Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
(viem ze drag star 1100 bol uz viac krat diskutovana tema ale ohladom motora som sa toho vela nedozvedel |
ano je to pravda s tym zadnym valcom. zadny vydrzi 150.000 a predny 200.000 km |
Tých hlúpostí, čo ti tu vypisuje Maňána sa nemusíš báť, keď si po 87 500 km vymeníš valce predný za zadný (a naopak). Potom ti obidva vydržia rovnako - 175 000 km |
Mam Draga a tiez som pocul taketo famy. Zial do dnesneho dna som sa nezoznamil s nikym kto by mi ich potvrdil. Dokonca ani chlani co mali Viraga to nepotvrdili a tie uz maju zopar kilometrov za sebou. |
drtic ked budes pocut jemne cinkanie tak to nejde ježíšek ale zadný valec ti dáva zbohom... |
Pripájam sa s konštatovaním, že ani môjmu Dragu po ubehnutí cca 25 000 km nič nie je. A vôbec ho nešetrím. Keby bolo niečo pravdivé na fámach, že odchádza zadný valec myslím si, že by japončíci okamžite tento problém riešili a nemontovali tento vzducháč do nových modelov Star s ešte väčším objemom a výkonom. |
a na margo vsetkych vzduchom chladenych dvojvalcov: ako je to s prehrievanim sa motora napr. ked sa cez leto motorkar "zasekne" v dopravnej zapche, alebo proste musi ist pomaly a je teplo?? Musi ist na pivo a nechat schladit aj seba aj motorku alebo motorka zvlada taketo vedraaa? |
pocuj ache, ak uvazujes nad dragom, tak si ho kup, je to vyborna motorka vo svojej triede. sam si ho kupim, ked budem velky. |
acheron ak ti ide iba o motor z dragu tak poznam niekoho kto zufalo predava bulldoga... |
Manana: |
FaDe: Si si istý? Nepočul si ešte nikdy o rozvydlenej ojnici |
No na Bulldogovi je rovnaky motor a na boku motora je taka volovinka, ktora usmernuje prud vzduchu na zadny valec. |
len tak pre úplnosť , aby sa FaDe nečudoval , že ako sa potom tie ojnice šroubujú - HD má valivo uložené, kľuka je lisovaná ako na dvojtakte , a aby sa to nerozsypalo, tak na ojničnom čape zvonku zotrvačníkov sú ešte kontramatky.a jestvuje ešte jeden patent hlavná ojnica valivo uložená na čape má taký výrastok a na ňom je na púzdre nastoknutá pomocná ojnička . napr Manet 90 -dvojpiestový jednovalec. |
BTW ta hlavna ojnica sa tiez nazyva "matičná" a napr. aj hviezdicove motory su takto konstruovane... |
FaDe - výfuky pri výmene olejového filtra na dragu dávať dole nemusíš, stačí ich povoliť , povoliť pravú stúpačku a pri troche šikovnosti idú dekle zdemontovať. Ozaj, a žiješ vôbec ? |
FaDe - ja sa zas smejem ked menim olejovy filter, podla pokynov vyrobcu, raz za 20 000 km. Ako casto to musis robit ty? |
fade, raz na dochodku si kupim XVS 1100 "chopprer" a vytunujem ho tak ukrutne, ze presprintuje dokonca aj maraudera |
manana - pises ako by ta Suzuki zamestnalo |
joj to som nerad, snazil som sa napisat fakty, bez toho aby to vyznelo diskriminujuco. mozes si to vylozit aj takto: LC je oproti XVS neobratnejsi, jeho dobromyselnost a kila navyse je na ukor dynamiky, a skutocne som zhanal XVS ale LC prislo do rany v dobrej vybave, a nelutujem - na cestovanie to mas jedno ako druhe, ale samozrejme ludia nad 190cm pojdu do intrudera. taaak ale poznam aj nejakych co sa krcia na marauderi |
|
Vadim, karol1: ufff no ale stale je to posunute o hrubku ojnice nie? Ale pravdupovediac som terminus technicus rozvidlena ojnica este nepocul... |
FaDe - ten hriankovac medzi valcami by som dal este prechromovat. |
FaDe: Tým "Y" som ti len chcel nenápadne naznačiť tvar ojnice. Ale zdá sa, že to nestačilo, tak to skúsim ešte raz: |
Dakujem za nazorne vysvetlenie, uz aj na ZS som mal v oblube vyuku s tymi obrazkami na velkych platnach na prirodovede |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 71877 | Včera: 228641