Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Mám taký malí probmémik, cez zimu som sa rozhodol rozobrat na moto čo sa da..:D a to aj motor, a cely som ho mal rozobraný a teraz po zime ze davam do kopy setko a sa mi stalo to že nejde naštartovať, proste iskru hadže všetko ale neodpáli, takže v čom som mohol spraviť chybu alebo ako nadstaviť správne aby šla.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Polda (26.03.2011 13:32) |
pockaj skocim si po vestecku gulu a hned ti poviem co si domrvil. len nad tym prosimta zatial nerozmyslaj aby si na to nahodou neprisiel skor ako ja |
dam ti radu polej to benzinom a zapal totu cinu |
určite si pokazil časovanie ventilov,alebo nastavil zlú vôlu tak nieje kompresia. |
fuu, až na jeden koment každy osočuje radšej nenapište nič!! |
Polda: A čo si čakal? Karafiáty? Každý určite s Tvojho skvelého popisu problému na 100% vie, kde je problém... Skús popísať bližšie Tvoj problém, čo všetko si rozobral, ako si to zložil a tak... |
No to si si zavaril ja osobne by som sa nepustil do motoru...teda rozobrat ho do srobika, este plasty a ostatne veci dobre, aby sa vycistilo, ale naco motor?k comu to pomohlo? |
polda ty si pacient. ako si mohol rozobrat motor a neoznacit si polohu casovania. modli sa aby si to casovanie nastavil aspon ako tak dobre. ak nie tak si mohol odjebat ventile, piest aj ojnicu a mozno aj celu hlavu. MODLI SA A AK SA NEVIES MODLIT PRIPRAV SI PORIADNY BALIK PENAZI. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (27.03.2011 9:44) |
Ale ja som si to značil všetko, no mal som dole hlavu valce, noo a dal som nove piesty kružky, menil som gufera na ventiloch a neviem či som nhodou nepretočil o par zubou vačkovku, fakt neviem.. len by ma zaujimalo ako zisťim kedy je dobre časovanie.. |
;) jj namudrejšie dik všetkym za normálne rady .. |
A ešte neviete náhodou aké sú rozmery vôle ventilov? |
Davno pradavno,ked tie čopre vyšli,som nastavil na 0,10.Maš tam risky na vačkovom hrialeli.Len vytiahni sviečky,aby si zistil kde je piest ked sa budu risky stretat.Podla toho to ide nastavit.Je to prplava robota ,ale ked sa pohraš a nebudeš hned panikarit,spraviš to.Je to jednoduchy motor.Mne vtedy niekto ked som menil klzne ložiska na vačkovom hriadeli poprehadzoval rozvodovu retaz voči ozubeniu.Rospočitaj si 4 doby a nieje problem.Ked sa ti bude zdat že si v koncoch,prestan a vrat sa na druhy den,Osobne som to tak urobil.V klude popremyšlal.Motor potom šlapal ako mal.Na to treba klud,ale hovorim jeto jednoduchy motor,nič zložite. |
v skole sme sa ucili take zakladne pravidlo NERUSAJ HOVNO KYM NESMRDI.....naco si to rozoberal ked to islo? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 69709 | Včera: 161085