, smerovými svetlami, koncovým svetlom. Toto isté sa však nedá povedať o terénnom motocykli značky Husqarna, ktorému toto všetko chýbalo! Veď ako s tým mám ísť z Bratislavy cez Košice, Užhorod, Prahu, Aš, Brno späť do Bratislavy za jeden deň? No a samozrejme, nielen že chýbali madlá na držanie pre spolujazdca, ale aj jeho stupačky! Navyše predný blatník nezadržiaval žiadne nečistoty a tak pri prejazde mokrou cestou som bol celý špinavý. Takže výsledok vám nemusím komentovať.

Brzdy
Najsilnejšou stránkou XVS 1100 sú brzdy. Vpredu sú dva dvojpiestikové kotúče, ktoré bez najmenších problémov zastavia stroj vážiaci takmer 300 Kg. Naproti tomu som veľké sklamanie zažil na Jawe 638 TS vybavenej bubnovými brzdami, kde pri ich zatlačení som mal pocit, že ešte zrýchľujem a odbočku som prešvihol asi o 50 metrov a takmer som skončil v zaparkovanom aute. Navyše som si zodral celú podrážku z čižiem, keď som sa pokúšal dobrzdiť idúci stroj vlastnými nohami.

Dizajn
Bez zbytočnej skromnosti treba povedať, že dizajn je jednou z najsilnejších stránok tohto stroja. Veľa chrómu, mohutnosť predných teleskopov a celkové dizajnové spracovanie by ste darmo hľadali napr. na skútroch značky Siamoto, kde okrem lacno vyzerajúcich plastov pôsobí ich dizajn tak akoby celé vývojové oddelenie trpelo zeleným zákalom.

Môj objektívny záver
Yamaha XVS 1100A je najlepším motocyklom dostupným na trhu čo potvrdzuje aj tento moj objektívny test.


13.10.2005 15:34

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Cistic
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona

Porovnávať by sa malo. Ale tak maximálne
Suzuki Marauder VZ 800 vs. Kavasaki VN 800
DragStar XVS 1100 vs Honda 1100 Shadow
keď že sú v rovnakéj ccm. :-)
A vôbec MARAUDER RULES a hotovô :-P :-D


13.10.2005 16:06

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

FaDe
 Edvenčr 

Ikona

Jura: prepac ale dovol aby som sa :-D Tvoje "kontrovanie" boli tak akurat vykriky topiaceho sa cloveka... ;-) Vobec neotocis shadowu na chodniku, a vobec nezavisi od vodica ci pojde drag vrtkejsie ako marauder... Ked je nieco velka krava, je to proste velka krava a nic s tym neurobis. Ty si v zivote na maraudri nesedel, ja som sedel aspon na 650-ke Dragu a myslim ze 1100A bude o hodne vacsia krava... ;-) Ale o tom nema zmysel sa hadat na internete...

Richie: dakujem :-D
DrTic: na tvoju objektivnost este naozaj nemam :-} :-D
Mishko: vadka za uznanie :-D
Vadim: a z coho maju vychadzat moje "hodnotenia" ked nie z mojich pocitov? Z pocitov redaktora niektoreho casopisu :-O :-D

Ja som si proste s radostou a s velkou vdakou otestoval druhe motorky, ktorych otestovanie mi bolo umoznene... Niektore ma milo prekvapili ako napr. Intruder800 a niektore ma zase vobec nicim neocarili... A niektore ma sklamali ako napr. M800 aj ked vlastne o svojom sklamani z M800 som bol presvedceny uz vopred :-D Na tych roznych motorkach sa rozne jazdilo, ako som napisal boli aj pohodlnejsie, aj vo vselicom inom lepsie, ale ani z jednej som proste nemal pocit ze za tuto som ochotny Maraudra vymenit...

Marauder je proste kontroverzna motorka a stym nikto nic neurobi... Ja akceptujem vase nazory, lebo proste nie ste v skupine ludi ktori ho miluju, ale v skupine ktori ho "nenavidia".
Nic viac a nic menej...
Ja ho milujem...

Zaujimave vsak je, ze najmudrejsi su ti ktori na maraudri v zivote nejadzili ;-) :-P

A ako napisal Cistic, jedinym vaznym konkurentom co sa motora tyka je VN 800 na ktoru som uplne zabudol...

Jaj a jura este k tym ventilom... Nuz vidis uz aj poondate skutre maju 4 ventily, preco ich potom nema DragStar ani Shadowa? :-D :-P

FaDe-MARAUDER

PS: Jura ak si myslel Shadow 1100 Spirit, tak ten bez debaty vitazi nad Maraudrom
>:-) to je jedina seriova Shadowa ktoru uznavam :-D


14.10.2005 8:06

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Jura
 Motarďák 

Ikona

FaDe: no naozaj nema zmysel sa vadiť či ta alebo ona je vrtkejšia a pod. - ale ako som už napísal na Marauderi som nejazdil, ale zato mám dosť odjazdené na Shadowe 1100C2 cca.65000km a niečo aj na Viragu 1100 tak viem očom píšem /samozrejme že to na chodníku neotočíš - vlastne Virago ano - stačí zagumovať - poprípade na hlavnom stojane naklopiť na stranu a otočiť :-D :-D :-D /
-čo sa týka tých ventilov --- tak na túto otázku ti asi odpovedať nedokážem... :-P
PS: pravda bude vždy takáto a to pre každého myslím.... "Najlepšia motorka je tá, ktorú vlastním" HOWK


15.10.2005 0:57

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

FaDe: Skoro každý z nás má vzťah ku svojej motorke. Kúpil si ju preto, lebo si o nej myslí, že je najlepšia. Ale je to len jeho subjektívny pocit. Ja som mal veľmi rád svoju Shadowku, ale nikoho som nepresviedčal, že je najrýchlejšia, najobratnejši, najkrajšia... : www.exebat.sk/clanok.php?id=62

papiboy: Hahaha, keď to má byť o pocitoch, tak sa to ozaj porovnávať dá. Preto som si aj dovolil sem prekopírovať ten DrTičov "porovnávací test" :-)))


15.10.2005 10:29

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

Moderator
 Turista 
Virtuálny člen

Richie, motoporadňa je jediná rubrika, ktorá má teraz aj v budúcnosti pomáhať "bezradným" v ich ťažkom >:-) motorkárskom živote. PRETO sa tu vymazáva všetko, čo by im teraz , alebo v budúcnosti komplikovalo hľadanie riešenia ich problému. Aj slušné, alebo vtipné príspevky. Po pár dňoch dokonca aj poďakovania. Som presvedčený, že práve TY nie si ten ješiťák, ktorý by to nepochopil!!


15.10.2005 19:25

Re: Marauder 800 & Yamaha XVS 1100A Drag Star proti všem!

pedro
 Čoprák 

Ikona

k tomu co napisal FaDe ohladom noveho Shadow750 a otacania sa sa priklanam aj ja. shadow ma tak dementne vyriesene riadidla - prizvarane natvrdo v jednej polohe - pri vytacani aj mne zavadzaju nohy a musim ich dat dole zo stupaciek
pedro



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 64919 | Včera: 191526