Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Ako je to s motorom Yamahy Drag star 1100?? - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuAko je to s motorom Yamahy Drag star 1100?? - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
26.10.2005 12:51

Ako je to s motorom Yamahy Drag star 1100??

AcHeRoN
 Čoprák 

Ikona

(viem ze drag star 1100 bol uz viac krat diskutovana tema ale ohladom motora som sa toho vela nedozvedel :-) )
Chcel by som sa vas spytat, ake mate skusenosti s motorom u Yamahy drag star 1100 (classic)? myslim napr. vykon(vzhladom na velkost motorky), narocnost na udrzbu, popripade kazivost.
Motor drag stara 1100 je vlastny vynoveny motor z Viraga 1100?? A uz som pocul take "famy", ze sa ovela skor opotrebuje zadny valec koli nedostatocnemu chladeniu vzduchom. Tak ci je to pravda, a ak je to trocha pravda, co z toho vypliva?
Tak som sa rozhodol, ze naco rozmyslat nad "famami" ci su pravdive, radsej sa spytam na skutocne skusenosti motorkarov. Dik za odpovede ;)


26.10.2005 13:37

Re: Ako je to s motorom Yamahy Drag star 1100??

manana
 Edvenčr 

Ikona

ano je to pravda s tym zadnym valcom. zadny vydrzi 150.000 a predny 200.000 km :-D


26.10.2005 13:45

Re: Ako je to s motorom Yamahy Drag star 1100??

Tých hlúpostí, čo ti tu vypisuje Maňána sa nemusíš báť, keď si po 87 500 km vymeníš valce predný za zadný (a naopak). Potom ti obidva vydržia rovnako - 175 000 km :-)))


26.10.2005 13:51

Re: Ako je to s motorom Yamahy Drag star 1100??

DrTic
 Čoprák 

Ikona

Mam Draga a tiez som pocul taketo famy. Zial do dnesneho dna som sa nezoznamil s nikym kto by mi ich potvrdil. Dokonca ani chlani co mali Viraga to nepotvrdili a tie uz maju zopar kilometrov za sebou.
Okrem toho tie valce nie su rovno za sebou (aj ked to tak vyzera), ale su vychylene do stran, tazkze aj zadny valec sa chladi.
No nic, ja mam na XVS 1100 A okolo 35 000 km a zatial vobec nic sa nedeje.


26.10.2005 14:04

Re: Ako je to s motorom Yamahy Drag star 1100??

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

drtic ked budes pocut jemne cinkanie tak to nejde ježíšek ale zadný valec ti dáva zbohom... :-))) ale ne.... pocul som to aj ja.. ale kamarat ma velkeho draga uz treti rok a zatial nic


26.10.2005 14:31

Re: Ako je to s motorom Yamahy Drag star 1100??

rajcak
 Turista 

Ikona

Pripájam sa s konštatovaním, že ani môjmu Dragu po ubehnutí cca 25 000 km nič nie je. A vôbec ho nešetrím. Keby bolo niečo pravdivé na fámach, že odchádza zadný valec myslím si, že by japončíci okamžite tento problém riešili a nemontovali tento vzducháč do nových modelov Star s ešte väčším objemom a výkonom.


26.10.2005 15:34

Re: Ako je to s motorom Yamahy Drag star 1100??

AcHeRoN
 Čoprák 

Ikona

a na margo vsetkych vzduchom chladenych dvojvalcov: ako je to s prehrievanim sa motora napr. ked sa cez leto motorkar "zasekne" v dopravnej zapche, alebo proste musi ist pomaly a je teplo?? Musi ist na pivo a nechat schladit aj seba aj motorku alebo motorka zvlada taketo vedraaa?


26.10.2005 15:40

Re: Ako je to s motorom Yamahy Drag star 1100??

manana
 Edvenčr 

Ikona

pocuj ache, ak uvazujes nad dragom, tak si ho kup, je to vyborna motorka vo svojej triede. sam si ho kupim, ked budem velky.


26.10.2005 15:49

Re: Ako je to s motorom Yamahy Drag star 1100??

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

acheron ak ti ide iba o motor z dragu tak poznam niekoho kto zufalo predava bulldoga...


