Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
z TW125 spravíš maximálne 157 ccm, pokiaľ nechceš meniť aj kartre , valec a kľuku |
kolko by to cele vyslo?dalo vy sa to spravit aj na yamaha YBR?co vsetko sa tam meni? |
neviem ako s YBR -kou , ale v zásade s väčšími , či menšími problémami sa dá prevŕtať takmer každý motor. Na TW 125-ke treba vylisovať starú vložku , zväčšiť vývrt v rebrovaní valca , nalisovať novú vložku s dierou o priemere 64 mm. v kartroch treba zväčšiť priemer pre zapustenie vložky . vyrobiť tesnenie pod hlavu s väčšou dierou a extra piestnu sadu , pretože originálny diel by si asi márne zháňal. výsledok - citelné zväčšenie krúťaku , vďaka tomu oveľa pohodovejšia jazda, oproti pôvodnému všade o kvalt vyššie, motor lepšie znáša podtočenie. zmena spotreby zanedbateľná. |
uz si vysvetlil ze co sa vsetko robi.ale este stale si nepovedal ze kde a kto to robi... |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 103059 | Včera: 228605