Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Caf all mam taku dost asi blbu otazku ale z mojej hlavi neni a tak sa pítam co by sa stalo keby som do Simsona S51 enduro nalial 95 natural alebo nieco ine ako je 91 ? podla mna je to blbost ale ak by sa to niako dalo mohol by mat väčši výkon nie ? viem ze tam je este hacik s olovom tak preto sa radsej opitam aby sa mi to nerozpadlo niekde na pol ceste. |
Dvojtaktu je to asi jedno, olovo je dolezitejsie pre stvortakty. Myslim ze sluzi na mazanie ventilovych voditok alebo sediel na starsich motoroch pretoze sa nespaluje a pokracuje dalej do vyfuk kanalov. Na dvojtakte je dolezitejsie aky tam das olej, na benzine moc nezalezi. Daj tam taky aky mas napisany v technicaku alebo lepsi a nic nepokazis. |
flak, daj si tam stooktanovy letecky benzin a urcite ti ten poldecak da o 20 koni viac... |
Pokial je tam hlinikova hlava na valci ( co je) tak by tam tusim mal ist prave Natural 95 a nic ine. Jestli se nepletu.... Do MZ 150 som daval 4 roky N95 a obcas aj N99+. Rozdiel vo vykone bol citelny. Ale UNI91 ma tam nikdy ani nenapadlo naliat. Odkial to mas, ze tam mas tankovat 91? |
ja som lial do pincla benzin aky bol a slo to vzdy rovnako a nejak to neskodilo motoru..zmamy co ho ma po mne s nim nic nerobil...cize v tom motore prehorelo vsetko a ide stale ako za nowa...ked nebol 2t olej sup tam olej prevodovy cize mozes tam dat benzin aky xces... vacsinou som jazdil na 95 |
V autoskole liali do jawy 95 hoci to bol tiez 2-takt... |
boze ja som llial asi 8 kamosov lialo 95 do simsona anic sa mu nestalo . |
Co som mal jawu, tak predpisany bol 91-ka. Ale daval som 95-ku. Nic sa nedialo. A domnievat sa, ze vyssie OC zvysuje aj vykon, je mylne. Benzin s vyssim OC hori dokonca pomalsie, ako s nizsim. A to preto, ze je urceny hlavne pre vykonnejsie motory s vyssimi kompresnymi pomerami, inym casovanim ventilov,... no a to pomale horenie povedzme 98-ky zabezpecuje, ze nedochadza k samovznieteniu, samozapalom aj po vypnuti zapalovania. A preto by sa teoreticky mal aj na motorke zmenit predstih zapalovania, aby optimalny moment zapalu zmesi bol dosiahnuty kvoli tej pomalsej horlavosti takeho benzinu. |
hmm no myslim ze bezolovnaty beznin teda 95 a viac moc neprospieva piestnym kruzkom.. ale je pravda , ze dvojtakt znesie hocico.. otazka je ako dlho.. na 350-tke som niekedy jazdil na technickom ,len som dal viac oleja.. to neznamena , ze sa nenicil motor.. stavim sa ze by behal aj na okenu.. |
suhlasim s kmotrom, ja som jednu sezonu lial 95 a nic.... tak lejem 91 a rozdiel necitim. a s tym olovom to mas jedno, ved ventily na simaku nemas. F! |
Ja som lial do mojho simaka len 95 ku kamarat uz davnejsie nalial 98 a prepalilo piest |
ok ok dik moc ze vsetky úvahy lebo si idem na leto kupovat asi 50 litrov benzinu tak aby som vedel co by bolo lepsie lebo dnes uz je 95 a 91 rovnako draha takze mi to moze byt jedno. A preto sa spítam este raz takto : |
no ako pisal raptor,len v niecom ho poopravim...Na simsone sa ti zvysi minimalne o 20k,ale iba ak tam das naftu... |
OK tak to uz konecne uzavrime. piste : 95 = ano alebo nie prosim lebo uz som z toho kkt |
Radoooooo a Raptor : mne je jedno co tam budem davat o cenu mi nejde ale oto ze co tam bude najlepsie vzhladom na výkon a samozrejme aby sa mi nepokazila motorka na pol ceste. |
nepohopil...Som si s teba robil srandu..kua sak taka tema..nemyslis ze to je zbytocnost??? |
To je jedno ci tam nalejes 91 alebo 95, vykon bude rovnaky. |
Suhlasim s Kmotrom,- ak chces liat 95 alebo nieco ine, o.k. ale prisposob si aj predzapal-fak iba jemne, a vtedy ak by si citil zmenu k horsiemu po naliati ineho oktanu... |
to mas upln ejedno co tam das hlavne nic nenastavuj ab ysi to nedojebal...oleju davaj rovnako..mas to uplne jedno...daj 95 aspon tolko neznecistic prostredie |
Tak teda ja tam bude davat 91 redsej lebo nechcem si ho znicit ved som na nom este ani poriadne nejazdil a v papieroch je 91 tak ju tam dám mozno po case zmenim primarne koliesko ci ako sa to vola a bude to ok ale to su len uvahy na leto ok tak dik za rady cafte. |
Ja som na simsone najazdil 11000 km iba na 95-a no problem. S tym olovom ma jarro pravdu. Radsej by som tam daval 95-ku. |
Pocuj fedajkin ale ked si jazdil na 95 citil si vobec niaku zmenu vo výkone ? lebo ak nie tak mi to je uplne zbytocne sa dalej o tom bavit. Ak nie tak tam natankujem to co bude poruke hh |
95-tka ti vykon nezvysi, prehladaj si motoride, su tu o tom dlhe diskusie, odkazy a mozno aj clanky. |
Fl4k: necitil som rozdiel, lebo nic ine som tam nelial |
Fedajkin: neviem, co moze bezolovnaty benzin v Simaku presne sposobit, ale viem, ze jeho dizajnéri (a podla Vadima "dimenzionéri" ) ho vymysleli povodne pre olovnaty, to je jedine poslanie mojho výšplechu... |
cooo aky benzin ja som tankoval asi mesiac 91, potom tri roky iba 95 a s problemom som sa nestetol! |
natankuj tam V-Power Racing a pojde ti to na zadne aj na trojke |
:D ja ked osm dal do picncla 98 tak siel minimalne 120 :D :D dvojka zadne |
ok ja tam budem davat 91 pokial bude a ked nebude tak tam dam aj 95 tak dik cafte. |
Fl4K: davaj tam 95-ku... cena je rovnaka tak nebudes predsa kupovat olovnaty... nici to zivotne prostredie, zanasa viac vyfuk a motor, a pri 2takte je to jedno, to olovo je na mazanie ventilovych voditok... a v ziadnom pripade tam nedavaj M2T... ten nie je dobry ani na podpalovanie vatry... kup polosyntetiku alebo syntetiku a mas po probleme... je to sice drahsi olej ale ak chces aby ti to chodilo... dava sa ho menej ako M2T, ma lepsie vlastnosti aj pri studenych startoch, lebo ostava naviazany na povrchu valca a nesteka tak ako M2T, nezanasa motor... na olovo sa vyser, dost je vzduch znecisteny aj bez neho... to mas v technicaku len preto, lebo bezolovnaty sa v tej dobe nevyrabal, a 4takty vtedy mohli jazdit len na olovo... a vykon ti to nezvysi, mozno len nepatrne, ale urcite kup95-ku, budes mat lepsi pocit a cistejsi motor... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 12822 | Včera: 184123