26.10.2005 19:20

Re: Ako je to s motorom Yamahy Drag star 1100??

FaDe
 Edvenčr 

Ikona

Manana: :-D :-D :-D ty hovadisto... sa ti machruje s tou LC-ckou... Neverim Ti ani slovo... LC za Draga :-O to asi tazko :-D

Apropo: ze by si dosiel ukazat.... ani sa neozves... Kua...

Acheron: jedna vec je na Drag Staroch uzasna a musim sa jej vzdy smiat... na vymenu olejoveho filtra musis dat dole vyfucky :-D A ked si myslis ze ich iba odmontujes z hlav a das dole tak sa mylis... zevraj ich treba rozobrat, rozumej kolena od tlmicov... Nevidel som, pocul som, no od dvoch nezavislych ludi.. :-D :-P

So zivotnostou motoru by som si starosti nerobil... A ano je to vynoveny motor z viraga bachnuty do noveho ramu... To potvrdzuje aj to ze pani inzenyri pri tejto transplantacii nemysleli na vsetko - olejovy filter a vyfuky... ;-)

DrTic: uff no ja som este nevidel motor do V ktory by mal valce rovno za sebou... :-O :-D ako by asi vyzerala klukovka a ojnice? Aj keby to bol HD a mal jeden ojnicny cap, vzdy musi byt jeden valec posunuty minimalne o hrubku ojnice ;-)

FaDe-MARAUDER


26.10.2005 19:31

Re: Ako je to s motorom Yamahy Drag star 1100??

FaDe: Si si istý? Nepočul si ešte nikdy o rozvydlenej ojnici :-O ? HD tento systém používajú bežne, ale aj ďaľší výrobcovia. Na pôdoryse to vyzerá ako taká súlož dvoch ojníc :-D


26.10.2005 23:58

Re: Ako je to s motorom Yamahy Drag star 1100??

agressor
 Geriatrik 

Ikona

No na Bulldogovi je rovnaky motor a na boku motora je taka volovinka, ktora usmernuje prud vzduchu na zadny valec.
www.mcnews.com.au/Wallpaper/Yamaha/BT1100...
(na obrazku pod tym lesklym plechom)


27.10.2005 6:54

Re: Ako je to s motorom Yamahy Drag star 1100??

karol1
 Bahniak 

Ikona

len tak pre úplnosť , aby sa FaDe nečudoval , že ako sa potom tie ojnice šroubujú - HD má valivo uložené, kľuka je lisovaná ako na dvojtakte , a aby sa to nerozsypalo, tak na ojničnom čape zvonku zotrvačníkov sú ešte kontramatky.a jestvuje ešte jeden patent hlavná ojnica valivo uložená na čape má taký výrastok a na ňom je na púzdre nastoknutá pomocná ojnička . napr Manet 90 -dvojpiestový jednovalec.

vzducháč znáša prehriatie oveľa lepšie ako vodník. vodník je limitovaný teplotou varenia kvapaliny , ktorá sa zvyšuje natlakovaním systému , čiže tak do 110 stupňov pri vode,vzducháč znesie prehriať aj na 180 stupňov bez následkov.


27.10.2005 7:03

Re: Ako je to s motorom Yamahy Drag star 1100??

Richie
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

BTW ta hlavna ojnica sa tiez nazyva "matičná" a napr. aj hviezdicove motory su takto konstruovane... 8-)


27.10.2005 8:20

Re: Ako je to s motorom Yamahy Drag star 1100??

rajcak
 Turista 

Ikona

FaDe - výfuky pri výmene olejového filtra na dragu dávať dole nemusíš, stačí ich povoliť , povoliť pravú stúpačku a pri troche šikovnosti idú dekle zdemontovať. Ozaj, a žiješ vôbec ?


27.10.2005 8:53

Re: Ako je to s motorom Yamahy Drag star 1100??

DrTic
 Čoprák 

Ikona

FaDe - ja sa zas smejem ked menim olejovy filter, podla pokynov vyrobcu, raz za 20 000 km. Ako casto to musis robit ty? >:-)
Inak ja by som Draga za LC nevymenil nikdy.


