Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
cawte chcel by som sa poradit mam jawu 250 kyvacku, a uz asi mesiac jej newiem prist na zavadu,ked pridam vobec nejde do otacok a na volnobehu klepe krasne ,skusal som nova sviecka,tesnenie pod valcom a aj pod hlavou,kondenzator som vymenil,ramienko,predstich,novy karburator,vycistil som palivovy system no proste vsetko a stale nejde,dakujem velmi pekne za rady |
Niekedy môže blbnúť aj stará indučka,skús ju vymeniť.Ozvi sa ako to dopadlo. |
ano Spike666:ano prestich som nastavil a aj karburator zmes a tak no proste vsetko a aj tak to nejde. |
Pokial tam mas vacku na zapalovani, tak daj druhu, mne to robilo nieco podobne na starej jawke a bolo to vackou... |
Nemas zle nastavenu zmes? (akej farby je sviecka?) Upravené 1 krát. Naposledy upravil Petr1991 (26.04.2011 17:55) |
Adamec:indukcnu cievku som vymenil a stale nic |
Ja myslim ze by to mohlo byt tou vackou, skus ju vymenit a daj vedet ako si dopadol.. |
No ja zase myslim ze by to mohol byt ten falosny vzduch |
Filter alebo tesnenie medzi valcom akabrrátorom aj tam môže chytať falošný vzduch. Alebo môže byť zlá hladina benzínu v karbci teda neprepalvuje dostatočne komoru. Alebo nemá tlaky teda unik tlaku popod sviečku , poškodeny zavit? Alebo poškodený kábel pripojený na dynamo priamo. Ja som mal tak ulomený káblik a motorka nešla do otáčok v malých sa káblik dotýkal a jak mala vyššie už kable odskakoval a nešla. Skúšaj a potom daj vedieť kde bola chyba |
JaroEs:vzduchovy filter mam valcovy, nemam staru klasiku |
oka, no podla mna to moze byt falosny vzduch a to nemyslim ze by ho tahalo okolo karbca...skratka pretesnil by som komplet vsetko: klukovku, valec a hlavne hlavu....ak uz ani vtedy to nepomoze tak vymenit karburator (aj ked sa mi zda ze si pisal ze si ho menil), skratka ine trisky..vsetko co sa tyka karburatora |
No dnes som vymenil vackku a el. ako som pisal a stale nic |
a nemas ty nahodou tam polamane kruzky? |
ja som natym ties rozmyslal ale moto vobec by nastrtovala keby mala polamane kruzky ??? tesnenia mam klasicke klingerit a hermetik |
no tak ja by som ten klingerit a hermetik poslal kade lahsie a vsetko by som utesnil silikonom na vysoku teplotu samozrejmne. klingerit a hermetik sa pouzivali kedysi dááávno....a keby si mal polámane kruzky, tak sa mi zda ze by si aj mohol nastartovat, len vykon by bol žiadny |
ta mna to ucil fotrik ,ale original tesneia som kupil a tie su z klingeritu ???? ci |
no neviem uz ako s tymi kruzkami... |
nic ja skusim pozriet na kruzky a hned to zatesnim z cervenym silikonom na vysoke teploty,a este kde zozeniem kruzky ??? dajte linnk |
ja osobne by som pretenil vsetko a ked hovorim vsetko tak myslim ze aj bloky motora, vyhodil by som to tesnenie co tam mas a dal silikon. falosny vzduch moze tahat aj cez bloky okolo klukovky, takze uz keby som rozoberal, tak vsetko a spravil to poriadne...nezabudni odmastit jednotlive plochy |
JaroEs:ale ked ja som motor vzyvote nnemal na 250 rozobraty to bude problem ,keby to bolo take lahke ako na pioniery |
hm....tak si zavolaj niekoho kto to uz robil |
JaroES:raz tu generalku radsej puustim otca a on ma nauci dik za rady. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 77909 | Včera: 202726