Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim Vas pani bratia, mam problem s radenimm rychlostí smerom hore. Každá rýchlosť asi len okrem 5 prevodoveho stupňa ide cez zuby. Keď radim smerom nadol teda 5,4,3,2,1 radenie funguje normalne, teda bez zubov.Este som spozoroval, ze ked rychlosti smerom nahor zaradim v mensim otackach motora, tak ide zaradit dobre. Problem je najmä vtedy, ked mam zaradenu napr. 2jku a idem preradit do 3jky pri jazde do kopca tak sa mi to bez riadneho medziplynu nepodari bez zubov. |
Ciao, To ty si siel v sobotu s vystavy na motorke?Stretli sme sa na pumpe trochu kecali.Ako si dosiel, nechitil ta sneh? |
Ahoj, nie nebol som to ja, mozno mas na mysli chalana zo Ziaru nad Hronom. Ale pozname sa, tak mu mozem odkazat. |
Aha, lebo tiez mal introsa 800 a vravel ze doma ma savage este Upravené 1 krát. Naposledy upravil Intokiko (22.03.2011 20:05) |
Tak najprv porieš spojku . Ano môže byť zavzdušnená |
Super, to zavzdusnenie ma napadlo, len otazka je, preco ide radit z 5 dole bez problemov? |
Ako sa vlstne odvzdusnuje kvapalinova spojka? |
Brazel, podla teba, to radenie ako som ho vyssie opisal, moze byt pricina spojka, lebo nezda sa mi , ze by bola spojka nejaka mäkka |
TAK, SPOJKA ODVZDUSNENA,RADENIE RYCHLOSTI SA NEZMENILO, RADENIE SMEROM HORE 2,3,4 CEZ ZUBY, RADENIE DOLE IDE LAHKO, viete mi poradit co to dalej moze byt? |
Zdar, aj na mojej mašine to tiež "ide cez zuby" , údajne je to u tohto typu normálne. |
darkarcher skus radit pri inych otackach vyskusaj viac moznosti. Mozno len treba zmenit styl pri ktorom radis . Ked hovoris ze spojku mas odvzdusnenu . |
en500, da sa radit aj inak ako packou a cez spojku? |
Pavel47 > vozil som sa aj na inom intrudri VS 800 a tam to ide zaradit krasne bez jedineho zubu, preto tomu nerozumiem, aj znacku oleja som zmenil, a nic, nepomohlo. Upravené 3 krát. Naposledy upravil darkarcher (05.04.2011 16:15) |
darkarcher...spojka by mala byť tvrdšia....musíš cítiť pri stláčaní ako sa rozťahujú lamely...pri zaradení jednotky sa stane čo ? |
spojku skus vyskusat tak ze pri nastartovanom motore zaradis jednotku, motorkou ti nesmie trhnut a pri zaradenej rychlosti a stlacenej spojke ti nesmie motorka tahat dopredu tak zistis ci spojka dobre vipina .Ale to je asi logicke a smiesne to vie asi kazdy " ak to spravne funguje tak potom mozu byt unavene struny na radiacom segmente alebo nieco s nim. Ten segment sa nachadza za alebo lepsie povedane pod spojkovym kosom. Ak nie to, tak potom uz jedine len riadiaci valec ktory sa nachadza rovno v prevodovke a v jeho drazkach sa pohybuju riadiace vidlice ktore mozu byt tiez ohnute, ale to by sa ti tazko radilo aj nadol si myslim a ked byvaju unavene struny na tom riadiacom segmente tak sa to vecsinou prejavuje tak ze niektoru rychlost vobec alebo len strasne tazko zaradis riadiacou pakou hybes hore alebo nadol ale rychlost ti vobec nechce zaskocit . podla mna to mas len tou spojkou |
Ked dam jednotku, tak trosku sklbne s motorkou( inac niekto mi tusim hovoril, ze pri zaradeni jednotky je to normalne, myslim sklbnutie s moto/, ale ked stojim na mieste a mam zaradenu jednicku a stlacicm spojku ta motorka sa nema snahu rozbiehat, preto je mi to cudne, aj ked pri radeni jednotky s nou kus trhne, preto je to dost zaujimave.Este jedna vec> ked idem zaradit jednotku a predtym 2 krat zatlacim spojku, tak ide ta jednicka lahsie zaradit, takmer bez cuknutia s motorkou, Takze fakt neviem co to moze byt, spojku sme odvzdusnovali viac krat, bolo v nej dost vzduchu, ale aj teraz po odvzdusneni sa mi nezda, ze by bol rozdiel v tvrdosti spojkovej packy.Rozmyslal som, ci nahodou neprepusta spojkovy valcek dole, ten kde sa odvzdusnuje, ale tam je sucho-netecie.Zeby tesnost samotneho valceka, myslim piestika?Motorka ma 38 000 km, zarucenych, hmm ktovie, mozno aj tam moze byt problem, tak neviem vymenit gumicky vo valcekoch pri packe a aj na hlavnom spojkovom valci? Upravené 3 krát. Naposledy upravil darkarcher (06.04.2011 6:49) |
