Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ako fungujú kardanové hriadele na BMW mi je úplne jasné. Ich motorky sú opatrené pohonom s dvoma kardanovými krížami, jedným na výstupe z prevodovky a jedným pri náboji kolesa. Hriadeľ je opatrená paralelnou vzperou pre dodržanie rovnakého uhla zalomenia na oboch krížoch pre udržanie rovnomernej uhlovej rýchlosti. |
Pozri si 216.37.204.203/Yamaha_OEM/YamahaMC.asp?Type=13... |
zeleno: ak vieš, tak sem prosim hod link na Hondu. Dakujem |
Uz som to nasiel: |
Netuším, načo ti je druhý kĺb, keď kardán je v ramene vidly a polohu voči zadnej osi nemení. |
Pre rovnomernú uhlovú rýchlosť musia byť na hriadeli dva kríže tak, aby osi na vstupe a výstupe boli rovnobežné. Myslím, že pri náhone s malým rozsahom prepruženia (tvrdší podvozok, resp. malý zdvih), keď náhon s pohonom zviera väčšinou takmer priamy uhol, je to možné riešiť tlmičom torzných kmitov. (Asi tá pružina podľa Zelena) |
Dufam ze nemas v plane namontovat to na R1-ku... |
To asi nie, Jarro. Ale plánujem do budúcnosti Vmax, ktorý by som chcel trochu tuniť. Upraviť zadnú vidlu kvôli širšej pneumatike bude nevyhnutnosť, takže zbieram informácie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil divo (26.11.2006 22:38) |
divo: Upravené 1 krát. Naposledy upravil FaDe (27.11.2006 0:31) |
a este nieco mimo V-Maxa, ale o streetoch... |
Super obrázky, FaDe. Nie že by ma street-y nejako extra vzrušovali, ale niektoré veci sú inšpirujúce. |
Na tej prvej oranzovej to je vidno, tie prve foto som fotil ja, rozpraval som sa s typkom o tom, vravel ze to robi nejaka firma v UK a ze ho to vyslo nejako okolo 1000-1500 libier. Komplet zadna kyvka, s novym kardanom s dvoma klbmi... a ha... doriti tu fotku som tam nedal... pockaj idem to pohladat... dufam som to omylom nevymazal, ten "uskoceny" kardan som extra kvoli tomu fotil Upravené 1 krát. Naposledy upravil FaDe (27.11.2006 20:31) |
Tiež som našiel nejaké linky, napr. nemecký OTEC, Kyvka so zadným kolesom u Baslera stojí pomaly toľko čo nová motorka |
ako vyriesit problem kardan a sirsia guma: Upravené 1 krát. Naposledy upravil FaDe (28.11.2006 15:58) |
A ako to robi thunderbike na Intruderoch: |
FaDe, je to skutočne niečo, tie hrdzavé trubky. Ale o čo ide, to je tá myšlienka. Super a ďakujem. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 248936 | Včera: 212062