27.10.2005 10:36

Re: Ako je to s motorom Yamahy Drag star 1100??

manana
 Edvenčr 

Ikona

fade, raz na dochodku si kupim XVS 1100 "chopprer" a vytunujem ho tak ukrutne, ze presprintuje dokonca aj maraudera >:-)

drtíplášť, nemozem porovnavat, na classicu na rozdiel od choppra som sa neviezol, LC je jednoducho o par centi priestrannejsi, obyvackovatejsi, asi aj neohrabanejsi, ale myslim ma o dost lepsiu spotrebu vo vyssich rychlostiach. proste taky dobromyselny "buddy" na dlhe cesty.


27.10.2005 12:46

Re: Ako je to s motorom Yamahy Drag star 1100??

DrTic
 Čoprák 

Ikona

manana - pises ako by ta Suzuki zamestnalo :-D Ale kazdy mame svoje dovody preco sme si kupili to, co sme si kupili.
Spaja nas vsak to, ze sme si nekupili to, co si kupil FaDe. :-D


27.10.2005 13:09

Re: Ako je to s motorom Yamahy Drag star 1100??

manana
 Edvenčr 

Ikona

joj to som nerad, snazil som sa napisat fakty, bez toho aby to vyznelo diskriminujuco. mozes si to vylozit aj takto: LC je oproti XVS neobratnejsi, jeho dobromyselnost a kila navyse je na ukor dynamiky, a skutocne som zhanal XVS ale LC prislo do rany v dobrej vybave, a nelutujem - na cestovanie to mas jedno ako druhe, ale samozrejme ludia nad 190cm pojdu do intrudera. taaak ale poznam aj nejakych co sa krcia na marauderi :-D
to su uz debaty ku pivu samozrejme aj s fadem ak bude priviazany o stolicku :-)))


30.10.2005 9:34

Re: Ako je to s motorom Yamahy Drag star 1100??

FaDe
 Edvenčr 

Ikona

:-D :-D :-D
ja sa nekrcim, ja mam predkopy ;-)
deticky, deticky, len si ohovarajte... ked dospejete, pochopite co je dobra motorka :-D na Maraudra treba vyzriet :-P

manana: no pravdupovediac existuje na slovensku, presnejsie v TT jedna XVS 1100 ktora ma pred dvoma rokmi asi na mesiac vazne psychicky nalomila :-D Je nadherna, ale za jej cenu by som mal 2-3 Maraudrov :-P

Pre inspiraciu do tvojho dochodku toto je ona, neviem ci ju poznas...

www.marauders.sk/DragStar1.jpg
www.marauders.sk/DragStar2.jpg

FaDe-MARAUDER


30.10.2005 9:43

Re: Ako je to s motorom Yamahy Drag star 1100??

FaDe
 Edvenčr 

Ikona

Vadim, karol1: ufff no ale stale je to posunute o hrubku ojnice nie? Ale pravdupovediac som terminus technicus rozvidlena ojnica este nepocul...

Apropo Vadim, ty, ktory tu casto buzerujes za gramatiku, si v poslednych par prispevkoch urobil hodne hrubok ;-) skontroluj si to... :-D


30.10.2005 10:21

Re: Ako je to s motorom Yamahy Drag star 1100??

agressor
 Geriatrik 

Ikona

FaDe - ten hriankovac medzi valcami by som dal este prechromovat. >:-)


30.10.2005 10:58

Re: Ako je to s motorom Yamahy Drag star 1100??

FaDe: Tým "Y" som ti len chcel nenápadne naznačiť tvar ojnice. Ale zdá sa, že to nestačilo, tak to skúsim ešte raz:
Tvoje "l" sa zasunie do môjho "Y", ako by ho stelo vytrtkať. Obidvoje - l aj Y si na hlavy nasadia prilby (to sú piesty). Začína VEĽKÁ TRTKAČKA a prilby (piesty) lietajú v jednej osy alebo aj osi ako zbesilé >:-)

Už chápeš chlapče?


30.10.2005 12:14

Re: Ako je to s motorom Yamahy Drag star 1100??

FaDe
 Edvenčr 

Ikona

Dakujem za nazorne vysvetlenie, uz aj na ZS som mal v oblube vyuku s tymi obrazkami na velkych platnach na prirodovede >:-)

:-D



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 18617 | Včera: 325761