Prosím pomoc pri hľadaní návodu na obsluhu v slovenčine pre Hondu Gold Wing GL 1800 r.v. 2003 Ďakujem |
Ved stiahni si v elektronickej forme navod v EN a text prekopiruj do google prekladaca a mas to |
Nemám rovnakú moto ako ty, ale na mojej to ide tiež cez zuby. Pri zaradení jednotky to trhne vždy. Niekedy musím 2x stlačiť spojku aby som zaradil. Dvojka ide riadne cez zuby, pri vyšších otáčkach je to trochu lepšie. Trojku ešte trochu cítiť 4 a 5 ide v poho. Čo som čítal české a americké fóra tak je to úplne normálne . |
Skecam, dik za ochotu, ale ako potom mozno vysvetlit radenie na inom Inrudri VS 800, kde to ide hladucko, podla mna, kazde radenie, co ide cez zuby nie je v poriadku |
darkarcher...keď pri zaradení jedničky z moto šklbne, tak myslím, že problém bude len v spojke...pokiaľ to len hlasne cvakne pri zaradení rýchlosti ale moto stojí, tak by to malo byť normálne u väčšiny strojov ( čo som sa dočítal tu na fóre )... |
woodoo15, to som neskusal, odvzusnoval som len dole na hlavnom valci, ako sa to odvzdusnuje hore pri packe?Ja som tam nenasiel ziaden odvzdusnovak.Keby som to odvzusnoval len na hadici, tak mi brzdova kvapalina rozozerie lakovanie hlinika. Upravené 2 krát. Naposledy upravil darkarcher (06.04.2011 19:37) |
....obtoč to tam nejak handrou, aby sa ti to tam nezasralo kvapalinou a normálne napumpuj zo 4-5 krát páčkou, nechaj ju stlačenú a povol trochu holender (šrób), ktorým je prišróbovaná brzdová hadica do nádržky z kvapalinou...ak pôjde s kvapalinou aj vzduch, šrób zatiahni a zase to zopakuj, pokiaľ nepôjde čistá kvapalina.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil woodoo15 (06.04.2011 19:54) |
no, ok tak to este skusim tam odvzdusnit, co to spravi, inac ma napadlo, kuknut este do servisneho manualu, kde sa to tam odvzdusnuje |
ale aj tak si myslim, ze odvzusnovat by malo stacit len dole, keby vyrobca vyrobca planoval odvzusnovanie aj hore, tak by tam dal odvzusnovak, ci nie? |
Ak chceš nasať vzduch , tak povoľ aj hore ... |
brazel...ako môže nasať vzduch, keď najprv napumpuje, potom uvoľní šrób (vytečie kvapalina, popr. aj zo vzduchom), ale páčku povolí až keď dotiahne šrób.....takže vzduch nemá kadiaľ nasať... |
Zaiste, sú motorky, ktore maju odvzdusnovak aj hore, tam to beriem ako samozrejmost odvzdusnit, ale tu na Intrudri fakt neviem, aj ked za pokus stoji postup podla woodoo15, a hlavne ked to ma odskusane. Vcera som to nestihol, idem niekde z netu stiahnut servis manual na VS 800 ku, a uvidim co pise manual. |
No podla manualu sa zda, ze sa odvzdusnuje len dole na hlavnom valci |
no, cize, odvzdusnene viackrat, malicka zmena v radeni nastala, ale nic moc, cez zuby to po vacsine ide stale, zalezi na otackach motora. Asi skusim vymenit gumicku v pumpe pri packem,mozno je chytena, co vy na to pani bratia, moze to byt gumicka? |
Tak pani bratia, problem z radením rýchlostí vyriešený . Vemenil som brzdovu kvapalinu v spojke, rozhodol som sa pre značku Shell, a asi po hodinovom odvzdušnovaní nastala zmena, radenie ide lahučko a bez zubov.Len dodam, že som odvzušňoval iba na valčeku. Upravené 1 krát. Naposledy upravil darkarcher (20.06.2011 8:48) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 180909 | Včera: 114483