Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím Upravené 1 krát. Naposledy upravil nero150 (10.05.2011 14:19) |
tebe niet pomoci |
Neviem ako si to myslel, že mi niet pomoci ale dobre teda... |
Zdíhavé štartovanie môžu robiť aj netesné ventily res. sedlá ventilov. |
no tak podľa mňa je kompresia dobrá hocikedy nedokážem ani pretočiť motorom a musím si otvoriť dekompresor a tak prekopnúť a znova štartovať... |
To takto nezistíš. Keď budeš robiť niečo na motore ,daj dole hlavu a do kompresnej komory nalej benzín .Uvidíš či ti nepretečie cez netesné ventily.Akáno musíš zabrúsiť sedlá ,ver tomu že tak starý motor by to už potreboval. |
aha no to je dobra rada asi zhodim dole motor a poriadne sa nanho pozriem popripade neviete o nejakom servise na morave?? lebo som prave tu aj s motorkou a inak kde sa da kupit rozvodova sada za rozumnu cenu ale zas nieco kvalitnejsie?? dakujem za rady... |
- daj dole veko halvy a skontroluj ventile, |
No dobre tu hlavu zhodim... |
To jazdis bez filtra? ...co myslis ako to dopadne? |
ne momentálne nejazdím a filter tam už mám |
Zdravím hlásim sa opäť. |
Skús pozrieť tu : |
no tam nieje ale uz som nasiel celkom schopny manual v anglictine.. takze tak,, |
XT-cko ma bezkontaktove zapalovanie tak ako vacsina novsich japoncov ,cize ziadny predstih ako na Jawe a skus kuknut tesnost tych ventilovych sediel ako ti chalani vyssie radia |
Netesnosť ventilov môžeš zistiť aj bez demontáže hlavy,napríklad týmto spôsobom.Nastavíš si ventily.Potom pripevníš na koncovku výfuku aj na koniec karburátora ak je to dvojkarburátor tak na obidva mikrotenové sáčky,ako balónik.Vykrútiš sviečku a do sviečkového otvoru si urobíš taký adaptér aby si mohol pripevniť hadicu z kompresora.Kľukovku si pretočíš do hornej úvrati kedy by malo zapaľovať,zaistíš kľukovku proti pootočeniu napr.dáš nejakú tyč medzi zadnú kyvku a špice kolesa a zaradíš nejakú rýchlosť.Potom pootvoríš troška klapku karburátora otočením plynovej rukoväte a pustíš do valca tlak 6-8 bar.Počkáš nejakú minútku a keď ti začne niektorý sáčok nafukovať tak na tých ventiloch máš únik.Len si dobre zaisti kľukovku proti pootočeniu! |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 69777 | Včera: 160824