Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim! Skusal som vycentrovat zadne koleso, ale narazil som na taky problem. Podla coho ho centrovat? Podla risiek na zadnej kyvke, podla sponovaka so "sublerom"(javi sa ako najpresnejsie) alebo podla vzialenosti boku pneumatiky od kyvky? Ak to nastavim podla jedneho, tak nesedi mi druhe. Tak neviem. Mam obute E -09, kazdy stupel zjazdeny inak |
kasli na to a daj si to niekomu vycentrovat, predides nervovemu zruteniu a aj tak to spravis naprd |
chcel si tym povedat, ze som tak blby, ze by som to nedokazal doma urobit, alebo je to za domacich podmienok tak nepresne (tym padom to vsetci davate centrovat do servisu, ci co ? |
Ja mam toto: www.louis.de/index.php?partner=hurra&topic=artnr_gr... |
treba na to system. ty si dokazes centrovat podla vydly ale spravis "vajce" |
da sa to, chce to trochu porozmyslat a cca hodinku casu |
v prvom momente, ako som prečítal nadpis témy, ma napadle odpodeď vcelku jednoduchá: |
Krampus: |
Dôležitá je súoosoť predného a zadného kolesa (geometria), na zbytok sa môžeš v podstate vy.... . |
to, ze je dolezita suosost mi bolo jasne od zaciatku, len som hladal sposob, ako ju spravne dosiahnut |
Hlavne pozor na suosost vyvodoveho kolieska a rozety. Retaz ti nesmie ist sregom. Ak je toto v pohode, malo by byt aj koleso. Ak nie je, mas niekde problem. |
Video: Centrovanie moto koliesBrestovany pri Trnave 0903150937 |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 123656 | Včera: 123464