Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Nazdarek. Mám taký problem s mojou Yamahou: Upravené 1 krát. Naposledy upravil YaKuBkO (28.04.2011 20:38) |
pozri sviecku a podla farby dosteluj |
Ale ja potrebujem zistit ktorým srobikom alebo ako mam dostelovat bohatosť zmesi.. |
najpr si poriadne zošteluj rozvod a ventili,a potom meraj spotrebu :D...na karburatore by si mal mať také koliesko ktorým nastavíš priamo zmes. |
koliesko? ucho jeb na to ked nevies. |
dando jeb na to ty,pretože to zaléží na karbeci ako sám píšeš,pretože niektoré karburátory to majú spravené tak,že ti vytŕča koliesko ktorým sa šteluje zmes,a na inom je to cez dve šrôby a to volnobeh a zmes ako píšeš. |
No mam karbik YDIS mam tam jedno koliesko so strunkou tou stelujem volnobeh, a potrebujem zistit kde mam ten srob bohatosti zmesi. |
co mate s tymi kolieskami?????????????? |
Zo spodnej strany karburatora je srobka na plochy srobovak, a tym sa steluje zmes. |
dando: suzuki rm-z 250 napr. má "koliesko" rv. 2005. |
nema, to "koliecko" je totiz "tuningovy" srob zmesi. Je dlhsi a ma na konci ocislovane "koliecko" Upravené 3 krát. Naposledy upravil dando (30.04.2011 13:57) |
este vyper vzduchovy filter a dofukaj gumy... |
Vzduchový filter môžem vyprať v čom? |
od mamy z kuchyne cmajzni pur/jar, trochu teplej vody do vedierka a ides. Samozrejme za predpokladu, ze mas penovy filter, ktory sa da prat a nie papierovy vlozku. |
zadabudni potom naolejovat, alebo aspon strieknut nejakym lepkavym sprejom na retaz |
jj mam penový filter, twin air. ja som ho len vytrepal od prachu a dal späť. Môže strielanie do výfuku spôsobovať zle nastavené ventili? |
uz si skontroloval hladinu, nastavenie zmesi a membranu? |
membránu vo svojom karbiku pravdepodobne nemám lebo som ju tam nevidel, mam model 43F tie membrány este asi nemali.. zmes sa nastavuje takou malou srobou so spruzinkou na spodu karbiku? pred tým som ju mal dotiahnutu uplne a teras som ju povolil o 1,5 otacky ale ziadna zmena.. a odkedy mam moto ventili som este nekontroloval takze asi nebude naskodu ich pozriet a nastavit. |
Myslim ze by si tam mal mat membranu, ktora podtlakom otvara druhu komoru karburatora. |
.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (01.05.2011 12:21) |
mal som tu "kocku" rozobranu je tam len spruzinka,, ziadnu membranu ani nic podobne som tam nevidel.. ale na obrázku je číslom 1 označená sroba bohatosti zmesi??? |
Pod tou pruzinkou by mala byt gumena membrana. |
tak presne ako ti pise thomas, ta skrutka ti zmes velmi nezmeni. To uz je len zaverecna faza a viac menej len doladzuje zmes na volnobehu, pri otvorenom plyne ma vplyv len minimalny. Tam potom ihla, alebo tryska. |
Ujkovy motorka isla stale normalne ako ma a ihlu nikto nemenil a spotrebu mal v norme tak ihlu asi meniť netreba.. nasiel som tu membránu a nieje poskodená ani nič .. Ja asi len potrebujem nastavit vysku hladiny benzinu v plavákovej komore a na to potrebujem nejaký "návod".. Upravené 1 krát. Naposledy upravil YaKuBkO (02.05.2011 21:29) |
nechcem zakladat novu temu, tak to hodim sem. potrebujem poradit. mam na svojej xt-cke chudobnu zmes, sviecka ma uplne biele elektrody, ale izolator smerom do vnutra sviecky je cierny od sadzi. gumy su ok, O kruzky na prirubach su nove, valec po vybruse, ventily zabrusene, gufera na ventiloch vymenene, rozvodovka nova, ...... vlasne je tam malo co stare, a v podstate je velmi tazke to nastartovat. nepomaha ani sitic., len ked striekackou streknem trosku benzinu do sania ,cez tu mosadnu rurku na tych hrdlach medzi hlavov, a karburatorom.samozrejme je ta rurka zablendovana tykou gumennou ciapockou.proste to vtedy chytne, a uz bezi. no ale ked zdochne, tak len odpaluje, a chytne az zo siticom. niekde okolo 4000-5000 zacne trosku bublat do vyfuku, a vali z neho cierny dym.proste nieje to dobre, a tak by som potreboval vediet ze v ktorych zarezoch maju byt ihly. dakujem. |
Jednonačne musiš rozobrať a prečistit karburátor. A potom skontrolovať palivový kohut. Či ide zmes cez karburátor do válca..Lebo ak to chytne ked tam benzin streknes tak je chyba ze cez karbik neide hotová zmes. |
pockaj, lebo sa nerozumieme. moto som renovoval, celkovo. uplne kompletne rozobrata, opieskovana, kataforeza, praskova farba,...... do motora slo tiez kopec penazi. karburator je cisty, bol dokonca pre istotu cisteny v ultrazvukovaj vani. hladina nastavena na 8mm, vymenene ihly, aj kominky,len neviem ze v ktorej polohe maju byt poisty ihhiel. lebo motor vlasne na nastavenie zmesi skrutkou reaguje, ale ked tocim dorazom supatka aby som ubral volnobeh, tak pri 2000 to proste skape. co sa tyka nadrze a palivoveho kohuta, tak nadrz je este na stole, lebo cakam na polepy.v podstate som sa nanej este neviezol. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 115560 | Včera: 225855