Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
|
picasaweb.google.com/TengoSVK/CBFManual?authkey=Gv1sRgC... |
www.uploadcity.com/?q=honda+cbf+125+manual |
V manuáli je návod ako nastaviť ventily, tak by nemala mať problémy. |
vôla má byť u sacieho ventilu 0,08 mm a výfukového 0,12 mm. Nadstavovanie sa vykonáva ak je piest v hornej úvrati kompresného zdvihu, keď je sací aj výfukový ventil zatvorení. Motor sa otáča rotorom alternátora, aby značka T na rotore bola vyrovnaná s vyrovnávacou značkou na skrini kľuky. Nastavenie sa vykonáva uvoľnením poistnej matice a otáčaním nastavovacej skrutky tak aby bol cítiť ľahký odpor pri vložení listovej mierky. |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil Eliska (05.04.2011 11:31) |
Podívala jsem se, ale bohužel je tam jenom těchto 7 manuálů: |
Poradim ti ale bude to na dlhšie trvanie. |
S Googlem sice neumím moc vyhledávat, ale to už jsem taky opakovaně zkoušela... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 59050 | Včera: 127571