Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Dnes som musel z mesta tlačiť suzu až domov. Nechcela naštartovať a typujem to na vybitú baterku. Doma som ju vybral a dal nabijať. Mám gelovú FIAM. Ale mam nabíjačku, ktorá nabíja sama /nedá sa regulovať/ a nabíja mi už dve hodiny silou 4A a baterka je normálne horúca. Nechať ju nabíjať, alebo to radšej vypnúť /može ju roztrhnúť?/ |
Pokial máš naozaj gelovú a nabíjaš ju obyčajnou nabíjačkou, tak zbohom aj s batohom.na gelovku iba pulznou ( napr.lidlackou) Však tu je o tom milion tém,prečo nečítaš? |
Už som ju vypol. No už je asi fajront. Vydulo trochu ten vrchný kryt. A akasi je oblejšia. Čítal som nejake prispevky ale to bolo stale to iste "aku kupiť..." |
kazdy si sem pise svoj nazor ktory pocul od babky na ulici potom sa clovek co to potrebuje dozvie aj spravnu informaciu aj nespravnu a potom vznikne to co kazdy ocakaval....niekto si dojebe baterku. ja sa ani necudujem. ale ked som si neni isty aspon sa nehadam do krvi :P |
tonny: nemusi sa iba pulznou, da sa aj obycajnou, ale na velmi malicky prud. trva to ale o dost dlhsie. Prave koli tomu, ze je uzavreta a neda sa do nej doliat elektrolyt ktory sa odpari. Nafuknut by sa nemala, mala by mat bezpecnostny ventil a cez neho fucat ak do nej niekto husti viac ako znesie. Ak sa ti nafukla, tak je len dobre, aspon si mozes kupit novu, nejaku kvalitnejsiu. |
No, takže dal som baterku na 15 min do mraziaka, aby sa ochladila a ona aj spľasla, len vrch je trochu deformovaný. img84.imageshack.us/i/batj.jpg/ Boky su skoro v rovine, tie kratšie maju menšiu vypuklinku, ale už to je ovela, ovela lepšie. Skušal som ju odmerať, ma 13,04V. Potreboval by som ju zapojiť a vyskúšať, či bola chyba v nej, alebo v motorke, ked nešla. Môžem ju teraz zapojiť a naštartovať? Nepokazím stým niečo na elektrike? |
brumm: Keď už bola okrúhla jak torta, a vychladená v mrazničke, tak si na ňu mohol nastoknúť sviečku a takto pekne osláviť svoje jubilejum na motor ide! Živjó |
brumm nehnevaj sa na mňa ale ty si prírodný úkaz, Pat a Mat z rozprávky a je to..... sú proti tebe odborníci ako vyšití, robíš všetko naopak, keď som si čítal tvoje príspevky pri výmene oleja neveril som vlastným očiam...., najskôr sa pýtaj a potom niečo rob..., ak to nevieš tak oľutuj pár € a nechaj to na odborníkov, prajem ti veľa šťastia živote..... |
To jej robis dobre soky Najprv ju prehrejes nabijackou...potom ju das do mrazaku... Clovek by si myslel ze 46 rocny chlap uz bude mat rozum. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (30.03.2011 16:04) |
Hentú baterku by som už do mojej motorky nedával. Zainvestuj radšej a kúp si novú. Takú aká tam má byť. |
17.4.2010- zámena oleja -v zábehu |
Chlapi, moto ide. Nahodil som baterku a chyta na prvýkrát. Som sa bal, že sa tam niečo pokazilo, ale je to v pohode. To som strašne rád. |
do motorky ju uz nedavaj, aj ked nemuselo by sa nic stat, ale aj tak uz kapacitu mat nebude, ked z nej vyfucal elektrolyt. Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (30.03.2011 19:04) |
Baterky, batérie, akumulátory a podobná háveď, ktorá nám dokáže znepríjemniť život. |
Ale da sa velmi lahko zistit či ma baterka aku taku kapacitu. Nechaj svietit svetla aspon 10 nim a potom skus nastartovat. |
OK, brumko. Tak že vraj nech vydrží ešte dlho. Ale fakt! Vážne to myslím. |
