Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím..mám taký problem po zohriati motora mi čosik klepe...neviem či su to ventily alebo rozvodovka alebo piest.Za studena je pekne tichučký. |
A čo by si potreboval vediet, či nám to len oznamuješ??? |
najprv napis pred akym casom bola robena go a coho a potom sa budeme moct k niecomu vyjadrit. |
XT maju problem s piestom ,hlavne rocniky okolo r.v. 89 . Maju nyzucky piest a casto u starych rocnikov su tie piesty uz zo znacnou volou a pri kompresi ho kruti vo valci a tym klepoce a vydava zvuk ako by ojnica mala velku volu -bude to klepat viac a viac az kym neutrhne spodnu cast piestu . Je ale mozne ze tam je i ina vada ale to cez pismenka sa poriesit neda -najskor je to v pieste . |
mafoR1: ale on pise, ze mu to klepe po zohriati. Keby to bol ten piest, tak by to klepalo aj za studena, kedze piest sa teplom roztiahne viac ako vlozka, pokial je zelezna a u XT-cka predpokladam, ze je. Ale nehadam sa, XTcko som nikdy nejazdil a ani nerozoberal. |
jednovalce klepu samo o sebe co je citelne aj v otrasoch masiny . Ked je vsetko teple tak vsetko sa uvolni tak i klepanie je viac pocut . Mozu klepat aj ventile ,moze aj retaz ale na XT sa da retaz dosponovat . Tazko takto daco riesit .Ine je ked to clovek pocuje . Ja som mal dve XT a kazda mala problem s piestom . Za studena to nebolo moc pocut ked ze ten motor robi randal sam o sebe ale ak sa to zohrialo tak piest uz bolo pocut . Treba to len rozobrat a kuknut co s tym ma . |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 232183 | Včera: 173145