Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim pani |
Ahoj v podstate pre Teba tam veľké rozdiely nie sú, keďže to vlastne chceš do malotraktora a nie na renováciu veterána. Rozmery a spôsob uchytenia je tam podobný, pokiaľ si pamätám, tak 559 mala iný karburátor (alebo len kryt), iný vzduchový filter, ale to na traktore nie je taký problém. Viac by Ti o tom vedel povedať nejaký veteránista, ja len lovím v pamäti. Peráky mali ešte 2 páky, jednu nakopávaciu a druhú na radenie, čiže rozdiel v štartovacom mechanizme a prevodovke. Doporučoval by som kúpiť funkčný motor z 559-ky a v prípade potreby ho meniť komplet. Alebo ešte skúsiť Motoservis Petra, Lovčica-Trubín, tam sa venujú JAWAM. Ale neviem čo je finančne výhodnejšie. Motor skús pozrieť v motoinzercii. Držím palce, ahoj. |
Ano je to perák.Presné označenie JAWA 250 typ 11.559-tka je samozrejme novší model,ktorý sa vyrábal od r.1962,naproti tomu perák sa vyrábal asi do r.1953. 559-tka má 14k,a perák má 10k.Na 559 je iný valec,spojka,karburátor aj iné uchytenie kolien výfukov. |
ak si nevieš rady,v Myslave je nejaká firma ktorá sa venuje Jawkám,ujo google Ti poradí kde presne |
zatial dakujem vsetkym, .... ale asi ten svoj sa pokusim pretesnit alebo neviem co s tym papa olej z prevodovky startuje ako sa mu chce a pritom oprava stala 5500sk |
Peráky mali medzi kartrami papierové tesnenie,skús ho zohnať (vyrobiť) a ešte jemne natrieť tmelom,malo by to pomôcť,držím palce. |
Ak to nepomôže,tak potom už len rovná platňa,brúsna pasta a zarovnať kartre,ale opatrne,lebo bude problém s prevodovkou. |
dduuro najlepeiš rozobrať prečostiť a medzi kartre sa da kupiť taký tmel červený , my sme to davali na 1203 pod vanu |
ano ten tmel mam ale tlaky v klukovej skrini ho bud vytlacial alebo stiahnu do vnutra (zle dosadacie plochy) |
Na rotor stačí dlhšia 8-čka šrouba,vyberieš vačku a potom tam nakrútiš tú šroubu,kľúčom zatiahneš až pokým rotor nezoskočí z kužeľa klukovky,potom treba sťahovák naprimárne koliečko a sťahovák na rozpolenie motora ktorý sa šroubami,ktoré držia stator,prikrúti do tých istých dier a strednou šroubou sťahováka sa tlačí na čap kľuky.taký sťahovák sa dá vyrobiť z hrbšej pásoviny(5mm),zmerať rozteč dier dynama a protiľahlých dier víka spojky a vyvrtať.Presne do stredu vyvrtať dieru na 10 šroub a navariť 10-nu matku a prerezať závit.Takýmto sťahovákom nieje problém vzbrať celú kľuku von. |
čo tak navariť na karter hlinníkový plech ale 2 potom ten tmel by nemalo vytláčať |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 129215 | Včera: 219021