No chlapi, zle je. V nedelu mi znovu baterka odišla, tak som ju nabil. Dnes zase len tak chytila. Vyzera to na zlu baterku... Jeden chalan mi ale poradil odmerať, či mi to vlastne dobíja. Ja som akurat teraz robil take merania a vyšlo mi: Volnobeh 13V, pridanie otáčom na 2500 15V pridanie na 5000 otáčok pomalé stupanie až na 18V. Po zasvieteni svetiel kleslo na 14-15V- po zasvietení aj dialkový kleslo na 12,5-13,5V. Prešiel som si zopár tém a mam taký blbý pocit že asi je v ťahu regulator. Ale zase jeden na suzukisv.cz písal, že pri pokazení regulátora ide aj na volnobeh 18V, tak teraz neviem |
brumm: vsak uz prestan riesit pitchoviny a kup novu baterku. |
len či vyrieši prebijanie kupenie novej baterky, myslim že tych 18V aj tu novu baterku odpali |
novej baterke sa nevyhnes a nevyhol by si sa uz po tom, ci ti z nej vyfucal elektrolyt. Regler daj niekomu premerat, alebo aspon poriadne ociti kontakty. Prechodovy odpor na zaoxidovanych kontaktoch vie by svina. |
kup si toto a mas to poriesene nabijanie aj gelovej baterky : |
Volakedy sme kukávali vtipnejší vyhráva a teraz stačí čítať diskusie na motoride... |
milovin: hej, hej, v poslednej dobe to tu srsi vtipom... |
vam je do smiechu, ale jom predbežne dojazdil. |
brumm: regler novy original nepotrebujes, regler mozes dopasotv z hoci coho, co pouziva rovnaky typ baterky ako tvoja moto (gel, agm, vrla....), len aby zvladol dostatocne velky prud aky potrebujes. Princim je vzdy ten isty. |
Ak si nebudes vediet rady tak mi napis mozno si najdem kusok casu |
Spike, dik. Ja som dnes kupil novú gelovú baterku Prešiel som všetky české fora a našiel som, že byva častá chyba v ukostrení reglera. Zajtra by som to pozrel a ked nepomože, tak by som ti napísal. |
18V je veľa ! - pozri regulator napätia Upravené 1 krát. Naposledy upravil mode (19.04.2011 12:16) |
brumm: spravne na to ides, lebo keby regler bol uplne mimo, tak bez svetiel tam mas daleko viac ako 18, dovolim si povedat az ku 40V. O tych kontaktoch som ti uz pisal vyssie. ak ho mas ukostreny len skrutkou, ktoru je prichyteny, tak to poriadne ocisti a skus tam dat aj vodivu vazelinu. Nezoxiduje ti to tak skoro. |
Zdravas. Nechcem zakladať novú tému, tak sa pýtam tu. Môžem nabiť motobatériu z SV-650ky na klasicekj autonabíjačke (12V10A) ? Osobne si myslim, ze ano, ale chcem mat istotu...vdaka |
Ak mas gelovu tak nie Upravené 1 krát. Naposledy upravil scrolo1 (27.05.2013 17:53) |
Nie!!! Ale keby si si aspon precital, co pise na tej baterke, tak by si sa ani pytat nemusel. |
Co snej chces mat tortu ako tu pisali chalani Upravené 1 krát. Naposledy upravil scrolo1 (27.05.2013 20:07) |
Fajn, moja chyba, vlakno som necital,sorry, nemam cas. Baterku potrebujem narychlo nabit, nemusi byt nabita na 100%, bohuzial rychlo zohant inu nabijacku ani bateriu neviem. Docital som sa o rychlonabijani prudom 4-5A po dobu 1 hodiny. Nabijacka, ktoru mam ma nakoniec nabijaci prud iba 5A, viem, ze je to krajne riesenie, ale uskodilo by jej to aj po iba cca 10min.? Potrebujem len nastartovat dlhsie odstavenu motoku. |
No vidis. Ako som vravel, staci precitat, co pise na baterke. Ked tam mas napisane, ze ju mozes kratkodobo nabijat 4-5A. Tak hodina je celkom dost. Ale na pol hodinku ju tam kludne pripoj. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 73957 | Včera: 202726