Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Nazdar ludia. |
no idem cakat na odpovede s tebou... lebo mam to iste ..ale som steloval bohatost zmesi tak sa to napravilo ale stale to neni ono. |
Nie nie bohatost zmesi to nie je jemu zevraj sa to stalo pocas vozenia. |
...skuste chlapi vymenit sviecky.Ja som mal nieco podobne.Ked ju pozries je v pohode,aj na nizke otacky v OK,akonahle sa vo valci zvacsi tlak,zacne zle spalovat,a preto aj striela a nejde do otacok. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dusifuk001 (25.11.2006 17:41) |
Jo.Skúste vymeniť baterku,a potom ak to nebude ono,treba pozreť ventilový rozvod...či niesu chytené sedlá... |
hosi.kamos mal to iste, mal medzizavitovy skrat na zapalovani. dal si to previnut asi za 2000,- a odtedy ma pokoj. |
On vravel ze to malo cudny priebeh. |
no,najskor budemat malo paliva.Moze mat aj hrdzavu nadrz a ta hrdza mu zapchala privodnu hadicku,filter alebo karburator. |
To nie je baterka(to nie je Jawa 559 )-FISHER,karburator to tak isto asi nebude,ale skus ho vycistit(nedavam tomu velke sance),mate tam asi na figu CDI.Je ulozena priamo nad motorom.Kym je studena tak klape,ale ako nahle sa ohreje od motora tak zacne strajkovat(cca tu polhodinku co si pisal ENDURAK)Zmeni sa tam daky odpor alebo co.Moj brat StanleyP mal tento isty problem(alebo aspon podobny) a vyriesil to tak,ze CDI dal pod svetlo(predne) aby bolo chladene a ide to.Do kedy to neviem.....No moze to byt aj daky medzizavitovi skrat.Skus zamerat cievky.Hodnoty jednotlivich cievok ti mozem poslat ak ich nebudes vediet zohnat. |
Caute, ja som mal podobný problém na XT, a myslím že je to v tom karburátori. Ak som šiel dlhšie a daval som tomu dosť otáčok, chcel som zastaviť, tak skapala. A dosť ťažko sa to potom štartovalo. Ale dvakrát som karburátor vystriekal špeciálnym sprejom na na to určeným a odvtedy pohoda. Možno to v tom nebolo, neviem, ale pomohlo to. |
mozno upchaty vzduchovy filter,poskodena sviecka pripadne nieco z bohatost zmesi...mohol sa dostat nejaky sajrajt do pritoku a bolo.. |
začal by som od karburátora - čistota a kontrola ihly - mohla sa uvolniť poistka a ihla spadla dole . dalej vôle na ventiloch, a potom sa uvidí. Taktiež pozrieť či dostatočne stíha dotekať palivo do karbíka , napr. či nie je zalomená prívodná hadička , alebo zabláznený kohút v nádrži. |
Tak ta ihla mozno.Ale kohutik ci hadicka?Vsak napisal,ze ked prida viac plynu,tak zacne vynechavat,strielat.Keby bol zapchany napr.kohutik tak to zacne robit po dlhsom drzani plynu(nestiha dotekat).Ale ak to spravi hned,ked je plny karburator,tak to benzin nebude.Jedine ak by ta ihla,comu tiez neverin.A pise,ze cca po takej polhodine to zacne robit.A tu polhodinu do vtedy stiha dotekat,alebo co...????Myslim si ze je to nieco s elektrikou,najskvor CDI ako som uz napisal!!!!!!! |
DRJan:...to ked je sviecka cierna presne neviem....tusim len,ze je bohata zmes.Skus ju vymenit za novu.Ja si myslim,ze to na 70% bude ono.Mozno sa mylim.Vyskusaj a daj vediet. |
Dusifuk: aj z karbika mi tecie prepadovou hadickou benzin ked s moto pohybem, tak co to moze byt? |
zaby vysoka hladina v karbiku?? ale z nicoho nic? Upravené 1 krát. Naposledy upravil DRJan (26.11.2006 16:34) |
DRJan-Na mojej byvalej DR mi tiez benzin tiekol cez prepad a za to isla.To ze mas ciernu sviecku je sposobene zlym spalovanim.Mate tam nieco s elektrikov a hotovo.Ak chcete kludne sa utesujte s karburatormi a benzinom ale aj tak vas ta elektrika neminie.Myslim to vazne.DUSIFUK-aj na tej tvojej KLR(toho casu mojej) robilo toto iste.Karbos som mal 100krat dole a nic.Strielala,brchtala add.Aj sviecka bola cierna.Bolo zle zapalovanie-CDI.Pomohlo zapalovanie s Favorita Forman.Slo to ok az na startovanie.Kopala jak svina.Brala si len ten väcsi predzapal.Tak isto brasko na XL mal ciernu sviecku atd.Nie nebola to zmes,ale zapko.Tebe ENDURAK by to Favoritacke zapko neslo ako ani bratovi na XL,lebo honda ma ine vystupne hodnoty cievok ako KLR a inak sa jej meni predzapal ako u KLR.Daj na moju radu a skus si od nejakeho kamosa pozicat CDIcko z XL(teraz na zimu mu je aj tak na figu) a budes vidiet ze s usmevom na tvary napises,ze to ide. |
Endurak, tiez som mal kedysi ten isty problem s XL-kou. Na volnobehu isla v pohode, ale po pridani okamzite mala problemy a skapala... Po vycisteni karburatora, vymene sviecky, riadiacej jednotky som dal previt hlavnu cievku zapalovania. Problem bol prave v nej, motorka odvtedy isla v pohode. Upravené 1 krát. Naposledy upravil juod (27.11.2006 12:28) |
Juod-konecne sa niekto nasiel kto k tejto problematyke pristupuje s rozumom.Uz som prestaval dufat... .S tou cievkou mas asi pravdu.Cital som niekde ze na XL casto odchadza,aj ked ja osobne som sa s tym nestretol. |
Viete co sa mu stalo? |
Podobny pripad som mal na KLR 600 a bolo to CDI ,ale najskor by som spravil menej nakladne veci vole ventilov,karbec ,vz. filter,sviecky ,a este by som zmeral tlaky vo valci .Potm by som to riesil dalej |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 307416 | Včera: 168267