Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
ahojte, po zime som vyskusal moju geesu. fungovat mozem iba ked mam palivovy kohut prepnuty na rezervu (co nie je bohvieco - este nemam odhad kolko ta motka papa a nechcem ostat niekde visiet). pred zimou to fungovalo v pohode, po zime som dal nastavit karburatory a ked som sa chcel previezt, zdochlo to a musel som prepnut na rezervu. prepodkladam ze je niekde nieco upchate. len neviem, co a kde to hladat. kde mam zacat skumat v com je problem? |
Skontroluj hadičku medzi kohútom a karburátormi. Ak nie je zapchatá, daj dole nádrž, vylej palivo a vyber kohút. Je možné, že bola v nádrži špina alebo sa tam spravila hrdza a upchala ti kohút. Vyber, skontroluj, vyčisti. Ak tam bude hrdza, vyčisti od nej poriadne nádrž. |
stiahni hadicu z vetilka (tú správnu z troch) nastav flašku a po otvorení ak tečie ako má je to hadica, K NETEčIE BUDE TO SITKO. VENTIL.... |
problem zasadneho charakteru som identifikoval, analyzoval a zda sa ze aj odstranil. ked servisak nahadzoval nadrz, zalomila sa hadicka hlavneho privodu paliva. nieco cez nu tieklo, pri vyssich otackach to ale nestacilo. takze som hadicku uviedol do takeho stavu v akom ma byt a mohol som nadrz nahodit naspat. skoda len, ze na tom palivovom kohute nie su oznacene privody. ale z toho, ze bola zalomena hadica ON a motorka vtedy dochla a privod PRI je uplne samostatny, dedukujem ze hadice nie su vymenene. Upravené 1 krát. Naposledy upravil deko (25.03.2011 7:32) |
Ahojte, |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 40525 | Včera: 179720